Hillary Clinton

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

sinner74
Ylläpitäjä
Viestit: 2754
Liittynyt: 12.01.2009 14:12
Paikkakunta: Rollo

Re: Hillary Clinton

Viesti Kirjoittaja sinner74 »

No, maailmansota ei toisaalta (välttämättä) ole apokalypsi. En oikeasti tiedä, viimeiset vuodet ovat osoittaneet ettei oikeastaan mihinkään voi luottaa. En kuitenkaan jaksaisi uskoa mihinkään "eliitin" salaliittoon. "Eliittiä" ei ole olemassa ilman niitä, jotka siihen eivät kuulu. Ei kannata polttaa nurmikkoa, jolla seisoo.
And Justice For All
ryhdistäytynyt
Viestit: 458
Liittynyt: 14.02.2015 18:35

Re: Hillary Clinton

Viesti Kirjoittaja ryhdistäytynyt »

Jaakko Ahvenainen kirjoitti: Olen torpannut "herra ryhdistäytyneen" hänen perin aggressivisten viestiensä tähden,
En näe sinun torpanneen yhtikäs mitään? Mitään vaihtoehtoista näkemystä et ole tuonut julki esittämistäni ajatuksista, vaikka nyt kuitenkin keskustelupalstalla ollaan. Tuollainen ylimalkainen horina, jostain Paasikiven järjettömästä yleistyksestä koskien suomalaisia, ei oikein nyt kovin vahvalta esitykseltä näytä :oops:

Olen esittänyt useita näkemyksiä, jotka voit viiltävällä älylläsi nyt repiä riekaleiksi, osoittamalla esittämäni faktat vääriksi.

Veljesseuran ongelma juuri on kaltaisesi horisijat, jotka aivan pokkana esittävät, että hei olet väärässä ja vähintäänkin urvelo, tuomatta mitään kongreettista vaihtoehtoista näkemystä tai perustelua, mitkä esittämissäni asioissa on pielessä.

Ongelma onkin siinä, että sinä et pidä minusta. Ei se mitään, en minäkään pidä ilkeistä vanhoista äijistä, joilla ei ole mitään muuta jäykkää, kuin asenne. Tasoissa ollaan :lol:

Kyllä minä tiedän vanhus, ettei sieltä mitään analyysia ala tulla Hillary Clintonista. Jotain sievää vittuilua yrität kehittää, mutta en välitä. Ei tämänkaltaiseen porukkaa kannata kyllä kenenkään yhtään ruutia tuhlata, oli sitten jehovantodistaja tai ex.
"ihmisiä on helpompi huijata, kun saada heitä myöhemmin uskomaan se, että heitä on huijattu"
sinner74
Ylläpitäjä
Viestit: 2754
Liittynyt: 12.01.2009 14:12
Paikkakunta: Rollo

Re: Hillary Clinton

Viesti Kirjoittaja sinner74 »

Nyt riittää tuo sortti, tästä alaspäin lentää roskiin ilman selityksiä.
And Justice For All
Vastaa Viestiin