veljesseura googlen diskriminoima

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Vieras

veljesseura googlen diskriminoima

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Haeskelin tuossa vanhaa ketjua eikä googlekaan auttanut.

Testasin ottamalla sivulta "jehovan todistajat" yhdestä viestistä copypastaamalla muutamia peräkkäisiä sanoja googleen ja hakutulos ei sisältänyt sitä kyseistä viestiä.
Tony

Re: veljesseura googlen diskriminoima

Viesti Kirjoittaja Tony »

Jotain tällaista olen itsekin jollain tasolla huomannut. Hätä ei ole kuitenkaan tämän näköinen. Sivun oma haku toimii moitteettomasti. Sitä käyttääkseen joutuu toki kirjautumaan... :wink:
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Alueveli
Eläkeläinen

Viesti Kirjoittaja Alueveli »

Höp höp. Google indeksoi fooruminkin viestit, mutta siinä on jonkin verran viivettä. Pikaisesti testailin, niin alle viikon takaiset viestit alkavat löytymään googlellakin.
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Sehän on mukava kuulla että toimii. Pitkään ei tainnut tosiaan tullut odotetuksi.

Muuten tuolla pääsivun FAQ:ssa on yhtenä otsakkeena "kuuluisia jehovantodistajia" ja mainitaan urpo martikainen MTV 3:n uutistenlukijana. kuka hän on ? On seurattu uutisia eikä siellä mitään urpo martikaisia ole.
Tony

Viesti Kirjoittaja Tony »

Vieras kirjoitti:Muuten tuolla pääsivun FAQ:ssa on yhtenä otsakkeena "kuuluisia jehovantodistajia" ja mainitaan urpo martikainen MTV 3:n uutistenlukijana. kuka hän on ? On seurattu uutisia eikä siellä mitään urpo martikaisia ole.
:shock: Kyllä ko. herra ainakin allaolevalla sivulla mainitaan, ihan nimeltä, ja vieläpä että tällä olisi jotain tekemistä myös uutisten kanssa:

http://www.mtv3.fi/uutiset/verot.shtml/ ... /11/984906
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Alueveli
Eläkeläinen

Viesti Kirjoittaja Alueveli »

Pitänee korjata muotoon "entinen".
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
Bergerac

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

Alueveli kirjoitti:Pitänee korjata muotoon "entinen".
"entinen Jehovan Todistaja" , sehän olisi jokseenkin miellyttävä mutta näillä näkymin tuskin toteutuva uutinen. :mrgreen:
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Lukittu