Miekkari!

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

karvosenkeke

Re: Mielenosoitusraportti

Viesti Kirjoittaja karvosenkeke »

SuurinBabylon kirjoitti:shittiä
Teillähän meni sitten tosi hienosti.

Ei muuten olis tarvinnu yrittää sinne halliin sisälle tuon näköisinä, olisi se kuulunut radiostakin siihen teidän teltalle 105.0 Mhz. Pitää ens vuonna tulla kertomaan taajuus ajoissa.
karvosenkeke

Re: Miekkari!

Viesti Kirjoittaja karvosenkeke »

Tony kirjoitti: Vittuilu viestinnän sisältönä jäi jonnekin 2000-luvun alkuun. Myös täällä kirjoittelussa tulee olla joku toinenkin sisältö pelkän vittuilun lisäksi. Lisäksi puuttumiskynnys vieraskirjoitteluun on matalalla, joten siltä varalta että haluat kirjoitella foorumille myös jatkossa, viestien sisältöön tulee kiinnittää huomiota. Tästä viestistä tulee P -merkintä.
jahas no ime Tony paskaa. mikäs merkintä tästä tulee? lisää peetä?
Viimeksi muokannut SuurinBabylon, 30.06.2014 00:14. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy: Tästä tuli viikon IP-bannit, joita jatketaan, mikäli kirjoittelu jatkuu samalla tasolla
teemukk

Re: Miekkari!

Viesti Kirjoittaja teemukk »

jak kirjoitti:Lämmin kesäpäivä, toisella casual kuteet ja toisella ruma lötköttävä puku jonka alla kainalot on hiestä märät. Ei tarvitse miettiä kumpi on naurettavan näköinen.
Ei se näin mene. Konventissa mainitsin kaverille että tuolla ulkona näytti olevan taas nämä luopparit teltassaan. Sanoi että joo, säälittävän näköistä porukkaa, harmillista kun tunnen näitä ihmisiä ja katso mihin tilaan ovat joutuneet.

Ehdotus: ensi vuoden mielenosoitus hoitakaa ykköset päällä. Tekaiskaa vielä vaikka jotkut omat rintamainokset. Jakakaa omia traktaatteja. Näyttäkää ihmisiltä eikä puliukoilta.
Lavanalla

Re: Miekkari!

Viesti Kirjoittaja Lavanalla »

Aika asiaton äijä tää veke
aposthater

Re: Miekkari!

Viesti Kirjoittaja aposthater »

Jahas, täällä ylläpito poistelee viestejä melko liberaalisti. Ettei vaan olisi otettu oppia VT-seurasta?
Viimeksi muokannut SuurinBabylon, 30.06.2014 00:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Asiattomuuksia poistettu
SuurinBabylon
Viestit: 1371
Liittynyt: 02.01.2012 20:04
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miekkari!

Viesti Kirjoittaja SuurinBabylon »

Asiattomuudet poistetaan. Lue foorumin säännöt.
Polyester
Viestit: 2972
Liittynyt: 11.05.2007 22:11

Re: Miekkari!

Viesti Kirjoittaja Polyester »

Miksi mielenosoittajien pitäisi esittää jotain, mitä he eivät oikeasti ole? Eiköhän Vartiotornin pakotettu pintakiilto rakkauspommituksineen ole ihan tarpeeksi yhden tapahtuman yhteyteen.

Voisihan sinne piknikille joku kyllä vinoillessaan tuoda leijonan tai pandan rapsutettavaksi, siis sellaisen pehmolelun tietysti.
karvosenkeke

Re: Miekkari!

Viesti Kirjoittaja karvosenkeke »

Polyester kirjoitti:Miksi mielenosoittajien pitäisi esittää jotain, mitä he eivät oikeasti ole? Eiköhän Vartiotornin pakotettu pintakiilto rakkauspommituksineen ole ihan tarpeeksi yhden tapahtuman yhteyteen.

Voisihan sinne piknikille joku kyllä vinoillessaan tuoda leijonan tai pandan rapsutettavaksi, siis sellaisen pehmolelun tietysti.
tuo termi 'rakkauspommitus' on kans niin 2000-lukua. luopukaa jo siitä, ei tuommoista ole olemassakaan. itse ainakin olen vilpittömän iloinen jos joku kiinnostunut eksyy seuraamme. tänään esim. konventissa oli hyvän ystävän mukana tuoma kiinnostunut, silmät selällään ekstaasissa ihmetteli menoa ja oli yhtä hymyä. tottakai menin juttelemaan ja kättelemään, helvetin hienoa jos kävisi vielä kasteella joskus. en mä minkään ohjekirjan mukaan siinä toiminut, vaan sydämestäni tunsin iloa että tämä kaveri oli konventtiin tullut ja toivottavasti jättää maailman paskiaiset pian taakseen.

varmaan jos itse menisin sateenkaarilippu kourassa homolordien paraatiin uutena, minutkin otettaisi avosylin vastaan. rakkauspommitus my ass.
jpb5

Re: Miekkari!

Viesti Kirjoittaja jpb5 »

karvosenkeke kirjoitti:

... helvetin hienoa ...

... rakkauspommitus my ass.
Onkohan tämä oikeasti jehovantodistaja? Kielenkäyttö ei oikein vaikuta sille. Saattaisi olla esim jonkun jt-vaimon puoliso,joka ei siis ole jt, mutta on käärmeissään siitä että pitää vaimon takia tulla konventtiin. Kuitenkin jostain syystä puolustaa todistajia.
Polyester
Viestit: 2972
Liittynyt: 11.05.2007 22:11

Re: Miekkari!

Viesti Kirjoittaja Polyester »

karvosenkeke kirjoitti:tuo termi 'rakkauspommitus' on kans niin 2000-lukua. luopukaa jo siitä, ei tuommoista ole olemassakaan. itse ainakin olen vilpittömän iloinen jos joku kiinnostunut eksyy seuraamme. tänään esim. konventissa oli hyvän ystävän mukana tuoma kiinnostunut, silmät selällään ekstaasissa ihmetteli menoa ja oli yhtä hymyä. tottakai menin juttelemaan ja kättelemään, helvetin hienoa jos kävisi vielä kasteella joskus. en mä minkään ohjekirjan mukaan siinä toiminut, vaan sydämestäni tunsin iloa että tämä kaveri oli konventtiin tullut ja toivottavasti jättää maailman paskiaiset pian taakseen.
Itsekin tunsin vilpitöntä iloa siitä, jos joku osoitti kiinnostusta tai tuli kokoukseen, ja saatoinpa jopa käydä häntä jututtamassa ja "rohkaisemassa". Ihan vilpittömin mielin. Samalla kuitenkin omalta osaltani toteutin Vartiotornin rakkauspommitus-ohjelmaa ilman, että itsekään tajusin missä mennään.

Ei rivitodistajien vilpittömyys mitenkään kumoa sitä tosiasiaa, että lahko suosittelee osoittamaan ystävällisyyttä ja huomiota tietäen, että tämä on tehokas keino uusien jäsenien värväämiseen.
kannattavaa?

Re: Miekkari!

Viesti Kirjoittaja kannattavaa? »

Mitä ilmeisimmin onnistunut mielenosoitus, jos tällaisen tunnekuohun aiheuttaa joillekin.
Ensi vuonna uudestaan?
karvosenkeke

Re: Miekkari!

Viesti Kirjoittaja karvosenkeke »

Polyester kirjoitti:
Ei rivitodistajien vilpittömyys mitenkään kumoa sitä tosiasiaa, että lahko suosittelee osoittamaan ystävällisyyttä ja huomiota tietäen, että tämä on tehokas keino uusien jäsenien värväämiseen.
ei saatanan ääliö tullu mieleen että moinen käytös voi olla myös ihan inhimillistä ilman mitään värväämismotiivia? jos pidän kalastamisesta, olen onnellinen jos joku toinenkin sitä lähtee kanssani kokeilemaan.
Polyester
Viestit: 2972
Liittynyt: 11.05.2007 22:11

Re: Miekkari!

Viesti Kirjoittaja Polyester »

karvosenkeke kirjoitti:ei saatanan ääliö tullu mieleen että moinen käytös voi olla myös ihan inhimillistä ilman mitään värväämismotiivia? jos pidän kalastamisesta, olen onnellinen jos joku toinenkin sitä lähtee kanssani kokeilemaan.
Minulla on ollut paljonkin aikaa miettiä näitä asioita ja monenlaista on tullut mieleen. Kannattaa yleensäkin muistaa, että tällä foorumilla olevista valtaosa on katsellut asiaa myös Vartiotornin puolelta, jotkut hyvinkin pitkän aikaa.

Kyllä taustalla usein on hyväntahtoinen halu jakaa toisen kanssa asia, jonka kokee miellyttävänä ja tärkeänä. Lisäksi Jehovan todistajat (osittain omien jyrkkien sääntöjensä takia) ovat jatkuvassa konfliktissa "ulkopuolisen maailman" kanssa, joten kiinnostuneen henkilön ilmaantuminen salille tuntuu siksikin aidosti mukavalta, ja luonnollisesti tuollaista henkilöä haluaa jututtaa ja rohkaista.

Samalla kuitenkin näihin täysin luonnollisiin ja inhimillisiin tunteisiin liittyy järjestelmällisempiä pyrkimyksiä, jotka palvelevat lahkon etua. Järjestön kirjallisuudessa ja kokousten/konventtien opetusohjelmassa kehoitetaan osoittamaan huomiota ja ystävällisyyttä kiinnostuneita kohtaan. Lisäksi vaikuttaa Jehovan todistajien keskuudessa vallalla oleva tapakulttuuri, eli kiinnostuneita kohtaan on tapana osoittaa huomiota ja ystävällisyyttä. Tällaiseen toimintaan suhtaudutaan suopeasti ja siitä saattaa jopa saada jonkinlaisia "teokraattisia irtopisteitä" seurakuntalaisten silmissä, kun on sosiaalisesti aktiivinen kiinnostuneiden ja uusien kanssa.

Jehovan todistajat vetoavat joskus siihen, että järjestö on hyvä, mutta ihmiset epätäydellisiä. Asia on mielestäni täysin päinvastoin: JT-yksilöt ovat pääasiassa vilpittömiä ja mukavia ihmisiä, kuten useimmat muutkin uskovaiset, mutta he ovat joutuneet häikäilemättömän uskonlahkon manipuloimiksi ja hyväksikäyttämiksi. Ja tietämättään osallistuvat tähän hyväksikäyttöön itsekin, pistäen rakkauspommituksen palloa eteenpäin seuraavaan kohteeseen.
Veli-Hopea
Viestit: 5324
Liittynyt: 28.12.2010 16:25

Re: Miekkari!

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

karvosenkeke kirjoitti:
Polyester kirjoitti:
Ei rivitodistajien vilpittömyys mitenkään kumoa sitä tosiasiaa, että lahko suosittelee osoittamaan ystävällisyyttä ja huomiota tietäen, että tämä on tehokas keino uusien jäsenien värväämiseen.
ei saatanan ääliö tullu mieleen että moinen käytös voi olla myös ihan inhimillistä ilman mitään värväämismotiivia? jos pidän kalastamisesta, olen onnellinen jos joku toinenkin sitä lähtee kanssani kokeilemaan.
Toivottavasti kalastuskaveria ei aleta karttamaan, jos myöhemmin selviää, ettei enään halua sitä harrastaa.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
mikkuitti
Viestit: 277
Liittynyt: 01.10.2011 14:40

Re: Miekkari!

Viesti Kirjoittaja mikkuitti »

jpb5 kirjoitti:
karvosenkeke kirjoitti:

... helvetin hienoa ...

... rakkauspommitus my ass.
Onkohan tämä oikeasti jehovantodistaja? Kielenkäyttö ei oikein vaikuta sille. Saattaisi olla esim jonkun jt-vaimon puoliso,joka ei siis ole jt, mutta on käärmeissään siitä että pitää vaimon takia tulla konventtiin. Kuitenkin jostain syystä puolustaa todistajia.
Sitä samaa mäkin ihmettelen.. mahtaa olls feikki?
Uskon Jeesukseen ja olen helluntaiseurakunnan jäsen.
Vastaa Viestiin