Aiih...huh
lahkopoliisisetä Ram karautti Rosinante-ratsullaan kortteliin ja väläytti ruosteista virkamerkkiään.
Nyt poijjaat on oltava ihan kiltisti ja hiljaa. Muuten muinaisen Teokraattisen Miliisikoulun läpäissyt
jermu joko taputtaa rakkaudellisesti jääräisiin karvapäihin tai pieksää Valtakunnan Totuuden Pampulla
veren maun suunsoittajiin.
Jehovalle kiitos nyt tuli vain sakkolappu huuhaan jauhannasta..
Asento,lepo ja .....
Luotu tappamaan
Valvoja: Moderaattorit
-
RaM
Re: Luotu tappamaan
Noh... kyllähän sinä minut jo hyvin tunnet. Inhoan tarpeetonta asiatonta kitinää ja selkeiden asioiden vääristelyä oli motivaatio siihen mikä tahansa. Erehtyä saa kaikki ja itsekin kerran melkein erehdyin eräässä asiassa, jossa luulin aluksi olevani väärässä... kunnes selvisi etten olekaan. Ja täydelliseksi minua on turha luulla sillä hampaissani on paikkoja. Vain luontainen vaatimattomuuteni estää minua kertomasta julki sitä, miten viisas ja komea olen... ja LOISTAVA Valtakunnan Totuuden Pampulla mätkijä. Eläköön totuus.

-
Vieras
Re: Luotu tappamaan
Kappas vaan, Onerva perkeleEllen kirjoitti:Aiih...huh
lahkopoliisisetä Ram karautti Rosinante-ratsullaan kortteliin ja väläytti ruosteista virkamerkkiään.
Nyt poijjaat on oltava ihan kiltisti ja hiljaa. Muuten muinaisen Teokraattisen Miliisikoulun läpäissyt
jermu joko taputtaa rakkaudellisesti jääräisiin karvapäihin tai pieksää Valtakunnan Totuuden Pampulla
veren maun suunsoittajiin.
Jehovalle kiitos nyt tuli vain sakkolappu huuhaan jauhannasta..
Asento,lepo ja .....