anne58li esittäytyy

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
anne58li
Viestit: 8
Liittynyt: 13.10.2014 19:33

anne58li esittäytyy

Viesti Kirjoittaja anne58li »

Minä tutustuin aikoinaan erääseen jehovantodistajaperheeseen kuuluvan kanssa ja en siitä silloin vielä tiennyt tuli sitten yllätyksenä minulle. Muutin samalle paikkakunnalle ja menimme kihloihin ja aloin tutkimaan. Avioiduimme ja lapsikin sitten syntyi. Menin kasteelle v 82 ja sen jälkeen alkoi mietityttämään olinko tehnyt oikean ratkaisun kuitenkin vielä jatkoin mukana kunnes v 86 erinäisistä syistä otin irtioton jonka seurauksena jouduin oikeuskomiteaan ja minut erotettiin. 28 v vei aikaa päästä siihen pisteeseen ettei vaikuta enää minun elämään.
Markku Meilo
Viestit: 13450
Liittynyt: 24.04.2007 10:28

Re: anne58li esittäytyy

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

anne58li kirjoitti:28 v vei aikaa päästä siihen pisteeseen ettei vaikuta enää minun elämään.
Panit paremmaksi, monotukseni jälkeen haikailin takaisin vain n. 25 vuotta, kunnes sain nettiliittymän, silmäni avautuivat ja laitoin pennit jonoon Vt-liikkeen kanssa. Nyt tuostakin on pian kulunut kaksi vuosikymmentä huomattavasti mielekkäämpää elämää, painajaiset loppuivat muutamassa viikossa, kuten myös kaikenmaailman Vt-liikkeen istuttamat syyllisyydet ja pelot.

Kuuluisassa "mitäs jos Vt-seura on sittenkin oikeassa" -tilassa eläminen ei ole kadehdittavaa, ehkä monissa tapauksissa kuitenkin himpun verran mielekkäämpää kuin elämä Vt-kultissa.
Veli-Hopea
Viestit: 5324
Liittynyt: 28.12.2010 16:25

Re: anne58li esittäytyy

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Mulla on vielä pitkä matka siihen , ettei lahkon touhut vaikuta.
Kiva kun esittelit itsesi ja tervetuloa mukaan jakamaan tietoa ja taitoa.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
anne58li
Viestit: 8
Liittynyt: 13.10.2014 19:33

Re: anne58li esittäytyy

Viesti Kirjoittaja anne58li »

Kaikelle on oma aikansa ja ehdin olla vain muutaman vuoden mukana. Sinunkin aikasi tulee kyllä
Gloria
Viestit: 30
Liittynyt: 20.08.2013 13:29

Re: anne58li esittäytyy

Viesti Kirjoittaja Gloria »

Tervetuloa! Lahkossa vietetty aika vaikuttaa osaltaan paljonkin siihen, miten siitä pääsee irti. Mukava että olet päässyt tilanteeseen, ettei todistaja taustasta ole enää painolastia.
anne58li
Viestit: 8
Liittynyt: 13.10.2014 19:33

Re: anne58li esittäytyy

Viesti Kirjoittaja anne58li »

Kiitos Gloria
Vastaa Viestiin