Luopiot välittävät Jehovan todistajista - lyhytelokuva

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Tony

Luopiot välittävät Jehovan todistajista - lyhytelokuva

Viesti Kirjoittaja Tony »

JWsurvey-sivusto täytti 4.10 neljä vuotta. Merkkipaalun kunniaksi sivusto teki videon, jonka tarkoitus on hälventää niin kutsuttuihin luopioihin liittyviä myyttejä ja väärinkäsityksiä. Videossa esiintyy 62 entistä Jehovan todistajaa ympäri maailman.

Kuva

Videoon on tulossa myös suomenkieliset tekstit. Soon. :3 (Aaaaand it's done)
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Tony

Re: Luopiot välittävät Jehovan todistajista - lyhytelokuva

Videoon on nyt lisätty suomenkieliset tekstit. Tekstit tulee videoon ilmeisesti suoraan jos on suomalainen ip-osoite. Muussa tapauksessa tekstityksen saa oikealta alhaalta asetuksista, hammasratas-ikonista.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Jaakko Ahvenainen

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Toimii, mainiota!
Ex-witness

Viesti Kirjoittaja Ex-witness »

Kuka oli tämän ihanan asian takana, että tähän videoon saatiin suomenkielinen tekstitys? Hänelle tai niille, jotka uhrasivat aikaansa suuri kiitos. Monet eivät puhu tai ymmärrä englantia, ja tälläinen oli suuri lahja meille.
Vempula

Viesti Kirjoittaja Vempula »

Video on uljasta katsottavaa. Jokainen meistä entisistä jehovantodistajista muistaa hyvin, miten kammottavan kuvan Vartiotorni "luopioista" maalaa.

Olen itsekin vartiotornilaisittain luopio. Allekirjoitan kaiken sen, mitä ihmiset videolla sanovat. Videolla joku huomauttaa, kuinka "luopiot" tekevät eron rivitodistajien ja virallista doktriinia muotoilevien hallintoelimen edustajien välille. Edelliset ovat uhreja, puhuja sanoo. Hän ei voisi osua enempää oikeaan.

Pedofilia-, verensiirto-, pelottelu- ja karttamisasiassa kaikki ovat uhreja, ja tuloksena syntyy vain kärsimystä joka puolelle. Esimerkiksi, eivät ainoastaan kartetut vaan myös karttamaan painostetut rivijehovantodistajat kärsivät joutuessaan hajottamaan perheitä ja ystävyyssuhteita harhaisten amerikkalaisukkojen pelottelun alaisina.

Toivottavasti video saa runsaasti näkyvyyttä.
Tony

Ex-witness kirjoitti:Kuka oli tämän ihanan asian takana, että tähän videoon saatiin suomenkielinen tekstitys? Hänelle tai niille, jotka uhrasivat aikaansa suuri kiitos. Monet eivät puhu tai ymmärrä englantia, ja tälläinen oli suuri lahja meille.
Kiitos kiitoksista. :) Eipä tuo lontoo meikäläisellekään mikään äidinkieli ole, mutta kyllä näitä käännöksiä aina silloin tällöin jaksaa pakertaa. Parit typotkin sain mahtumaan tekstiin, mutta se on tehty mikä on tehty.
Vempula kirjoitti:Video on uljasta katsottavaa. Jokainen meistä entisistä jehovantodistajista muistaa hyvin, miten kammottavan kuvan Vartiotorni "luopioista" maalaa. - - Toivottavasti video saa runsaasti näkyvyyttä.
Kyllä, video on hieno, jopa liikutuksen partaalle hieno. Tämä kannattaakin (yrittää) näyttää jokaiselle todistajalle, joka esittelee luopioista vartiotorniseuramaisia myyttejä.
rippeli

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Oli hieno video. Tuttujakin vilahteli :)
On todella harmillista, etteivät jt:t uskalla katsoa tällaisia videoita. Ymmärrettävää toisaalta. En itsekään olisi uskaltanut katsoa tuollaista luopiopropagandaa silloin kun olin vielä jt.
Let me go Master I hate you so
takapiru

Viesti Kirjoittaja takapiru »

Tony kirjoitti:Videoon on nyt lisätty suomenkieliset tekstit. Tekstit tulee videoon ilmeisesti suoraan jos on suomalainen ip-osoite. Muussa tapauksessa tekstityksen saa oikealta alhaalta asetuksista, hammasratas-ikonista.
Entä mobiili? Ei ole hammasrattahia :(
Tony

takapiru kirjoitti:
Tony kirjoitti:Videoon on nyt lisätty suomenkieliset tekstit. Tekstit tulee videoon ilmeisesti suoraan jos on suomalainen ip-osoite. Muussa tapauksessa tekstityksen saa oikealta alhaalta asetuksista, hammasratas-ikonista.
Kaikki mobiililaitteet eivät ilmeisesti tue tekstitystä (esim. Lumia ei näytä tukevan), joten se ei toimi kaikissa laitteissa. Niissä laitteissa joissa toimii, tekstityksen saa käyttöön koskettamalla CC-kuvaketta.

https://www.youtube.com/watch?v=OlZ0f5ksPhg
takapiru

Viesti Kirjoittaja takapiru »

Tony kirjoitti:
takapiru kirjoitti:
Kaikki mobiililaitteet eivät ilmeisesti tue tekstitystä (esim. Lumia ei näytä tukevan), joten se ei toimi kaikissa laitteissa. Niissä laitteissa joissa toimii, tekstityksen saa käyttöön koskettamalla CC-kuvaketta.

https://www.youtube.com/watch?v=OlZ0f5ksPhg
Kiitos tiedosta. Sille kuuluisalle Saatanalle voisi siis menettää Lumiat.
Vastaa Viestiin