konventtiuutisia

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Veli-Hopea
Viestit: 5324
Liittynyt: 28.12.2010 16:25

Re: konventtiuutisia

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Paitsi että asiasta tehtiin Suomessa testi jossa 90% lompakoista tuli takaisin. En usko että jeppukonventissa päästään merkittävästi parempaan tulokseen
Jotenkin voisin olla samalla kannalla. Jos tuollainen testi Jt ympyröissä tehtäisiin, se olisi todennäköisesti samaa luokkaa. Eipä siellä sen rehellisempiä olla kuin muuallakaan. Joidenkin on vain hyvin vaikea tajuta että ihminen on ihminen ja samalla viivalla toistensa kanssa.

Jtt, nenä alas.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
rippeli
Viestit: 2455
Liittynyt: 28.04.2007 12:43
Paikkakunta: Helsinki

Re: konventtiuutisia

Viesti Kirjoittaja rippeli »

OLi muuten mielenkiintoista huomata, että aika moni nuori jt lauloi laulunsa tabletilta. Kätevää tietenkin, ettenkö sanoisi.
Let me go Master I hate you so
Veli-Hopea
Viestit: 5324
Liittynyt: 28.12.2010 16:25

Re: konventtiuutisia

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

rippeli kirjoitti:OLi muuten mielenkiintoista huomata, että aika moni nuori jt lauloi laulunsa tabletilta. Kätevää tietenkin, ettenkö sanoisi.

Siinä on varmaa sellanen peli, missä orava juoksee polkua pitkin ja näkee jos nuotti osuu kohdalle :D
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: konventtiuutisia

Viesti Kirjoittaja Tony »

Kuva

Kuva

http://instagram.com/p/qt6j8QHIXU/

No nyt on uusi valo saavuttanut eeppiset mittasuhteet. Ja erityisesti siitä osoitettu kiitollisuus. Nyt jopa sisaret saavat auttaa kylttien kanssa. Tässähän ollaan tasa-arvossa kohta länsimaiden kanssa samalla vuosituhannella. Mitä edistyksellisyyttä! :o
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Avatar
Verilettu
Moderaattori
Viestit: 1865
Liittynyt: 06.07.2014 17:30
Viesti:

Re: konventtiuutisia

Viesti Kirjoittaja Verilettu »

Heh, ensin että turpa kiinni ja sitten että olikos se luottokortti mukana :D

Mutta joo, onhan se hienoa että sisaret saavat osallistua moiseen.
Kuva
Hamartolos
Viestit: 60
Liittynyt: 17.05.2014 19:06

Re: konventtiuutisia

Viesti Kirjoittaja Hamartolos »

Näinpä muuten sellaista unta, jossa Jehovan todistajain konventissa oli tarjolla olutta. Siinä unessa minä puku päällä siemailin tuopista mallasjuomaa Jehovan todistajain konventissa.
Olen Hamartolos, ulkopuolinen tarkkailija; en kuulu enkä ole koskaan kuulunutkaan Jehovan todistajiin.
Veli-Hopea
Viestit: 5324
Liittynyt: 28.12.2010 16:25

Re: konventtiuutisia

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

hienoa että sisarille on luotettu arvostusta lisäävät tehtävät.

Maksupääte hyeenat hameissa kauneimmillaan. Very clever.
Voisihan tilalla olla poikamies, veli-vanhin, sellainen saatanan ruma ja lihava äijän retalekin joka vaanii ja jahtaa ihmisiä maksupätteen kanssa.

Paskallakin kun oot niin yhtäkkiä oven alapuolelta tunkee sisään ruttunen käsi maksupäätteen kanssa.

No joo. Laitetaan hotit muijat maksupäätteille. Maksan mielelläni että saan edes yhden katsekontaktin konventin aikana.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Veli-Hopea
Viestit: 5324
Liittynyt: 28.12.2010 16:25

Re: konventtiuutisia

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Ehkä nää pyörii kuitenkin vain infopisteissä parkissa
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
rippeli
Viestit: 2455
Liittynyt: 28.04.2007 12:43
Paikkakunta: Helsinki

Re: konventtiuutisia

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Hamartolos kirjoitti:Näinpä muuten sellaista unta, jossa Jehovan todistajain konventissa oli tarjolla olutta. Siinä unessa minä puku päällä siemailin tuopista mallasjuomaa Jehovan todistajain konventissa.

https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hph ... e=5482B24F

Kaljasta tuli mieleen vimonen kerta kun kävin konventissa :)
Let me go Master I hate you so
Hamartolos
Viestit: 60
Liittynyt: 17.05.2014 19:06

Re: konventtiuutisia

Viesti Kirjoittaja Hamartolos »

Saakohan tässä ketjussa kertoa muidenkin konventtien kuin vain viime kesäkonventin uutisia? Olin nimittäin eilen sunnuntaina englanninkielisessä kierroskonventissa ja eipä sieltä oikeastaan tarttunut mukaan kuin vain pari mielenkiintoista tietoa. Ensinnäkin vanhin, jonka mukana olin siellä, kertoi minulle, että Oulun konventtisalin tulevaisuus on vaakalaudalla, koska kyseistä pytinkiä käytetään harvakseltaan ja mehän olemme kaikki nähneet, kuinka VT-seura on viime aikoina karsinut ylimääräisiä kuluja vähän jokaisella organisaation osa-alueella. Onneksi konventtisalissa oli kuitenkin maksupääte, jolla sai lahjoittaa hilloa sitä kipeästi kaipaavalle VT-seuralle.

Olin muuten pahis enkä seurannut puheita UMK kourassa, vaan pläräilin Sitä Ainoaa Oikeaa Kuningas Jaakon Raamattua.
Olen Hamartolos, ulkopuolinen tarkkailija; en kuulu enkä ole koskaan kuulunutkaan Jehovan todistajiin.
Peeveli
Viestit: 362
Liittynyt: 09.05.2012 14:39

Re: konventtiuutisia

Viesti Kirjoittaja Peeveli »

Hamartolos kirjoitti:olemme kaikki nähneet, kuinka VT-seura on viime aikoina karsinut ylimääräisiä kuluja vähän jokaisella organisaation osa-alueella.
Millä seura perustelee nämä ylimääräiset kulut koska eihän seura maksa latiakaan esim. tuosta kellon konventti salista?
Eikös ne alueen lapin ja p-pohjanmaan srk:t maksa itse nämä kiinteät kulut tästä kuten jokainen seurakunta maksaa omat salinsakin?

Vt-lahko vain myy näitä laitoksia hyvään katsomaansa aikaan ja pitää kaikki voittonsa itsellä. tämä kellon salikaan ei mikään ihan ilmainen pytinki ole ja tonttikin kerännyt mukavasti arvoa ajoilta kun sitä rakennettiin.
...Mess with the best, fuck the rest
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: konventtiuutisia

Viesti Kirjoittaja Tony »

Kellon salin myynnistä on tosiaan huhuiltu aikaisemminkin. Eiköhän se laiteta lihoiksi pikapuoliin. Joka tapauksessa ennen harmagedonia, sen lupaan.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Peeveli
Viestit: 362
Liittynyt: 09.05.2012 14:39

Re: konventtiuutisia

Viesti Kirjoittaja Peeveli »

Tulipa mieleen että mitä mahtaa olla hulluimmat konventtikokemukset mitä porukka täällä muistaa?
Muutan kerran hieman sekaisin olluita ikikiinnostuneita on alkanu möykkäämään kesken ohjelman..
Yks muija luuli itseään barbi nukeksi ja näin myös pukeutuneena kulki kaikki konvat..mikä lie psyykkinen tila tänä päivänä.
...Mess with the best, fuck the rest
Lottopallo
Viestit: 257
Liittynyt: 14.12.2014 20:00

Re: konventtiuutisia

Viesti Kirjoittaja Lottopallo »

Ei tule mieleeni mitään erityisen hullua. Juhannuksen tienoilla olevissa konventeissa joskus vähän viina pölähti siellä täällä vai liekö jotkut pesseet hampaansa vodka-dentillä.

Mittauslaitteisto sattuu olemaan luonnon puolesta aika herkällä murrosiässä. Erektiot suorien housujen kanssa joskus olivat aika kiusallisia teininä kesän konventeissa.
Kaarmis
Viestit: 3909
Liittynyt: 29.04.2007 22:13

Re: konventtiuutisia

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Siksi Anthony Morris III vastustaa tiukkoja housuja, tykkää nimenomaan teinien telttojen katselusta.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Vastaa Viestiin