Johanneksenpojan sivut sulkeutumassa?

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Misled
Viestit: 209
Liittynyt: 29.10.2013 13:18

Re: Johanneksenpojan sivut sulkeutumassa?

Viesti Kirjoittaja Misled »

Shamaani kirjoitti:Minua kiinnostaisi myös tietää, että onko joku hardcore julkiluopio joskus oikeasti otettu takaisin? Tai edes perus luopio, jonka tiedetään olevan/olleen.

Ihan vain sillä, että eräs vanhin sanoi minulle tuosta samasta asiasta että luopiona oleminen lähentelee jo Pyhän Hengen rienausta.
Käsittääkseni yksi tämän palstan entinen moderaattori on otettu takaisin.
Veli-Hopea
Viestit: 5324
Liittynyt: 28.12.2010 16:25

Re: Johanneksenpojan sivut sulkeutumassa?

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Misled kirjoitti:
Shamaani kirjoitti:Minua kiinnostaisi myös tietää, että onko joku hardcore julkiluopio joskus oikeasti otettu takaisin? Tai edes perus luopio, jonka tiedetään olevan/olleen.

Ihan vain sillä, että eräs vanhin sanoi minulle tuosta samasta asiasta että luopiona oleminen lähentelee jo Pyhän Hengen rienausta.
Käsittääkseni yksi tämän palstan entinen moderaattori on otettu takaisin.

Hopsista. Ei se sitten pyhän hengen rienaaminen olekkaan anteeksiantamaton synti. No, hyvä juttu kuitenkin kun pääsee sinne minne mieli halajaa.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
SonOfJesus
Viestit: 744
Liittynyt: 15.05.2007 12:39

Re: Johanneksenpojan sivut sulkeutumassa?

Viesti Kirjoittaja SonOfJesus »

Shamaani kirjoitti:Minua kiinnostaisi myös tietää, että onko joku hardcore julkiluopio joskus oikeasti otettu takaisin? Tai edes perus luopio, jonka tiedetään olevan/olleen.

Ihan vain sillä, että eräs vanhin sanoi minulle tuosta samasta asiasta että luopiona oleminen lähentelee jo Pyhän Hengen rienausta.
Pyhän hengen rienausta lienee se, että toistuvasti esitetään ennustuksia pyhän hengen nimissä.
SonOfJesus
Laki ja Seura toimivat kasvattajina: kaikki mikä ei tapa, kasvattaa.
Markku Meilo
Viestit: 13450
Liittynyt: 24.04.2007 10:28

Re: Johanneksenpojan sivut sulkeutumassa?

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Misled kirjoitti:Käsittääkseni yksi tämän palstan entinen moderaattori on otettu takaisin.
Se oli pinnallinen ja lyhyt pyrähdys, merkityksellisin anti taisikin olla vaakamambo.
Vastaa Viestiin