Konventista poistaminen: Helsingin syyttäjänviraston päätös

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Kovanyrkki.

Re: Konventista poistaminen: Helsingin syyttäjänviraston pää

Viesti Kirjoittaja Kovanyrkki. »

Yrjö kirjoitti:Eiiiih... olen ilmeisesti ihan eri asiassa. Tuo on joku vanha juttu?
Onko näitä useampiakin?? Kuinka usein se Torninvartija on jouduttu poistamaan konventista??
Sori etten ajanpuutteen vuoksi kerkiä kommentoimaan. Tuo Torninvartijan vierailu ja siitä johtuva vihakirjoittelu on ollut lähes jokakesäinen hupi, kuin juhannus konsanaan. Lähes aina joukko Torninvartijan hengailijoita ja faneja ilmaantuu kertomaan, kuinka heitä ei ulos kannettaisi, koska järkkäreillä olisi pian nenä verellä, jos yritystä olisi. Onko tuollainen teksti uhkausta vai lupausta, jääköön jokaisen itsensä pohdittavaksi.

Oma vaatimaton mielipiteeni on, että kyseessä on näyte narsismista ja huomiohakuisuudesta. Korostan vielä, etten ole lääkäri ja siksi mielipide on vain mutu tuntumaa.

Kovanyrkki.
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Konventista poistaminen: Helsingin syyttäjänviraston pää

Viesti Kirjoittaja Tony »

Kovanyrkki. kirjoitti:Tuo Torninvartijan vierailu ja siitä johtuva vihakirjoittelu on ollut lähes jokakesäinen hupi, kuin juhannus konsanaan. Lähes aina joukko Torninvartijan hengailijoita ja faneja ilmaantuu kertomaan, kuinka heitä ei ulos kannettaisi, koska järkkäreillä olisi pian nenä verellä, jos yritystä olisi. Onko tuollainen teksti uhkausta vai lupausta, jääköön jokaisen itsensä pohdittavaksi.
Oisko tästä antaa esimerkkejä, sanotaanko vaikka neljän viime kesän osalta? Kirjoituksesi perusteella näitä on lukuisia, joten esimerkkejäkin varmaan löytyy lukuisia.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Vieras

Re: Konventista poistaminen: Helsingin syyttäjänviraston pää

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Torninvartija on pyritty tekemään lahkoriippuvaiseksi ja jossain määrin siinä on onnistuttukin.

Onhan tuossa, arvaaan, sellainen puoli nykyään että Torninvartija tuo esiin mihinkä lahko voi johtaa, hänet tuntevat konventinkävijät ovat velvoitettuja olemaan näkemättä häntä.

Konventtivieraat saattaisivat sanoa että hänellä olisi mahdollisuus palata. Niinpä olisi, se edellyttäisi vain että nyt kun hänen silmänsä ovat avautuneet, hänen pitäisi valehdella, teeskennellä ja näytellä. Olla muuta kuin mitä hän on.
Yrjö

Re: Konventista poistaminen: Helsingin syyttäjänviraston pää

Viesti Kirjoittaja Yrjö »

Yrjö kirjoitti:
Torninvartija silti toteaa itse tuossa samassa ketjussa, josta kommenttisikin on, että hän ei menisi konventtiin jollei tulisi pois ajetuksi. Onhan se aika erikoinen lähtökohta konventtiin menolle.
.
Korjaan oman kommenttini: Torninvartija kyllä tässä sanoo ihan päinvastoin kuin mitä olen lukenut.

"Toisinaan huomaan olevani Kovanyrkin kanssa täysin samaa mieltä. Siinä tosin olet väärässä, että en enää menisi konventtiin, jos minua ei ajettaisi sieltä pois. Mua kiinnostaa ihan oikeasti miten indoktrinaatio on konventissa järjestetty."

http://veljesseura.org/foorumi/viewtopi ... 150#p38221

Pahoittelen esittämääni väärää tulkintaa.
Yrjö

Re: Konventista poistaminen: Helsingin syyttäjänviraston pää

Viesti Kirjoittaja Yrjö »

Kovanyrkki. kirjoitti:
Yrjö kirjoitti:Eiiiih... olen ilmeisesti ihan eri asiassa. Tuo on joku vanha juttu?
Onko näitä useampiakin?? Kuinka usein se Torninvartija on jouduttu poistamaan konventista??
Sori etten ajanpuutteen vuoksi kerkiä kommentoimaan. Tuo Torninvartijan vierailu ja siitä johtuva vihakirjoittelu on ollut lähes jokakesäinen hupi, kuin juhannus konsanaan. Lähes aina joukko Torninvartijan hengailijoita ja faneja ilmaantuu kertomaan, kuinka heitä ei ulos kannettaisi, koska järkkäreillä olisi pian nenä verellä, jos yritystä olisi. Onko tuollainen teksti uhkausta vai lupausta, jääköön jokaisen itsensä pohdittavaksi.

Oma vaatimaton mielipiteeni on, että kyseessä on näyte narsismista ja huomiohakuisuudesta. Korostan vielä, etten ole lääkäri ja siksi mielipide on vain mutu tuntumaa.

Kovanyrkki.
Ei haittaa, olisi siihen voinut joku muukin asiasta tietävä vastata. . . .
Kiitos tiedosta.
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Konventista poistaminen: Helsingin syyttäjänviraston pää

Viesti Kirjoittaja Tony »

Yrjö kirjoitti:Kiitos tiedosta.
Kn:n viesti oli viimeistä lausetta lukuunottamatta vahvaa liioittelua.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
RaM

Re: Konventista poistaminen: Helsingin syyttäjänviraston pää

Viesti Kirjoittaja RaM »

Kovanyrkki. kirjoitti: Lähes aina joukko Torninvartijan hengailijoita ja faneja ilmaantuu kertomaan, kuinka heitä ei ulos kannettaisi, koska järkkäreillä olisi pian nenä verellä, jos yritystä olisi. Onko tuollainen teksti uhkausta vai lupausta, jääköön jokaisen itsensä pohdittavaksi.
Nyt meni todella lapselliseksi potaskan jauhamiseksi. Sinä olet hyvä keskustelmaan ihan asia pohjaltakin, joten keskittyisit siihen eikä tämän kaltaisiin ylilyönteihin. Viet vain uskottavuutta itsestäsi.

Yrjötär taas vastaavasti ja maininnan arvoisesti totesi erehdyksensä. Kiitos siitä. Tämä on sitä rehtiyttä kirjottelussa jota puolin jos toisin kaipaan. Keskustellaan oikeista todellisista asioista.
Vastaa Viestiin