Promilleketju

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

rippeli
Viestit: 2455
Liittynyt: 28.04.2007 12:43
Paikkakunta: Helsinki

Re: Promilleketju

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Näitä viestejä lukiessa tulee välillä väkisinkin mieleen, että mikähän lienee kirjoittajan sukupuolinen suuntautuminen. Voin aloittaa avautumisen ja kertoa että olen aika umpimielinen hetero. Tarjouksia on tullut toiseenkiin suuntaan ja unia olen nähnyt homoseksistä, mutta jotenkin se tietty raja on niin suuri etten usko sitä ylittäväni.

Sitäpaitsi pelkään että vaimo lukee näitä sivuja...
Let me go Master I hate you so
Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Re: Promilleketju

Viesti Kirjoittaja Jakke »

rippeli kirjoitti:Näitä viestejä lukiessa tulee välillä väkisinkin mieleen, että mikähän lienee kirjoittajan sukupuolinen suuntautuminen. Voin aloittaa avautumisen ja kertoa että olen aika umpimielinen hetero. Tarjouksia on tullut toiseenkiin suuntaan ja unia olen nähnyt homoseksistä, mutta jotenkin se tietty raja on niin suuri etten usko sitä ylittäväni.

Sitäpaitsi pelkään että vaimo lukee näitä sivuja...
Mä en julistaudu äärimmäisyyksiin meneväksi tässäkään asiassa, mutta kyllä nuo kokemukset mullakin rajoittuu vain naisten kans peuhaamiseen. Eikä erityisiä gay-fantasioita, unista puhumattakaan ole esiintynyt. Tarjouksia on tullut kyllä itsellenikin. Jossain vaiheessa jopa kiusallisen usein. Sen siitä sää kun on tällainen nätti poika :lol:

Vaan väittäisin, että kukaan ei ole 100%:sti mies/nainen. Sen takia vaikea sanoa, onko kukaan sitten ihan 100%:n heterokaan.
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
wolframium
Viestit: 1070
Liittynyt: 05.06.2007 17:22

Re: Promilleketju

Viesti Kirjoittaja wolframium »

rippeli kirjoitti:mikähän lienee kirjoittajan sukupuolinen suuntautuminen.
"Tyydyttävä 6"
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
Vastaa Viestiin