totuuden etsimistä

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

Lukittu
Markku Meilo
Viestit: 13450
Liittynyt: 24.04.2007 10:28

Re: totuuden etsimistä

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

pavloff kirjoitti:Eli mitä sä nyt kysyit? Ja mihin sä aiot käyttää vastausta jotta tiedän minkä tyyppistä vastausta etsit.
On siis kyseessä erilaiset totuusaiheeseen annettavat vastaukset eri henkilöille ja eri käyttöön?
pavloff
Viestit: 334
Liittynyt: 05.02.2016 18:38
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: totuuden etsimistä

Viesti Kirjoittaja pavloff »

Eih! Vaan että kun kysyy tarkasti sen mitä kysyy niin sit ymmärrän mitä kysytään ja osaan vastata niin että tulee kysyjän tarve täytettyä, kun kokoajan olen koettanut kaikella rehellisyydelläni vastata viesteihin eikä ne vastaukset oo johtaneet näköjään toivottuun lopputulokseen
"Elämä on koulu, josta valmistuu onnellisena VAIN jos sen opiskelee yhdessä toisten kanssa"
pavloff
Viestit: 334
Liittynyt: 05.02.2016 18:38
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: totuuden etsimistä

Viesti Kirjoittaja pavloff »

Todistajien avulla olen löytänyt vastauksia kysymyksiin kuten miksi on kärsimystä ja mikä tän kaiken tarkoitus on. Sellaisia vastauksia jotka saatuani tiedonnälkäni on tyydyttynyt eikä lisäkysymyksiä ole ilmaantunut.
"Elämä on koulu, josta valmistuu onnellisena VAIN jos sen opiskelee yhdessä toisten kanssa"
Markku Meilo
Viestit: 13450
Liittynyt: 24.04.2007 10:28

Re: totuuden etsimistä

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

pavloff kirjoitti:Eih! Vaan että kun kysyy tarkasti sen mitä kysyy...
Jaa-a, itse et tunnu vastaavan kuin pakotettuna ja sittenkin pitkin hampain - kahdet punnukset käytössä.
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: totuuden etsimistä

Viesti Kirjoittaja Tony »

pavloff kirjoitti:Todistajien avulla olen löytänyt vastauksia kysymyksiin kuten miksi on kärsimystä ja mikä tän kaiken tarkoitus on. Sellaisia vastauksia jotka saatuani tiedonnälkäni on tyydyttynyt eikä lisäkysymyksiä ole ilmaantunut.
Itse asiassa sinähän et ole saanut vastauksia näihin kysymyksiin, vaan ainoastaan Jehovan todistajien tulkinnan vastauksista.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
pavloff
Viestit: 334
Liittynyt: 05.02.2016 18:38
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: totuuden etsimistä

Viesti Kirjoittaja pavloff »

Voisko mitenkään olla vaihtoehtona se etten ymmärrä kontekstin kääntymistä kysymykseksi johon minun tulee vastata vaan koen viestisi ymmärtämättömyytenä sille mitä ajoin aloituksellani takaa...? Vastaan siis kyllä, eri asiaan vaan näköjään, koska lähinnä ihmettelen miksi kysyt ja miten se liittyy siihen miten esittelen itseni sekä koetan säilyttää oikeuttani esitellä itseni miten haluan. En kokenut että tää ois keskustelukanava vaan nimenomaan esittelykanava... Olin ilmeisesti väärässä joten aloitetaan uudestaan; eli mitä haluat tietää? Ja miksi?

Ja ton äskeisen suhteen olen eri mieltä kanssasi. Kiistakysymys joka Raamatussa kuvataan on ihan selkeä juttu.
"Elämä on koulu, josta valmistuu onnellisena VAIN jos sen opiskelee yhdessä toisten kanssa"
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: totuuden etsimistä

Viesti Kirjoittaja Tony »

Ehkä onkin hyvä että tämä pysyy esittelyketjuna, kuten kuuluu.

Ketjussa esiintyneistä kysymyksistä voi halutessaan aloittaa ketjun asiaankuuluvalle alueelle. Koska tällä ketjulla ei tässä vaiheessa ole enää lisäarvoa esittelyketjuna, se suljetaan toistaiseksi.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Lukittu