Ahdistavat jt-unet

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

J Hepatiitti
Viestit: 506
Liittynyt: 12.01.2018 02:03

Re: Ahdistavat jt-unet

Viesti Kirjoittaja J Hepatiitti »

Weathertop kirjoitti:

Unihalvauksissa oli tietenkin vittumaista (kaiken muun lisäksi) se, ettei pystynyt edes huutamaan, vaikka kuinka yritti.
Unihalvaukset, kyllä rankkaa settiä. Itse olen kerran kokenut unihalvausmaisen tilan. Havahdun hukkumisunesta ja tunnen olevani kyvytön hengittämään tai liikkumaan. Tuijotan vain kauhuissani kattoa, kunnes kontrolli taas palaa ja ryntään keittiöön tekemään näkkileipää. :wtf:
"I used to be a good person. I think there's something seriously wrong with me." -Veikko Leinonen
J Hepatiitti
Viestit: 506
Liittynyt: 12.01.2018 02:03

Re: Ahdistavat jt-unet

Viesti Kirjoittaja J Hepatiitti »

Weathertop kirjoitti:Aina välillä kuitenkin hoksaan, että jos tämä on minun untani, minähän hallitsen kaikkea ja voin tehdä mitä huvittaa. Se johtaa täyteen selkouneen, joka on parasta mahdollista viihdettä.
Selkounet ovat kyllä loistavaa viihdettä. Minulla niitä on esiintynyt muutaman kerran erittäin ravisuttavien painajaisten jälkeen. Jos siihen tilaan pääsee, suosittelen leikkimään jumalaa.
"I used to be a good person. I think there's something seriously wrong with me." -Veikko Leinonen
J Hepatiitti
Viestit: 506
Liittynyt: 12.01.2018 02:03

Re: Ahdistavat jt-unet

Viesti Kirjoittaja J Hepatiitti »

loikkarisusi kirjoitti:
J Hepatiitti kirjoitti:- - Sama meno jatkui kirjiksessä ja siellä tajusi, että eihän minun edes kuulu olla täällä. Painelin ulos parkkipaikalle, pistin tupakaksi ja korkkasin oluen. Laitoin moottorin lämpiämään ja kun pääsin rattiin, niin muu porukka oli juuri valumassa pihalle. Pistin sterkoista rokin soimaan aivan vitun lujaa ja kaasutin vihaisena matkoihini.
Tuollaiset käänteet joissakin unissa ovat aivan mahtavia!! Muistan myös vastaavia, yleensä tilanne kulminoituukin juuri siihen että vain häipyy paikalta kun tajuaa ettei enää tarvitse.
Tuntuu olevan hyvin yleistä. Omalla kohdalla tunne tulee lähes poikkeuksetta, jos jehovakinkereille eksyn.
"I used to be a good person. I think there's something seriously wrong with me." -Veikko Leinonen
Skald
Viestit: 49
Liittynyt: 11.03.2017 21:24

Re: Ahdistavat jt-unet

Viesti Kirjoittaja Skald »

Minä olen yleensä natsien keskitysleirillä tai kidutettavana. Kaikkein pahimmat painajaiset on kidutuspainajaisia, joskus "hengellisiä" ja joskus ei. Yhdistän ei-hengelliset kidutusunetkin tuohon ylettömään keskitysleirikokemuksilla mässäilyyn.
Vastaa Viestiin