Miekkari!

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Miekkari!

Viesti Kirjoittaja Tony »

teemukk kirjoitti:Ei se näin mene. Konventissa mainitsin kaverille että tuolla ulkona näytti olevan taas nämä luopparit teltassaan. Sanoi että joo, säälittävän näköistä porukkaa, harmillista kun tunnen näitä ihmisiä ja katso mihin tilaan ovat joutuneet.
Hyvä osoitus mielenhallinnan tuottamasta sokeudesta ja ennakkoluuloista. Mielenosoitukseen osallistuneet olivat täysin asiallisesti pukeutuneita (normaali vapaa-ajan vaatetus) ja muutenkin kuin suoraan normaaliuden oppikirjasta. Ei ensimmäistäkään epätavallista piirrettä. Silti mielenhallinnassa oleva tarkastelee henkilöitä yläpuolelta ja voivottelee heidän kohtaloaan.

Mielenosoituksen teema oli ihmisoikeudet. Onko niiden puolesta toimiminen se mainittu tila, jota on syytä voivotella?
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Miekkari!

Viesti Kirjoittaja Tony »

mikkuitti kirjoitti:
jpb5 kirjoitti:
karvosenkeke kirjoitti:

... helvetin hienoa ...

... rakkauspommitus my ass.
Onkohan tämä oikeasti jehovantodistaja? Kielenkäyttö ei oikein vaikuta sille. Saattaisi olla esim jonkun jt-vaimon puoliso,joka ei siis ole jt, mutta on käärmeissään siitä että pitää vaimon takia tulla konventtiin. Kuitenkin jostain syystä puolustaa todistajia.
Sitä samaa mäkin ihmettelen.. mahtaa olls feikki?
Reaktio toisaalta kielii siitä, että henkilöllä on tunneside asiaan.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Avatar
Sukututkija
Viestit: 478
Liittynyt: 30.08.2007 08:59
Paikkakunta: Turku

Re: Miekkari!

Viesti Kirjoittaja Sukututkija »

Tony kirjoitti:Mielenosoitukseen osallistuneet olivat täysin asiallisesti pukeutuneita (normaali vapaa-ajan vaatetus) ja muutenkin kuin suoraan normaaliuden oppikirjasta. Ei ensimmäistäkään epätavallista piirrettä.
Siis ainakaan mä en nyt ihan ymmärrä tätä urputusta nimenomaan vaatetuksesta. Jos kyse on tästä porukasta https://twitter.com/AkiHarkonen/status/ ... 77/photo/1 (klikkaamalla suuremmaksi), niin ihan tavalliset kesävetimet, jotka tuossa tilanteessa on perusjuttu.

Jos kyse olisi jostain tällaisesta http://martinanmatkalaukku.blogspot.fi/ ... arkut.html niin ymmärtäisi, että ainakin todistajien änkyräksiipi kaivelee herneitä nenästä – vaikka ihan normikuteethan nekin juuri nyt taas on.
Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Re: Miekkari!

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Mielenosoittajien vaatetus ei kuvien perusteella näytä juurikaan poikkeavan siitä, miten hyvin monet JT:tkin pukeutuvat vapaa-aikanaan.

Mun silmissäni ainoa pieni kauneuspilkku tuossa koko hommassa on se, että itse en olisi jehovat-hashtagia laittanut kylttiin. Kyseessä on kuitenkin nimitys, jota JT:t pitävät pilkkanimenä, eikä miekkarin tarkoituksena ole nimittely, vaan paljon vilpittömämpi halu auttaa kuin mihin konventtihallin sisällä ikinä voi törmätä.
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Miekkari!

Viesti Kirjoittaja Tony »

Sukututkija kirjoitti:Siis ainakaan mä en nyt ihan ymmärrä tätä urputusta nimenomaan vaatetuksesta.
Ei kyllä kanssa avaudu millään tavalla.

Toinen ihmetyksen aihe on että sinne ehdotellaan jotain pukumeininkiä. Absurdia.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Vieras

Re: Miekkari!

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Jakke kirjoitti:eikä miekkarin tarkoituksena ole nimittely, vaan paljon vilpittömämpi halu auttaa kuin mihin konventtihallin sisällä ikinä voi törmätä.
ai sekö on auttamista että yritetään hajottaa perheitä entisestään? tuotetaan ihmisille tuskaa?
Viimeksi muokannut sinner74, 30.06.2014 11:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Nimittelyt muoksittu pois
sinner74
Ylläpitäjä
Viestit: 2754
Liittynyt: 12.01.2009 14:12
Paikkakunta: Rollo

Re: Miekkari!

Viesti Kirjoittaja sinner74 »

Jakke kirjoitti: Mun silmissäni ainoa pieni kauneuspilkku tuossa koko hommassa on se, että itse en olisi jehovat-hashtagia laittanut kylttiin.
Minuakin vähän häiritsi tuo kyseinen yksityiskohta.
And Justice For All
almi
Viestit: 943
Liittynyt: 06.05.2007 15:33

Re: Miekkari!

Viesti Kirjoittaja almi »

Vieras kirjoitti:
Jakke kirjoitti:eikä miekkarin tarkoituksena ole nimittely, vaan paljon vilpittömämpi halu auttaa kuin mihin konventtihallin sisällä ikinä voi törmätä.
ai sekö on auttamista että yritetään hajottaa perheitä entisestään? tuotetaan ihmisille tuskaa?
Perheiden hajoaminen johtuu Jehovan todistajien omista opetuksista (käsky karttaa entisiä jäseniä jne.). Eiköhän syypää perheiden hajoamiseen löytynyt ihan jäähallin sisäpuolelta.
Kaikki on vastausta, tietäisipä vain kysymyksen.
- Paul-Eerik Rummo
Gloria
Viestit: 30
Liittynyt: 20.08.2013 13:29

Re: Miekkari!

Viesti Kirjoittaja Gloria »

Vieras kirjoitti:
Jakke kirjoitti:eikä miekkarin tarkoituksena ole nimittely, vaan paljon vilpittömämpi halu auttaa kuin mihin konventtihallin sisällä ikinä voi törmätä.
ai sekö on auttamista että yritetään hajottaa perheitä entisestään? tuotetaan ihmisille tuskaa?
JOS todistajat luopuisivat julmasta karttamis-käytännöstään, ei näille mielenosoituksillekaan olisi niin suurta tarvetta. Todistajien oma ohjeistus on syynä perheiden hajoamiseen, ei ne uskonnosta lähtijät sitä perhettään karta...
Bergerac
Viestit: 2306
Liittynyt: 28.04.2007 08:15
Paikkakunta: Jersey

Re: Miekkari!

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

sinner74 kirjoitti:
Jakke kirjoitti: Mun silmissäni ainoa pieni kauneuspilkku tuossa koko hommassa on se, että itse en olisi jehovat-hashtagia laittanut kylttiin.
Minuakin vähän häiritsi tuo kyseinen yksityiskohta.
Toisaalta jos asiaa katsoo laajemmin niin "jehovat" on (ja on ollut) toisaalta myös jokseenkin vakiintunut nimike "saatanan vallassa olevien maailmallisten" puhekielessä.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Vieras

Re: Miekkari!

Viesti Kirjoittaja Vieras »

almi kirjoitti:Perheiden hajoaminen johtuu Jehovan todistajien omista opetuksista (käsky karttaa entisiä jäseniä jne.). Eiköhän syypää perheiden hajoamiseen löytynyt ihan jäähallin sisäpuolelta.
olipas nerokas päätelmä! kerro jotain muuta uutta?

te luopparit tässä joka tapauksessa toimitte katalyyttina. autossa on moottori, kun sinne syötetään bensaa, perästä tulee paskaa.

ilman bensaa ei tule paskaa. joten voisitte olla vaikka hiljaa.
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Miekkari!

Viesti Kirjoittaja Tony »

Vieras kirjoitti:te luopparit tässä joka tapauksessa toimitte katalyyttina. autossa on moottori, kun sinne syötetään bensaa, perästä tulee paskaa.

ilman bensaa ei tule paskaa. joten voisitte olla vaikka hiljaa.
Millä aikavälillä vääryydet ja ongelmat keskimäärin kumoutuvat, jos niitä ei huomioida millään tavalla?
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Veli-Hopea
Viestit: 5324
Liittynyt: 28.12.2010 16:25

Re: Miekkari!

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Vieras kirjoitti:
almi kirjoitti:Perheiden hajoaminen johtuu Jehovan todistajien omista opetuksista (käsky karttaa entisiä jäseniä jne.). Eiköhän syypää perheiden hajoamiseen löytynyt ihan jäähallin sisäpuolelta.
olipas nerokas päätelmä! kerro jotain muuta uutta?

te luopparit tässä joka tapauksessa toimitte katalyyttina. autossa on moottori, kun sinne syötetään bensaa, perästä tulee paskaa.

ilman bensaa ei tule paskaa. joten voisitte olla vaikka hiljaa.
Olipa kerran hallitsija. Diktaattori, tyranni, valehtelija ja niin raivoisa,että tappoi kansaansa.
Kansa moitti ja osoitti mieltä.Diktaattori vastasi: "Katsokaa nyt mitä teette? Nousette minua vastaan!Tästä syystä minä tapan teitä kaksin verroin.Tämä on teidän vika!"
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
karvosenkeke

Re: Miekkari!

Viesti Kirjoittaja karvosenkeke »

meille riittää jo esiaviollisen nussimisen, homoilun, tai muun kristitylle sopimattoman elämäntavan vuoksi eronneet, ei tarvitse teidänkin vielä aiheuttaa lisää eroja. tätä ette tunnu tajuavan.
Veli-Hopea
Viestit: 5324
Liittynyt: 28.12.2010 16:25

Re: Miekkari!

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

karvosenkeke kirjoitti:meille riittää jo esiaviollisen nussimisen, homoilun, tai muun kristitylle sopimattoman elämäntavan vuoksi eronneet, ei tarvitse teidänkin vielä aiheuttaa lisää eroja. tätä ette tunnu tajuavan.

Kappas! En tiennytkään että mielenosoitukset ja keskustelupalstat teettää todistajista tuollaisia!
Onpas näillä kamala vaikutus!!
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Vastaa Viestiin