Mitä tehdä entisen elämän vaatteille?

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

loikkarisusi
Viestit: 166
Liittynyt: 19.09.2012 19:20

Re: Mitä tehdä entisen elämän vaatteille?

Viesti Kirjoittaja loikkarisusi »

Hauska avaus! On kyllä mahtavaa, kun voi pukeutua niinkuin huvittaa. Minulla oli onneksi kyseenalaisia vaatteita käytössä kokouksissakin ja tykkään lyhyistä hamosista, joten eron jälkeen saatoin vain jatkaa niiden käyttämistä :D Se jt-suositeltu hameen pituus eli pohjemitta kun sopii aika harvalle, lähinnä luo sellaisen tanakan ja lyhytjalkaisen vakutelman. Nilkkapituiset hameet saivat kyllä nopeasti lähteä kaapistani.

UF:in laatikkoon, kierrätyskeskukseen tai kirppikselle vain ne mitä et halua.

Noista kenttäkengistä muistan etenkin pahamaineiset jokasään saappaat, joita oli pakko käyttää talvipakkasilla kun ne näyttivät niin siisteiltä :lol: En tiedä, onko tuo nimitys enää käytössäkään. Pakkaskenttäilyssä oli ties mitä viritelmiä, kuten nilkkapituinen hame ja sen alla piilossa toppahousut. Siitä huolimatta etenkin pitkistä maaseutukenttäilypäivistä jäi mieleen vain kylmässä lama-autossa jääkalikoiksi paleltuneet jalat, jatkuva v*tutus ja tunne ajan valumisesta hukkaan.
Milla kirjoitti:Kiitos vinkeistä!
Lehdet roudasin ihan surutta paperinkeräykseen ja kävin ostamassa kirpparilta paheellisen Harry Potterin hyllyyn. Eläköön kapina.
Tässä asiassa olen huomannut jännät kaksoisstandardit, kun itse luin fantasiakirjoja ne tuomittiin demonisiksi mutta muutamaa vuotta myöhemmin moni fanitti avoimesti LOTRia ja Harry Pottereita. Sama juttu somen kanssa, sehän oli vielä 10 vuotta sitten saatanasta ja sen vaaroista pidettiin puheitakin, mutta nykyään kaikki entiset ystävät näyttävät olevan Facebookissa ja Instassa. Jälkimmäisessä on jopa omia hashtageja jt:ille :lol:
Viimeksi muokannut loikkarisusi, 16.03.2017 15:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vieraas
Viestit: 3220
Liittynyt: 20.06.2011 21:56

Re: Mitä tehdä entisen elämän vaatteille?

Viesti Kirjoittaja Vieraas »

loikkarisusi kirjoitti:Tässä asiassa olen huomannut jännät kaksoisstandardit, kun itse luin fantasiakirjoja ne tuomittiin demonisiksi mutta muutamaa vuotta myöhemmin moni fanitti avoimesti LOTRia ja Harry Pottereita.
LOTR-fanejahan saattaa piillä jopa Watchtowerin kuvitusosastolla.

Kuva
Video ei ollut ohjeistusvideo.
Veli-Hopea
Viestit: 5324
Liittynyt: 28.12.2010 16:25

Re: Mitä tehdä entisen elämän vaatteille?

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Oikeasti LOTRit on watstöwerfaneja
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
mymmeli
Viestit: 235
Liittynyt: 18.07.2011 19:35

Re: Mitä tehdä entisen elämän vaatteille?

Viesti Kirjoittaja mymmeli »

Itse ajattelisin, että hävittää sitten, jos siltä tuntuu, että ei niitä enää käytä. Itselläni on vielä jotain tallessa. Kukin tavallaan. Tyylini toki muuttui jt- ajoista sen verran, että ei niillä vaatteilla olisi oikein ollut käyttöäkään :)
Vastaa Viestiin