Netin aarteet (tänne JT:n liittyvät videot,mp3,linkit tms..)

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

artoodetoo
Viestit: 149
Liittynyt: 14.11.2012 17:04

Re: Netin aarteet (tänne JT:n liittyvät videot,mp3,linkit tms..)

Viesti Kirjoittaja artoodetoo »

Tämän viikon hengellinen huumoripläjäys, JT-esitelmä: Matti Suikkonen - Kenen lupauksiin sinä luotat

http://picosong.com/E58M/
Avatar
Verilettu
Moderaattori
Viestit: 1865
Liittynyt: 06.07.2014 17:30
Viesti:

Re: Netin aarteet (tänne JT:n liittyvät videot,mp3,linkit tms..)

Viesti Kirjoittaja Verilettu »

Jostain syystä Yle Areena tänään julkaissut vanhan ohjelman Jehovan todistajista.
  • Jehovan todistajat
    (1.12.1971) Ovelta ovelle kulkevat Jehovan todistajat ovat Suomessakin tuttu näky. Kainalossa on nippu Vartiotorni- ja Herätkää-lehtiä, ja tavoitteena on päästä uskonnolliseen keskusteluun.
    Kuva
En ole katsonut vielä, otin itselleni vain talteen, mutta ajankohta ollee mielenkiintoinen, ennen 1975 tulevaa harmaa, jota ei sitten tullutkaan.
Avatar
Nukahtanut
Viestit: 1459
Liittynyt: 12.12.2015 16:03

Re: Netin aarteet (tänne JT:n liittyvät videot,mp3,linkit tms..)

Viesti Kirjoittaja Nukahtanut »

No nytpäs on helmi! Minulla ei ikäni puolesta ole noin kauas kosketuspintaa, joten jo senkin puolesta mielenkiintoinen pätkä katsottavaksi. Ja samalla voi seurata, kuinka paljon vanhaa valoa vilkkuu tuossa.
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."- The Good, The Bad and The Ugly
Avatar
Verilettu
Moderaattori
Viestit: 1865
Liittynyt: 06.07.2014 17:30
Viesti:

Re: Netin aarteet (tänne JT:n liittyvät videot,mp3,linkit tms..)

Viesti Kirjoittaja Verilettu »

Minullakaan ei ole sentään ikäni puolesta tuohon yhteyttä, mutta onhan tuosta vuodesta 1975 kuullut kuitenkin täällä. :) En tiedä onko em. ohjelmassa siitä mitään.
Avatar
Verilettu
Moderaattori
Viestit: 1865
Liittynyt: 06.07.2014 17:30
Viesti:

Re: Netin aarteet (tänne JT:n liittyvät videot,mp3,linkit tms..)

Viesti Kirjoittaja Verilettu »

En tiedä mikä Jehovan todistajat -viikko Areenassa on menossa, mutta Areenassa on julkaistu lisää menneitä Jehovan todistajia koskevia ohjelmia. Tällä kertaa on kyse laadukkaasta ajakohtaisohjelmasarjasta Silminnäkijä, ja aihe erittäin tärkeä: karttaminen. Eipä mitään, tätä minulla ei tallessa ennestään ollutkaan, niin otinpa nyt talteen. Ohjelma tosin on katsottavissa vielä reilut 88 viikkoa, eli jokainen ehtinee. :)
  • Silminnäkijä - Kastetusta kartetuksi
    (1.10.2011) Jehovan todistajiin on helppo liittyä, mutta eroaminen tai erottaminen voi mullistaa koko elämän. Pahimmassa tapauksessa se merkitsee ystävien ja jopa perheen menettämistä.
    Kuva
Edit. Myöskin seuraavat löytyivät:
  • Seportaasi - Ikuisesti Jehovan todistaja
    Betel-keskuksessa Vantaalla asuu ja työskentelee 150 Jehovan todistajaa. Heistä yksi on 22-vuotias Daniela Sretenovic Paraisilta. Toimittaja: Kati Grönholm. (U)
    Kuva
"Ikuisesti Jehovan todistaja". Vannomatta paras Kuva

  • Mun heimo - Jakso 2: Jehovan todistajat
    2/6. Jehovan todistajat. Jere ja Anu uskovat Jehovaan, Raamattuun ja paratiisiin. Siinä välissä ehtii silti myös tavata ystäviä ja pelata vaikka tanssimattopeliä. (U)
    Kuva
Sinne tulevaan se elämä kannattaa jättää? Sääliksi käy jos ette herää ja lähde pois. Kuva

Btw. Minulla on aika monta Suomen TV:stä tullutta ohjelmaa Jehovan todistajista tallella, joten jos etsit jotain tiettyä ohjelmaa, voit kysellä sitä yksityispostilla niin katsotaan löytyisikö.
nabander
Viestit: 190
Liittynyt: 02.11.2010 22:40

Historiallia suomidokumentteja todistajista Areenassa

Viesti Kirjoittaja nabander »

Tuossa maata kiertäessäni ja Areenaa selatessani havaitsin, että sinne oli ilmaantunut paljon uskonnollisaiheista materiaalia. Niiden joukossa vuodelta 1971 dokumentti todistajista http://areena.yle.fi/1-3738476 (feat. mm. Kankaanpää ja Moritz) ja sitten vuodelta 1968 dokumentti erilaisista uskonsuuntauksista, joukossa osuus todistajista http://areena.yle.fi/1-3737668.

Tuli melkein kyynel silmiin kun havaitsin lapsuuden muiston, eli sellaisen kolmiosaisen muovi/komposiittilautasen jolta konventtiateriat tarjoiltiin.

Kunnioittavasti teidän
Nabander

Olen luvannut vaieta nykyisistä ajatuksistani, siitä mikä koskee entisiä ajatuksiani ei sovittu mitään
Vieraas
Viestit: 3220
Liittynyt: 20.06.2011 21:56

Re: Historiallia suomidokumentteja todistajista Areenassa

Viesti Kirjoittaja Vieraas »

nabander kirjoitti:Tuossa maata kiertäessäni ja Areenaa selatessani havaitsin, että sinne oli ilmaantunut paljon uskonnollisaiheista materiaalia. Niiden joukossa vuodelta 1971 dokumentti todistajista http://areena.yle.fi/1-3738476 (feat. mm. Kankaanpää ja Moritz)
Sama linkki on muuten postattu kaksi päivää aiemmin tässä samassa ketjussa. Lisäksi kyseinen pätkä on ollut Areenassa jo monta vuotta. Nykyään on niin kiire huutaa, että ei millään ehdi kuunnella.
Video ei ollut ohjeistusvideo.
Avatar
Verilettu
Moderaattori
Viestit: 1865
Liittynyt: 06.07.2014 17:30
Viesti:

Re: Netin aarteet (tänne JT:n liittyvät videot,mp3,linkit tms..)

Viesti Kirjoittaja Verilettu »

Älkää olko ankaria napanderille. Hän oli tehnyt oman aloituksen, ja minä olen syyllinen siihen, että asia on tässä ketjussa uudelleen esillä, koska siirsin napanderin aloituksen tämän ketjun perään. Siirron tein siksi, koska meillä tällainen ketju kerran on. :)

Se on tietenkin totta, että kannattaisi hieman lukea onko jo ilmoitettu, mutta eipä asiasta varsinaista haittaa ole. Ollaan näin joulun lähestyessä ja muutenkin pitkämielisiä. Peace! :wave:
Vieraas
Viestit: 3220
Liittynyt: 20.06.2011 21:56

Re: Netin aarteet (tänne JT:n liittyvät videot,mp3,linkit tms..)

Viesti Kirjoittaja Vieraas »

Verilettu kirjoitti:Älkää olko ankaria napanderille. Hän oli tehnyt oman aloituksen, ja minä olen syyllinen siihen, että asia on tässä ketjussa uudelleen esillä, koska siirsin napanderin aloituksen tämän ketjun perään. Siirron tein siksi, koska meillä tällainen ketju kerran on. :)
Joo, tää ei ollut mitenkään henkilöön kohdistettu, enemmänkin ilmiöön joka tuntuu yleistyneen. Aika usein kommentoidaan ensin ja perehdytään sitten. Pahimmillaanhan on syttynyt ns. someraivo asiasta joka on käsitetty väärin.
Video ei ollut ohjeistusvideo.
nabander
Viestit: 190
Liittynyt: 02.11.2010 22:40

Re: Historiallia suomidokumentteja todistajista Areenassa

Viesti Kirjoittaja nabander »

Vieraas kirjoitti:
nabander kirjoitti:Tuossa maata kiertäessäni ja Areenaa selatessani havaitsin, että sinne oli ilmaantunut paljon uskonnollisaiheista materiaalia. Niiden joukossa vuodelta 1971 dokumentti todistajista http://areena.yle.fi/1-3738476 (feat. mm. Kankaanpää ja Moritz)
Sama linkki on muuten postattu kaksi päivää aiemmin tässä samassa ketjussa. Lisäksi kyseinen pätkä on ollut Areenassa jo monta vuotta. Nykyään on niin kiire huutaa, että ei millään ehdi kuunnella.
Kiitos vaivannäöstäsi aloituksen siirrossa ja tuplan havainnoinnissa.

Yritin löytään alunperin näitä tämän videot linkin alta, ilmeisen huolimattomasti koska en tuota paria päivää aiemmin tehtyä merkintää havainnut. Harkitsin myös alunperin pitkään näiden laittamista juuri kyseisen otsikon alle, mutta otsikkoa tutkittuani tulin itseni kanssa siihen tulokseen, että tv-yhtiön dokumentit eivät olisi olleet terminologian "videot, mp3, linkit tms" mukaisia. Virhe on siis minun kun tulkitsin aiheen otsikkoa ilmeisesti liian kirjaimellisesti ja sana sanalta, kuten minulla on tapana ihan kaiken muunkin suhteen.

Kunnioittavasti teidän
Nabander

Olen luvannut vaieta nykyisistä ajatuksistani, siitä mikä koskee entisiä ajatuksiani ei sovittu mitään
Avatar
Verilettu
Moderaattori
Viestit: 1865
Liittynyt: 06.07.2014 17:30
Viesti:

Re: Netin aarteet (tänne JT:n liittyvät videot,mp3,linkit tms..)

Viesti Kirjoittaja Verilettu »

Asia ei ole vakava. :thumbup: Moni tässä ketjussa oleva vanhempi linkki voi olla jo vanhentunut. Hyvä vaan että näitä tulee esiin, jokuhan voi huomata uuden postauksen vuoksi videon tms. joka on mennyt jostain syystä aikoinaan ohi! :)

Pitäisi joskus olla aikaa ja käydä linkkejä läpi ja toinen ikuisuusprojekti taisi sekin liittyä jotenkin eri medioiden järjestämiseen yhteen listaan tjsp. Siis itse olen ajatellut että näin voisi tehdä... ehkä joku päivä...
Vieraas
Viestit: 3220
Liittynyt: 20.06.2011 21:56

Re: Netin aarteet (tänne JT:n liittyvät videot,mp3,linkit tms..)

Viesti Kirjoittaja Vieraas »

Verilettu kirjoitti:Asia ei ole vakava.
Juu, eiköhän tästä yli päästä.
Video ei ollut ohjeistusvideo.
Vieras

Re: Netin aarteet (tänne JT:n liittyvät videot,mp3,linkit tms..)

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Verilettu kirjoitti:
  • Seportaasi - Ikuisesti Jehovan todistaja
    Betel-keskuksessa Vantaalla asuu ja työskentelee 150 Jehovan todistajaa. Heistä yksi on 22-vuotias Daniela Sretenovic Paraisilta. Toimittaja: Kati Grönholm. (U)
    Kuva
"Ikuisesti Jehovan todistaja". Vannomatta paras Kuva
Sanos muuta, nythän hänet on erotettu.
Avatar
Verilettu
Moderaattori
Viestit: 1865
Liittynyt: 06.07.2014 17:30
Viesti:

Re: Netin aarteet (tänne JT:n liittyvät videot,mp3,linkit tms..)

Viesti Kirjoittaja Verilettu »

Jaaha, onko noin? No, en ihmettelisi.
Avatar
Nukahtanut
Viestit: 1459
Liittynyt: 12.12.2015 16:03

Re: Netin aarteet (tänne JT:n liittyvät videot,mp3,linkit tms..)

Viesti Kirjoittaja Nukahtanut »

Google listasi näin loppuvuoden kunniaksi suosituimmat haut. Ihan mielenkiintoisia tuloksia ainakin Suomesta tuli :D Ja yllättävän monipuolisesti kategoroitu nuo.

https://www.google.fi/trends/yis/2016/FI
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."- The Good, The Bad and The Ugly
Vastaa Viestiin