Nukahtanut sisar

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

Veli-Hopea
Viestit: 5324
Liittynyt: 28.12.2010 16:25

Re: Nukahtanut sisar

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Mitä tarkoittaa kohdella normaalisti, oli uskonto mikä tahansa?
Taidat tietää jo vastauksen mutta laitan tähän miten minä sen Xnä tulkitsen:

Se miten muut ihmiset kohtelevat toisiaan kun joku läheinen liittyy,lähtee tai vaihtaa uskontoa (tai on poissa uskonnosta), ihan normaalisti.

Hienoa että myöntävät itsekin että jos jehovantodistajista lähtee tai vaihtaa uskontoa (on poissa) niin mykkäkoulu,karttaminen ja kadunpuolen vaihto on epänormaalia.

Normaali kohteluhan on sitä ettei vakaumusvalinnat vaikuta suhteisiin tai mihinkään muuhunkaan, eikös?

Tuo olis hienoa mennä kokeilemaan ja ilmoittamaan luterilaisille jotka ovat päättäneet käyttää eroakirkosta.wihf palvelua, että jos eroat (tai oli uskonto mikä tahansa) niin "kohdellaan sua kyllä normaalisti."

Vois olla palvelua käyttävällä hetken aikaa sellainen keskimieto WTF? Ilme päällä,ehkä jopa kysymykset:

-mitä se sulle kuuluu mitä mä teen?
-mitä se meidän väleihin vaikuttaa?

hyvä että ovat kuitenkin päättäneet kohdella normaalisti, poiketen jt käytännöistä :thumbup:

Tietenkin yksikin konventti voi riittää sellaiseen mielenohjaukseen jossa mielipidettä muutetaankin ja aletaan sitten kohtelemaan epänormaalisti, amerikkalaisten setien propagandallahan nuo mielipiteet vaihtuu


Mutta hei Jaska, jos joskus liityt jehovantodistajiin, lupaan kohdella sinua normaalisti. :D kylläpäs se kuulostaakin tyhmältä
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Avatar
Jaakko Ahvenainen
Viestit: 8100
Liittynyt: 28.04.2007 15:41
Paikkakunta: Lieksa

Re: Nukahtanut sisar

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Veli-Hopea kirjoitti:Normaali kohteluhan on sitä ettei vakaumusvalinnat vaikuta suhteisiin tai mihinkään muuhunkaan, eikös?
Näin tämän saattaisi olevan, etenkin kun maassa vallitsee uskonnon vapaus. Minua henkilökohtaisesti eivät enää kenenkään uskonnolliset vakaumukset sinänsä häiritse, mutta kiusaavat toisinaan. No mutta, vice versa. :)
Tuo olis hienoa mennä kokeilemaan ja ilmoittamaan luterilaisille jotka ovat päättäneet käyttää eroakirkosta.wihf palvelua, että jos eroat (tai oli uskonto mikä tahansa) niin "kohdellaan sua kyllä normaalisti."
Olen kokeillut puolestasi, ettei Sinun tarvitsisi vaivautua. Pääsääntöisesti ei mitään ongelmia. Huippu-uskovaiset ovat sitten asia erikseen, mutta hepä edustavatkin sitä kuuluisaa "ainoaa oikeata totuutta". No, me molemmat tiedämme, mitä se on. :D
Mutta hei Jaska, jos joskus liityt jehovantodistajiin, lupaan kohdella sinua normaalisti. :D kylläpäs se kuulostaakin tyhmältä
Voi kiitos, toveri. Tämä lohduttaa suuresti. :D Lupaan, että saat olla ensimmäinen, joka tästä saa kuulla.
Skald
Viestit: 49
Liittynyt: 11.03.2017 21:24

Re: Nukahtanut sisar

Viesti Kirjoittaja Skald »

Veli-Hopea kirjoitti:
Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Mitä tarkoittaa kohdella normaalisti, oli uskonto mikä tahansa?
Taidat tietää jo vastauksen mutta laitan tähän miten minä sen Xnä tulkitsen:

Se miten muut ihmiset kohtelevat toisiaan kun joku läheinen liittyy,lähtee tai vaihtaa uskontoa (tai on poissa uskonnosta), ihan normaalisti.
Joo. En kuitenkaan mene vannomaan, että jos oikeasti menisin eroamaan, niin eivät alkaisi karttamaan. Luulisin, että vanhemmat tarkoitti vaan sitä, että nyt toimettomana he ovat päättäneet kohdella mua "normaalisti". Täytyy kyllä sanoa, että onneksi en oo ikinä luonut oikein minkäänlaista verkostoa todistajien piirissä.
Vastaa Viestiin