Miekkari!

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Olsmo
Viestit: 11
Liittynyt: 18.11.2009 00:04

Olsmo

Viesti Kirjoittaja Olsmo »

Lahkoa vastaan olen noussut.Mukana noin 20v. jos lapsuuskin lasketaan", nyt vihani on saavuttanut määrän, jolloin en voi kuvitella omaa elämää tuossa saastassa.
En koskaan tuntenut asiaa omakseni,vaikka sitä lapsesta asti syötettiin.Aina juhlittiin rankasti "uskon veljien " kanssa.Omatunto ei juuri kolkutellut.
:evil:
”Onko Jumala todellakin sanonut: ’Älkää syökö kaikista paratiisin puista’?”
Olsmo
Viestit: 11
Liittynyt: 18.11.2009 00:04

Re: Miekkari!

Viesti Kirjoittaja Olsmo »

Juu,ja kymenlaaksosta huudellaa :lol: n!
”Onko Jumala todellakin sanonut: ’Älkää syökö kaikista paratiisin puista’?”
Kivikko
Viestit: 650
Liittynyt: 10.01.2011 21:08

Re: Miekkari!

Viesti Kirjoittaja Kivikko »

Lapset ja ihmisoikeudet oli mainittu toisissa kylteissä, mutta niitä ei näy noissa kuvissa. Ensi vuonna otetaan enemmän kuvia ja joka suunnasta :)
Hyvä juttu! Suomessa ei suurta mielenosoituskulttuuria juurikaan ole, mutta tärkeistä asioista kannattaa pitää pientä meteliä.
Filippos
Viestit: 1139
Liittynyt: 30.09.2009 10:46
Paikkakunta: Oulu

Re: Miekkari!

Viesti Kirjoittaja Filippos »

En todellakaan aio mennä puistopiknikille tumma puku päällä ja kraka kuristamassa. Tuon vaatetuksen suhteen jiiteet on kyllä niin ylimielistä sakkia näköjään, etten ole sitä aiemmin edes tajunnut. Helpompi on kamelin mennä neulansilmän läpi, kuin ylimielisen jiiteen paratiisiin. On mennyt Jehovan todistajien käytös melkoista alamäkeä viime vuosina. Ei silloin kun itse olin mukana tullut mieleenkään kiroilla noin hävyttömästi - eikä kyllä vieläkään.
rippeli
Viestit: 2455
Liittynyt: 28.04.2007 12:43
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miekkari!

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Musta tuntuu, että aika moni konventtiin tepastellut pukumies mietti meidät ohittaessaan, että olispa kiva olla mieluummin puistopiknikillä.
Let me go Master I hate you so
Kaarmis
Viestit: 3909
Liittynyt: 29.04.2007 22:13

Re: Miekkari!

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Myös ohimenevät nuoret jeppulat kadehtivat meiltä sitä vapaan ja riettaan seksin määrää mitä me saamme! :lol:

Oikeesti, itselläni saattaa mennä neljäkin tuntia ilman pillua, joten turhaan ne poikamiesjepukat kadehtivat! :D
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Vastaa Viestiin