uusi miitti 27.9.

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Heikki

Re: uusi miitti 27.9.

Viesti Kirjoittaja Heikki »

Vieras kirjoitti:Mä tulen myös! Huomasin, että Almi on tulossa. Etkös sinäkin Almi ole teologi? Mä olen tämän vuoden fuksi ja mullakin on siis jt-tausta. Voisi olla yhteistä juteltavaa. Vaikka toki odotan mielenkiinnolla turinoita muidenkin kanssa.

-Heidi
Moi! itsekin olen teologisessa tänä syksynä aloittanut. ootko törmännyt kehenkään Heikki nimiseen? Tuutko tiistaina Kallion baarikierrokselle :mrgreen:

-Jt-taustainen myös
almi
Viestit: 943
Liittynyt: 06.05.2007 15:33

Re: uusi miitti 27.9.

Viesti Kirjoittaja almi »

Moi Heikki. Olen kyllä törmännyt Heikki-nimiseen teologian opiskelijaan. Hän ei tosin ollut Jt-taustainen, koska on piispan poika. :? Tervetuloa mukaan!
Kaikki on vastausta, tietäisipä vain kysymyksen.
- Paul-Eerik Rummo
Vieras

Re: uusi miitti 27.9.

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Moikka, Heikki! En kyllä muista sua. Mukavaa huomata, että me entiset jt:t ollaan löydetty teologiseen. Mä ainakin koen, että tieteellinen lähestymistapa uskonnollisiin ilmiöihin tekee hyvää mun traumatisoituneelle sielulleni. Kyllä ajattelin Kallion kierrokselle osallistua. Eikös me A7:n edessä tavata ensin?

Löytyykö muuten muita teologisessa opiskelevia exiä? Kiva olisi tietää onko tää yleinenkin ilmiö :)

-Heidi
Aspis
Viestit: 62
Liittynyt: 19.07.2007 18:47

Re: uusi miitti 27.9.

Viesti Kirjoittaja Aspis »

.
Viimeksi muokannut Aspis, 05.03.2009 21:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kaarmis
Viestit: 3909
Liittynyt: 29.04.2007 22:13

Re: uusi miitti 27.9.

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Aspis kirjoitti:Ilmoittaudun saapuvaksi.
14-15 ilmoittautunutta. Sijainti Urho Kekkosen kadulla, on niin lyhyt tienpätkä että löytyy varmasti! :)
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
kirjallisuusveli
Viestit: 903
Liittynyt: 29.04.2007 16:43

Re: uusi miitti 27.9.

Viesti Kirjoittaja kirjallisuusveli »

Kaarmis kirjoitti:
14-15 ilmoittautunutta. Sijainti Urho Kekkosen kadulla, on niin lyhyt tienpätkä että löytyy varmasti! :)
Eikös se nouse Mannerheimintieltä ylös siitä Kampin linja-autoaseman ja Foorumin kauppakeskuksen välistä?
"There's a point in your life when you'll realize who matters, who never did, and who always will."
almi
Viestit: 943
Liittynyt: 06.05.2007 15:33

Re: uusi miitti 27.9.

Viesti Kirjoittaja almi »

Kirjallisuusveli, nouse tuo mainitsemasi katu ylös ja käänny sitten oikealle ja heti vasemmalle niin, että kadun oikealla puolella on Kampin keskus. Silloin olet UKK:lla.
Kaikki on vastausta, tietäisipä vain kysymyksen.
- Paul-Eerik Rummo
kirjallisuusveli
Viestit: 903
Liittynyt: 29.04.2007 16:43

Re: uusi miitti 27.9.

Viesti Kirjoittaja kirjallisuusveli »

almi kirjoitti:Kirjallisuusveli, nouse tuo mainitsemasi katu ylös ja käänny sitten oikealle ja heti vasemmalle niin, että kadun oikealla puolella on Kampin keskus. Silloin olet UKK:lla.
Kiitos. Sehän olikin Simonkatu se mun mainitsemani. Jotenkin oli päässyt unohtumaan.
"There's a point in your life when you'll realize who matters, who never did, and who always will."
Heikki

Re: uusi miitti 27.9.

Viesti Kirjoittaja Heikki »

Vieras kirjoitti:Moikka, Heikki! En kyllä muista sua. Mukavaa huomata, että me entiset jt:t ollaan löydetty teologiseen. Mä ainakin koen, että tieteellinen lähestymistapa uskonnollisiin ilmiöihin tekee hyvää mun traumatisoituneelle sielulleni. Kyllä ajattelin Kallion kierrokselle osallistua. Eikös me A7:n edessä tavata ensin?
Siellähän me tavataan ja huomenna on suuri päivä. Nyt on heidit erikoistarkkailussa :mrgreen:

Teologiaan lähdin opiskeleeman mielenkiinnosta ja halusta saada objektiivista tietoa uskonnoista ja uskosta. Olen kyllästynyt uskontoihin liittyvään typeryyteen. Niin, ja onhan tässä kristillistä taustaa. Ja halu tutustua uusiin ihmisiin.
Vieras

Re: uusi miitti 27.9.

Viesti Kirjoittaja Vieras »

No perkule. Edelline viesti oli vialline, sorgen for that. Se oli miun, ja lyhyeksi jäi ja väärin sanoin (ei se ollu mikään tarkotukselline linkki, ei ees toimi oikeest.. Se oli täys mistagen.)*
Sitä vuan että Porista olis kaveria tulos mut Pakurande ei voi tällä kertaa. Tulen yllättään ens kerralla, koko Porin eestä, terv. ent. nimimerk. Istuva Härkä.
Viimeksi muokannut Markku Meilo, 12.09.2008 01:09. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy: * Viesti häivytetty
rippeli
Viestit: 2455
Liittynyt: 28.04.2007 12:43
Paikkakunta: Helsinki

Re: uusi miitti 27.9.

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Rippeli ilmoittautuu mukaan pienellä varauksella.
Vaimolta on lupa kysytty ja paikkakin on tiedossa, mutta kaikenlaistahan voi sattua. Harmagedonkin kolkuttelee ihan ovella, joten tyydyn vaikka seisomapaikkaan jos vain onnistun hilautumaan paikalle.
Let me go Master I hate you so
Vieras

Re: uusi miitti 27.9.

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Yks ilmoittautuu lisää. En silloin sinne Manalaankaan päässy, kun kipeenä. Toivottavasti nyt onnistuu!!!
Kaarmis
Viestit: 3909
Liittynyt: 29.04.2007 22:13

Re: uusi miitti 27.9.

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Vieras kirjoitti:Yks ilmoittautuu lisää. En silloin sinne Manalaankaan päässy, kun kipeenä. Toivottavasti nyt onnistuu!!!
16-18 ilmoittautunutta. Lisää ilmoittautumisia otetaan vastaan...Hopihopi. Mielellään parin vuorokauden sisään kannattais ilmoittautua että sitten mahdutaan kaikki.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
SonOfJesus
Viestit: 744
Liittynyt: 15.05.2007 12:39

Re: uusi miitti 27.9.

Viesti Kirjoittaja SonOfJesus »

Minäkin tulen.
Viimeksi muokannut SonOfJesus, 23.09.2008 15:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SonOfJesus
Laki ja Seura toimivat kasvattajina: kaikki mikä ei tapa, kasvattaa.
Kaarmis
Viestit: 3909
Liittynyt: 29.04.2007 22:13

Re: uusi miitti 27.9.

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

SonOfJesus kirjoitti:Saattaisinpa minäkin tulla.
17-19 ilmoittautunutta. Olis hyvä jos viimeistään 26.9. halukkaat kuittaisisivat tulemisensa, ravintola tahtoo mahdollisimman tarkan tulijoiden lukumäärän.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Vastaa Viestiin