Jooga ja meditaatio sekä suomalainen saunakulttuuri

Jehovan todistajien oppien lähempää tarkastelua

Valvoja: Moderaattorit

JEM1982
Viestit: 20
Liittynyt: 25.01.2017 10:00

Re: Jooga ja meditaatio sekä suomalainen saunakulttuuri

Viesti Kirjoittaja JEM1982 »

:D
Viimeksi muokannut JEM1982, 31.01.2017 15:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
JEM1982
Viestit: 20
Liittynyt: 25.01.2017 10:00

Re: Jooga ja meditaatio sekä suomalainen saunakulttuuri

Viesti Kirjoittaja JEM1982 »

JEM1982 kirjoitti:Kuullostaa aika suljetulta mitä todistajilta hyväksytään. Alan miettimään vakavissani mitä järkeä tässä oikein on? Tämähän tuntuu lahkotoiminnalta ja hyvin ovat sen minulta onnistunut pimittämään kun yrittävät rekrytä. Toistaiseksi eivät ole päässeet lähellekään vaikka ovella ramppaavat ja soittelevat alvariinsa. :-)
Veli-Hopea
Viestit: 5324
Liittynyt: 28.12.2010 16:25

Re: Jooga ja meditaatio sekä suomalainen saunakulttuuri

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

JEM1982 kirjoitti:
JEM1982 kirjoitti:Kuullostaa aika suljetulta mitä todistajilta hyväksytään. Alan miettimään vakavissani mitä järkeä tässä oikein on? Tämähän tuntuu lahkotoiminnalta ja hyvin ovat sen minulta onnistunut pimittämään kun yrittävät rekrytä. Toistaiseksi eivät ole päässeet lähellekään vaikka ovella ramppaavat ja soittelevat alvariinsa. :-)

No mikäs se sellainen autokauppias on joka kertoisi kaikki viat ja puutteet. Lisää vahaa ja kiiltoa pintaan vaikka kilometrejäkin on ruuvattu 200.000 pois.

Jokainen auto on helmi ja valioyksilö.

Jos autokauppias olisi rehellinen ja avoin, jäisi moni raato kauppaan. Eipä tämä lahkoissa kauas heitä.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
JEM1982
Viestit: 20
Liittynyt: 25.01.2017 10:00

Re: Jooga ja meditaatio sekä suomalainen saunakulttuuri

Viesti Kirjoittaja JEM1982 »

No yllätys kun netistä ottaa ohjeita toimiiko ne edes. Tehtiin nuorina kaikea kokeilua olisihan se ollut mukava edes jotain nähdä?

Mutta olen minä nähnyt jotain mitä ei voitu selittää? Linnakesaarella ovet aukesivat ja tavaraa lenteli lattialle liekö sitten häiritsin jotenkin kun tutkittiin suljettua maan alaisia käytäviä. Paksuun metalli oveen potkaistiin ja sitä oli todistamassa viisi muuta kiltalaista.

Oven toisella puolella oli vain pimeä pitkä käytävä. Kyllä me koluttiin fikkareiden kanssa monta käytävää yrittäen löytää kuka pelleilee? Eipä selvinnyt koskaan kuka se oli? :-)

Ei sitä jaksa aikuis iällä enää spiritismiä eikä muutakaan henkijuttua kokeilla. Mutta sanovat että pelko ruokkii niitä kai niitä vitutti kun huusin että ei täällä mitään ole. :D


Veli-Hopea kirjoitti:
Ymmärtäisin jos pelleilisin



spiritismi laudan quidan kanssa. Olen kokeillut ja silloinkin petyin koska kaikkia ohjeita vastaan vaadin näyttäytymään enkä sulkenut istuntoa ihan potaskaa koko homma. Hankittiin netistä ohjeet ja noudatettiin.
Mitä ihmettä? Eikö mielikuvitusolentoja ilmaantunut vaikka kuinka yrititte? :) Mahdoitte hoitaa homman huonosti mutta pyytäkää ensikerralla apuun ammattilaisia ja meedioita niin eiköhän sitä silloin ala demonit näyttäytymään.

Sinänsä positiivista että netin kautta voit lukea useammastakin yksilöstä joka on luvannut mitä hurjempia summia palkkioksi jos joku kykenee osoittamaan yliluonnollisen todeksi joten ei muutakuin henkiolentoja heille esittelemään niin saa loppuelämän ajaa ferrarilla :thumbup:
JEM1982
Viestit: 20
Liittynyt: 25.01.2017 10:00

Re: Jooga ja meditaatio sekä suomalainen saunakulttuuri

Viesti Kirjoittaja JEM1982 »

Demoniset voimat ei ainakaan vielä ole vaikuttanut. Kai mä oon niin vittumainen päästäni? Todistajat yrittänyt monin keinoin ja usean eri todistajan voimin tehdä kaikkensa käännyttääkseen mua.

Kuullut joskus että kuulemma kyseenalaistan liikaa kuten väittelin tästä joogan terveysvaikutuksista heidän kanssaan. Kuten joku aikaisemmin täällä mainitsi vartio tornin tieto tuntuu olevan ainoa oikea tie? :-)
Vastaa Viestiin