Minun tarinani Jehovan Todistajuudesta

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

Marjolie
Viestit: 262
Liittynyt: 22.01.2013 14:42

Re: Minun tarinani Jehovan Todistajuudesta

Viesti Kirjoittaja Marjolie »

paula kirjoitti:Jos johonkin uskon niin siihen ettei Jumala todellakaan ole vain todistajien omistama. Ja jos ainoa Jumala on sellainen minkälaisen kuvan todistajat antaa en minä sellaisen todistaja halua olla :shock: . (jännää että itse esittävän jumalansa olevan jotenkin erityisen rakastava :twisted: )

Elä rauhassa omasi näköistä elämää :)
En kyllä usko itsekkään, että Jumala kuuluu vain yhdelle tietylle porukalle. Jumala kuuluu kaikille joilla on asiat kunnossa yläkertaan.
Avatar
Verilettu
Moderaattori
Viestit: 1865
Liittynyt: 06.07.2014 17:30
Viesti:

Re: Minun tarinani Jehovan Todistajuudesta

Viesti Kirjoittaja Verilettu »

Tuostahan on tehty hauska sarjakuvastrippi jossa joku Raamatun pyhistä miehistä esitteli taivasta sinne juuri saapuneille. Jehovan todistajien kohdalla kertoi heidän asustelevan tuolla (olikohan siinä muuri tms.) ja pyysi käyttäytymään hiljaisesti, koska todistajat luulevat olevansa ainoat taivaassa. tjsp. :D En valitettavasti löytänyt enää netistä ko. sarjista.
Marjolie
Viestit: 262
Liittynyt: 22.01.2013 14:42

Re: Minun tarinani Jehovan Todistajuudesta

Viesti Kirjoittaja Marjolie »

Se pitää vielä mainita, kun jäin toimettomaksi ens alkuun. Joku todistajista oltiin ilmeisesti käsketty kyttäämään asuntoani ja muutenkin tekemisiäni. Olivat laittaneet kirjeen postilaatikkooni suurin ihmetyksin kun postilaatikossani oli toinenkin nimi. On se jännä kun oli seurakunnassa seura ei kiinnostanu mut sitte ku jäi toimettomaks kyttäämine alko.
Vastaa Viestiin