hulttio-sisar

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
morrigan
Viestit: 1
Liittynyt: 23.03.2016 22:33

hulttio-sisar

Viesti Kirjoittaja morrigan »

Pitkän ja kovin voimia vieneiden komitea keskustelujen jälkeen minua ei kuitenkaan erotettu, mutta jäipä elävästi mieleen kuinka veli vanhin ojensi minua tiukkasanaisesti: "Kuvittele, että olisit vanhin ja joku hulttio pistäisi menemään ja peruisi tulonsa komiteaan, mitä tulisi ensimmäisenä mieleen?" No, mietin että vanhimpana oleminen ei ole kyllä mikään itseisarvo. Ja toiseksi, jos poltan tupakkaa askin tai pari, en sanoisi olevani HULTTIO joka vain pistää menemään... Erosin lopulta itse viime syksynä.

Hauskaa kun löysin tämän sivuston. Kirjottelen jaksamisen mukaan ja on ihanaa lukea samaa kokeneiden juttuja ;)
Veli-Hopea
Viestit: 5324
Liittynyt: 28.12.2010 16:25

Re: hulttio-sisar

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Kamala hulttio :D

Vähän vaikea löytää vanhimmille mitään oikeuksia ketään aatelistaa hulttioiksi.

Kirjoituksia odotellessa, täällä on hyvä päästellä höyryjä.

No,eipä voi sinuakaan enään mikään perunankyntäjävanhin kyykyttää. Se on hyvä tunne.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: hulttio-sisar

Viesti Kirjoittaja Tony »

Tiukasti kontrolloiduissa lahkoissa hulttion natsat irtoavat varsin kevyesti. :mrgreen:

Tervetuloa foorumille! :)
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
rippeli
Viestit: 2455
Liittynyt: 28.04.2007 12:43
Paikkakunta: Helsinki

Re: hulttio-sisar

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Tervetuloa tänne muitten hulttioiden joukkoon :)
Let me go Master I hate you so
nabander
Viestit: 190
Liittynyt: 02.11.2010 22:40

Re: hulttio-sisar

Viesti Kirjoittaja nabander »

Hämmentävää, ymmärsinkö oikein että veli Vanhin kehotti sisarta miettimään miltä tuntuisi olla, no, veli Vanhin. Aikas edistyksellinen veli täytyy olla kysymyksessä.

Kunnioittavasti teidän
Nabander

Olen luvannut vaieta nykyisistä ajatuksistani, siitä mikä koskee entisiä ajatuksiani ei sovittu mitään
Kaarmis
Viestit: 3909
Liittynyt: 29.04.2007 22:13

Re: hulttio-sisar

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Kun velivanhin oli kykenemätön kuvittelemaan itsensä sisaren asemaan, toki on helppo vaatia samaa siltä sisarelta toisin päin.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Vastaa Viestiin