Hieno sivusto.

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Ristitty
Viestit: 1
Liittynyt: 27.01.2017 15:11

Hieno sivusto.

Viesti Kirjoittaja Ristitty »

Moikka.En varmastikaan tule tänne juuri mitään kirjoittelemaan,mutta luen kyllä hyvin aktiivisesti.Se miksi yleensä kirjoitan edes tätä,on se,että vaikka en ole todistaja ollut koskaan,niin tiedän kuitenkin siitä jotakin.Olen joskus elänyt siinä Harmagedonin pelossa ynnä muuta...Kiitos siitä Vartiotorneille ynnä Herätkää lehdille sekä ovilla hypänneille todistajille.En syytä yhtäkään todistajaa uskostaan.Olin joskus jo niin valmista kauraa ,että huutelin miten sieltä löytyy "oikea oppi"..Muistan tiukat julistukset kun sanoin ettei asia sinänsä kiinnosta ja tuosta sitten riemastuttiin kun sanoin etten edes kuulu mihinkään kirkkoon..Todennäköisesti täällä suurin osa tietää mikä silloin oli vastaus,joten ei siitä sen enempää..No olin kuitenkin varsin kakara silloin kun sitä olin 13-14..Nyt liki 50 ja meille tuli kotiin niitä vartsikoita ja hertsikoita ja jellut hyppi siinä meillä..Mummoni oli nähkääs kovin kiinnostunu tuosta seurasta..Minä aina vänkäsin vastaan,mutta hölmöydessäni uppouduin siihen aineistoon.Ilmeisesti olen sellainen "herkkäuskoinen" tai jotain..uskoin todella sen tuhon tulevan jne..En ollut juurikaan perehtynyt Raamattuun ..kirkosta eronnu luterilaispentu...Sitten oli väliin kaikenlaista...Kuitenkin viimeinen herätys mulle tuli kun mummovainaa oli kotonaan ja menin sinne..No siellä jellut taas oli ja rupes tarjoileen oikeaa oppiaan..Siinä kohtaa sanoin ,että nyt ei ole sen aika.Ja kun todistajat lähti vetämään siitä,niin muori sano mulle ihan sanatarkasti näin.."Nuo jehovalaiset on yksiä perkeleitä"..Mutta ne kaiken maailman Ilmestyksen loput on lähellä ja muut,niin voi kyllä vaikuttaa muihinkin kuin pelkkiin todistajiin jos ei ole varovainen.En tiedä meneekö tämä tälläsenään läpi vai onko julistamista.Mutta kirjoitin kuitenkin jotain.Vain sen takia että arvostan tätä työtä jonka olette tehneet täällä ja hienoja kirjoituksia laidasta laitaan...Ja ehkä ihmeelliseltä kuulostaa,mutta olen edelleenkin jonkin sortin uskovainen,mutta sitä en ainakaan täällä saarnaa..Tuskin missään muuallakaan vaikka eräät on kysyneet ,että Perkelekö minuun on mennyt kun auon päätäni ties missä.Jos joku tuttu tämän lukee tuntee minut varmasti,mutta se taas ei juurikaan liikuta...Mutta jos mahdun toimettomana seuraamaan sivusta niin kiitos ja jatkakaa samaa rataa.
Vastaa Viestiin