Nyt on aika

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
J Hepatiitti
Viestit: 506
Liittynyt: 12.01.2018 02:03

Nyt on aika

Viesti Kirjoittaja J Hepatiitti »

Hyvän aikaa sivuja seuranneena päätin, että haluan myös itse osallistua sen toimintaan. Takana on rankka irtautuminen järjestöstä. Vaikka olen toimeton, koen itseni eronneeksi ja kohtelu on ollut myös sen mukaista.

Järjestön toiminnasta irrottautuminen laukaisi vakavan masennuksen ja kaupan päälle sain läjän muita mentaalipuolen diagnooseja. Pari vuotta itsetuhoisuus oli sitä luokkaa, että uskoin kuolevani, mutta vitut.

Yksityikohdat sikseen. Olen vihainen, olen arvaamaton ja olen elossa! Valmiina taistelemaan Leinosen Veikon demoniarmeijaa vastaan pelotta nimimerkin suojista.
"I used to be a good person. I think there's something seriously wrong with me." -Veikko Leinonen
Lothar II
Viestit: 412
Liittynyt: 08.12.2009 10:52

Re: Nyt on aika

Viesti Kirjoittaja Lothar II »

Tervetuloa "seurakuntaan".
Avatar
Nukahtanut
Viestit: 1459
Liittynyt: 12.12.2015 16:03

Re: Nyt on aika

Viesti Kirjoittaja Nukahtanut »

Tervetuloa mukaan!
Alku on aina pahinta ja hankalinta, mutta päivä kerrallaan eteenpäin :) Itselläni auttoi pelkästään sen ajatteleminen, ettei kukaan muu määrää elämästäni, kuin minä itse.
Ja vertaistukea täältä saa tarvittaessa paljonkin.
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."- The Good, The Bad and The Ugly
J Hepatiitti
Viestit: 506
Liittynyt: 12.01.2018 02:03

Re: Nyt on aika

Viesti Kirjoittaja J Hepatiitti »

Kiitos rakkauspommituksesta toverit. :lol: Esittely jäi nyt aika lyhyeksi. Ehkä joskus sitä laajennan.
"I used to be a good person. I think there's something seriously wrong with me." -Veikko Leinonen
Kaarmis
Viestit: 3909
Liittynyt: 29.04.2007 22:13

Re: Nyt on aika

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Ei tarvi revitellä täällä sieluansa yhtään enempää kuin tarvis. Tervetuloa. 20 vuotta tätä mulla nyt täynnä, ja Leinosen Veikkoa myöten nimeni on sille tuttu. Ei haittaa, eikä tulla ovelle häiritsemään edes vaikka tilapäisessä osoitteessa asuisi...
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
ModestMuse
Viestit: 145
Liittynyt: 12.12.2016 21:52

Re: Nyt on aika

Viesti Kirjoittaja ModestMuse »

Olenkohan ainoa jolle tuli otsikosta mieleen se vanha valtakunnan laulu?

Mitenkäs se meni.. jotenkin..
nyyytt ooon aaaika, viedä uutistaaan...

Niin ja tervetuloa :D
Truth Does Not Fear Investigation.
J Hepatiitti
Viestit: 506
Liittynyt: 12.01.2018 02:03

Re: Nyt on aika

Viesti Kirjoittaja J Hepatiitti »

Kiitos. Sitähän tässä haettiin. Good times. :thumbup:
"I used to be a good person. I think there's something seriously wrong with me." -Veikko Leinonen
Veli-Hopea
Viestit: 5324
Liittynyt: 28.12.2010 16:25

Re: Nyt on aika

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Kyllä ne paskat fiilikset ajan kanssa katoaa ja pelkästään hyvää ja tasapainoista tulee tilalle, huolimatta siitä että jt-yhteisö maalaakin kaikki lähtijät ihan sekopäisiksi.

Annetaan heille anteeksi,sillä he eivät tiedä mitä tekevät.

Tässä on tullut nähtyä ajan kanssa ensimmäinen js toinenkin lähtijä ja kyllä nyt pääsääntöisesti jokainen on ajankanssa selvinnyt ja voi ihan hyvin nykyään...niin eiköhän se sinullakin vaan parane, toki piiiitkiä prosesseja nämä.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Markku Meilo
Viestit: 13450
Liittynyt: 24.04.2007 10:28

Re: Nyt on aika

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Veli-Hopea kirjoitti:Annetaan heille anteeksi,sillä he eivät tiedä mitä tekevät.
Kauniilta kuulostava ajatus, jota ainakin minun on vaikea soveltaa henkilöihin, jotka puhuvat innokkaasti näkemyksistään, mutta eivät kuuntele tippaakaan henkilöä, jolle puhuvat innokkaasti.

Eli ei ihan sitä mitä minä käsitän anteeksi antamisella, jonka koen kaksipuoliseksi prosessiksi. Tosin tuo tietämättömyys on ihan sama mun yöunien kannalta.
Avatar
Jaakko Ahvenainen
Viestit: 8100
Liittynyt: 28.04.2007 15:41
Paikkakunta: Lieksa

Re: Nyt on aika

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Veli-Hopea kirjoitti:Annetaan heille anteeksi,sillä he eivät tiedä mitä tekevät.
Kyllä he tietävät, tai ainakin heidän olisi tullut tietää.
Weathertop
Moderaattori
Viestit: 1532
Liittynyt: 17.06.2017 19:35

Re: Nyt on aika

Viesti Kirjoittaja Weathertop »

Jaakko Ahvenainen kirjoitti: Kyllä he tietävät, tai ainakin heidän olisi tullut tietää.
Ehdottomasti. Jos on maallisessa oikeudessa syytettynä vaikkapa kunnianloukkauksesta tai kiihottamisesta kansanryhmää vastaan, on turha yrittää vedota siihen, ettei tiennyt rikkovansa lakia. Samoin moraalisessa mielessä on turha vedota siihen, ettei tiennyt toimivansa väärin, jos toiminta on ollut yksiselitteisesti pahantahtoista ja toisten oikeuksia loukkaavaa. Kyllä aikuista ihmistä voi vaatia sen verran tietämään.

Mutta jos kaikesta huolimatta pystyy antamaan anteeksi ja haluaa niin tehdä, kukapa minä olen sanomaan, ettei pitäisi. Saattaahan se helpottaa.
"The universe is not fine-tuned for life; life is fine-tuned to the universe." - Victor J. Stenger
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Nyt on aika

Viesti Kirjoittaja Tony »

Jos muistelen omaa aikaani todistajana, niin en minä ainakaan tiennyt. Järjestön Totuus™ oli ainoa oikea ja sillä salottisipuli.

Lisää keskustelua yksilön vastuusta: viewtopic.php?p=128446#p128446

Yhtä kaikki, tervetuloa foorumille, J Hepatiitti. :)
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Weathertop
Moderaattori
Viestit: 1532
Liittynyt: 17.06.2017 19:35

Re: Nyt on aika

Viesti Kirjoittaja Weathertop »

Tony kirjoitti:Jos muistelen omaa aikaani todistajana, niin en minä ainakaan tiennyt. Järjestön Totuus™ oli ainoa oikea ja sillä salottisipuli.
Nyt oli kyse nimenomaan kuvasta, jonka järjestö pyrkii antamaan ex-todistajista. Kyllä siinä tiedetään, mitä tehdään, ja jos vastoin kaikkea todennäköisyyttä ei tiedetä, pitäisi kyllä tietää.

EDIT: Nyt kun tämä pikku väärinymmärrys on oikaistu, minäkään en koe tarvetta jatkaa aiheesta tässä ketjussa. Ja J Hepatiitti on minunkin puolestani ilman muuta tervetullut.
"The universe is not fine-tuned for life; life is fine-tuned to the universe." - Victor J. Stenger
J Hepatiitti
Viestit: 506
Liittynyt: 12.01.2018 02:03

Re: Nyt on aika

Viesti Kirjoittaja J Hepatiitti »

J Hepatiitti kiittää. :wave:

Kun itselläkin oli pää aika monta vuotta perseessä, niin anteeksianto on ainoa tie omalla kohdalla. Muuten omatunto soimaa. Yksilöille kyllä, mutta ei järjestölle ja niille jotka sen käsittämättömän sadistisisesta sääntökokoelmasta ja aivopesusta ovat vastuussa.
"I used to be a good person. I think there's something seriously wrong with me." -Veikko Leinonen
Vastaa Viestiin