Konventista poistaminen: Helsingin syyttäjänviraston päätös

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Jaakko Ahvenainen
Viestit: 8100
Liittynyt: 28.04.2007 15:41
Paikkakunta: Lieksa

Re: Konventista poistaminen: Helsingin syyttäjänviraston pää

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Ollaan menty aika kauas metsään aiheesta ja muustakin. En hyväksy myöskään sitä, että jotakuta mainitaan pölvästiksi. On varsin ikävää seurata kahden herran (otaksuttavasti) keskinäistä kinastelua tyystin asian ulkopuolelta.

Torninvartija lupasi aikoinaan palata poliisille jättämäänsä selvityspyyntöön asian ratkettua. Nyt hän on sen tehnyt, enkä ymmärrä, miten keskinäinen nokkapokkanne liittyy tähän asiaan. Kirjautukaa ja nahistelkaa yksityisviestein.
RaM

Re: Konventista poistaminen: Helsingin syyttäjänviraston pää

Viesti Kirjoittaja RaM »

Ajattelin jo hetken, että esitin asiani jotenkin epäselvästi, mutta eihän tämä sitä ole ollutkaan.
Eikä yrjöjenkään tarvitse olla miehiä.
Yrjö

Re: Konventista poistaminen: Helsingin syyttäjänviraston pää

Viesti Kirjoittaja Yrjö »

Selvästi Torninvartija sai ihan ansaitun lopputuloksen. Ei kai siinä mitään ihmeellistä ole.
RaM

Re: Konventista poistaminen: Helsingin syyttäjänviraston pää

Viesti Kirjoittaja RaM »

Niin... punaisten silmien hehku on söpöä. Aivan kuin ujouskin. :P
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10026518
Yrjö

Re: Konventista poistaminen: Helsingin syyttäjänviraston pää

Viesti Kirjoittaja Yrjö »

RaM kirjoitti:Niin... punaisten silmien hehku on söpöä. Aivan kuin ujouskin. :P
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10026518
Täytyy myöntää, että olet nopea. Mutta miten tämä kuuluu asiaan?
Ja kenen silmät ovat punaiset?
RaM

Re: Konventista poistaminen: Helsingin syyttäjänviraston pää

Viesti Kirjoittaja RaM »

Sen jolla on ollut tapana tätä leikkiä harrastaa ennenkin.
Yrjö

Re: Konventista poistaminen: Helsingin syyttäjänviraston pää

Viesti Kirjoittaja Yrjö »

RaM kirjoitti:Sen jolla on ollut tapana tätä leikkiä harrastaa ennenkin.
RaM-kulta, miksi ajattelet, että silmäni ovat punaiset? Eikä tämä ole leikkiä, vaan minusta ainakin vakava asia.
Huomaatko muuten, puhut koko ajan muusta kuin aloituksen aiheesta, ja juuri Jaskan kanssa ihmettelitte aiheen sivuun menemistä.
Jos sinulla on minulle jotain asiaa, lähetä yksityisviesti, kiitos.

Minusta tämä saisi nyt pysyä aiheessa. Kirjoitan blogia tässä sillä aikaa jos keskustelu vaikka etenisi ASIASSA.
RaM

Re: Konventista poistaminen: Helsingin syyttäjänviraston pää

Viesti Kirjoittaja RaM »

Asiassa on helpompi pysyä kun tietää vastakirjoittelijansa. Olisi reilua olla edes nimimerkin takaa oma itsensä. Eikä kannata välittää vanhoista; meillä on lupa uudistua ja parantaa omia taitojamme keskustelijana. S24 on surkea palsta - järkevät keskustelijat kadonneet - etkä näemmä enää oikein viihdy sielläkään. Jutellaan täällä mutta reilulla tavalla. Ei puskista kommentoiden.
Ja mehän voimme lähetellä vaikka sähköposteja.
Kovanyrkki.

Re: Konventista poistaminen: Helsingin syyttäjänviraston pää

Viesti Kirjoittaja Kovanyrkki. »

Torninvartijan ja usean mun exän yritys käyttää viranomaisia yksityiseen/yhteiseen sotaansa jehovantodistajia vastaan on tullut järjestään stoppi. Mielestäni tämä kertoo Suomen viranomaisten korkeasta ammattitaidosta. Suomen viranomaiset eivät ole niin tyhmiä, etteivätkö he näkisi Torninvartijan ajaman agendan läpi. Ajatus siitä, että tulevaisuudessa Torninvartija onnistuisi paremmin on toiveajattelua, sillä Torninvartija "sarjavalittajana" on merkitty mies poliisipiireissä.

Haluankin lausua erityiskiitoksen Suomen viranomaisille siitä, etteivät he ole lähteneen mukaan yksityiseen kiusantekoon.

Exien agenda on kokemassa haaksirikon. Näyttelytaidot ja pelleily eivät ole riittäneet ja toivuttu lopputulos on jäänyt saamatta. Voittaja on VT-seura, joka voi jatkossa varsin vapaasti poistella exiä konventista jos hyväksi näkevät. Lisäksi jatkossa Norjan tapauksen vuoksi yleisötapahtumien turvallisuuteen tullaan jatkossa kiinnittämään suurta huomiota, joten "vaaralliseksi" määritelty aines sieltä voidaan poistaa.

Uhon ja kiusanteon srategia ei ole tuottanut tulosta. Minä ja monet muut exien kriittiset tarkastelijat eivät näe exiä muutakuin joukkona ala-asteikäisiä kiusantekijöitä. Jos konventtiin saavutaan Merkku Meilo radiovehkeiden ja toinen herra kamera kourassa ja sitten Torninvartija kiljuu, kuin teini-ikäinen tyttö, niin herrajumala mitä tuosta aikuisen oikeasti pitäisi ajatella?
KESÄTEATTERIA!

Kovanyrkki.
RaM

Re: Konventista poistaminen: Helsingin syyttäjänviraston pää

Viesti Kirjoittaja RaM »

Olet juuttunut henkisesti tuohon yhteen ja samaan aiheeseen. Miksi? Mikä siinä ärsyttää sinua niin paljon ettet pääse siitä yli ilmeisesti edes keskustelun avulla? Oliko tuo radiokuuntelu sinusta se pahin asia vai mikä?
Kovanyrkki.

Re: Konventista poistaminen: Helsingin syyttäjänviraston pää

Viesti Kirjoittaja Kovanyrkki. »

RaM kirjoitti:Olet juuttunut henkisesti tuohon yhteen ja samaan aiheeseen. Miksi? Mikä siinä ärsyttää sinua niin paljon ettet pääse siitä yli ilmeisesti edes keskustelun avulla? Oliko tuo radiokuuntelu sinusta se pahin asia vai mikä?
Olenko erehtynyt RaM? Tämä on mielestäni keskustelupalsta. En ole havainnut sinun kirjoittavan Markku Meilolle, kun hän kirjoittaa vuodesta 1925 näin >>Olet juuttunut henkisesti tuohon yhteen ja samaan aiheeseen. Miksi? Mikä siinä ärsyttää sinua niin paljon ettet pääse siitä yli ilmeisesti edes keskustelun avulla?<<

Kovanyrkki.
RaM

Re: Konventista poistaminen: Helsingin syyttäjänviraston pää

Viesti Kirjoittaja RaM »

Olemme Maken kanssa keskustelleet hyvinkin paljon noista menneisyyden vuosiluvuista ja tapahtumista. H20 aikana jo itsekin kirjoittelin niistä pitkiä juttuja. Minulla kun on lähes koko vanha kirjallisuus hyllyssäni.
Tuota sinun yhteen aiheeseen ja pariin henkilöön kohdistamaa jatkuvaa antipatiaa en ymmärrä.

Minulla on tuo vieläkin vahempaa aikaa koskeva Russell avaukseni johon toivoin sinun kommentoivan. Mitä pidät siitä?
Kovanyrkki.

Re: Konventista poistaminen: Helsingin syyttäjänviraston pää

Viesti Kirjoittaja Kovanyrkki. »

RaM kirjoitti:Olet juuttunut henkisesti tuohon yhteen ja samaan aiheeseen. Miksi? Mikä siinä ärsyttää sinua niin paljon ettet pääse siitä yli ilmeisesti edes keskustelun avulla? Oliko tuo radiokuuntelu sinusta se pahin asia vai mikä?
Välillä Veljesseura on hiljanen kuin huopatossutehdas. Kun ilmaantuu keskustelua, joka ei ole kaikkien mieleen, niin löytyy halua kääntää keskustelu keskustelusta keskusteltaviin. Minä esitän vain subjektiivisia mielipiteitä, joita voitte exien murskaavalla enemmistöllä helpostikkin haastaa. Älyllisesti korkealla tasolla olevat ja korkeasti koulutetut exät, löyvät helposti tälläisen peruslihapulla kovanyrkin.

Kovanyrkki.
RaM

Re: Konventista poistaminen: Helsingin syyttäjänviraston pää

Viesti Kirjoittaja RaM »

Asiahan on niin, että tämän avauksen aihe oli tehdyn rikosilmoituksen vanhentuminen. Aiheesta poiketen sinä kuten tuo Yrjötärkin halusitte keskustella kuitenkin itse menneestä tapahtumasta, ette itse rikosilmoituksen vanhenemiseen liittyvästä asiasta. Sehän vanheni ilman syyttäjän kannanottoa kuten moni muukin rikosilmoitus Stadissa.

Kun sinä olet vienyt aiheen tuohon toistuvasti kaivelemaasi tapahtumaan, niin minä olen vain kysynyt mikä siinä sinua henkilökohtaisesti noin paljon vaivaa. En siis keksinyt uutta aihetta tai mennyt alkuperäisestä aiheesta omasta syystäni sivuun. Päinvastoin koitin pitää keskustelun avauksessa tuomalla uudelleen esille itse tuon poliisin lausunnon, mutta sen enempää sinä kuin Yrjötärkään ette kiinnostuneet siitä.
Kovanyrkki.

Re: Konventista poistaminen: Helsingin syyttäjänviraston pää

Viesti Kirjoittaja Kovanyrkki. »

RaM kirjoitti:Asiahan on niin, että tämän avauksen aihe oli tehdyn rikosilmoituksen vanhentuminen. Aiheesta poiketen sinä kuten tuo Yrjötärkin halusitte keskustella kuitenkin itse menneestä tapahtumasta, ette itse rikosilmoituksen vanhenemiseen liittyvästä asiasta. Sehän vanheni ilman syyttäjän kannanottoa kuten moni muukin rikosilmoitus Stadissa.
Minä taas en usko, että poliisilla rikosilmoitus vanhenee tyylliin ups ja höh se vanheni. Torninvartijan ilmoituksen "vanheneminen" on tulos jostakin ja tästä prosessista on keskusteltu ja mielestäni se varsin hyvin kuuluu asiaan tässä yhteydessä. Minun esittämä taustoitus siitä, millä taustalla jehovantodistajat mielellään Torninvartijan sieltä poistivat, osuu täysin ytimeen, koska se on kolikon toinen puoli. Ei Torninvartijaa poisteta siksi, koska se vain on niin kivaa, vaan koska Torninvartija johtavana exänä edustaa jotain. Torninvartija edustaa juuri sitä, mistä minä teille kerroin eli epäkunnioittavaa ja uhkaileevaa ex populaa.

Kovanyrkki.
Vastaa Viestiin