Tolpalla taitaa olla kivaa

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Nightderanger
Viestit: 209
Liittynyt: 02.05.2007 15:41
Paikkakunta: Helsinki

Tolpalla taitaa olla kivaa

Viesti Kirjoittaja Nightderanger »

Ogelin kauppakeskuksessa Oulunkylässä äsken möllötti yksi kappale tummapintaisempia naishenkilöitä jotain lappusia tarjoamassa. Ja jos en aivan päin helvataa nähnyt, WC-seuran lappuja.

En ole ikinä törmännyt tolppiin kuin keskustassa? Mitäs laiskuutta tämä oikein nyt on :P
Usko ihmisestä aina pahinta mahdollista niin olet useimmiten oikeassa.
Vieras

Re: Tolpalla taitaa olla kivaa

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Nightderanger kirjoitti:Ogelin kauppakeskuksessa Oulunkylässä äsken möllötti yksi kappale tummapintaisempia naishenkilöitä jotain lappusia tarjoamassa. Ja jos en aivan päin helvataa nähnyt, WC-seuran lappuja.

En ole ikinä törmännyt tolppiin kuin keskustassa? Mitäs laiskuutta tämä oikein nyt on :P
Oliko tuo nyt ketjun arvoinen asia? Todella aika yllättävää, että JT:ia näkyy joskus jossain. :roll:
Lehtiveli
Eläkeläinen
Viestit: 1741
Liittynyt: 13.04.2007 10:07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

Toisaalta ketju "Bongasin JT:n" voisi olla ihan hauska huumoripläjäys. Näkisipäs kuinka usein törmää liikuskellessa.... :roll:
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Viesti Kirjoittaja Tony »

Lehtiveli kirjoitti:Toisaalta ketju "Bongasin JT:n" voisi olla ihan hauska huumoripläjäys. Näkisipäs kuinka usein törmää liikuskellessa.... :roll:
Yllättävän harvoin muuten tulee täällä päin bongailtua paikallisia todistajia, lukuunottamatta tuossa naapurissa asustelevia. Eilen tosin bongasin erään toisen vanhimman komiteastani. Saas nähdä kauanko siihen kuuluisaan puheluun menee aikaa (4 vuotta alkaa olla täynnä erostani), eikös heidän pauttiarallaa vuoden välein olisi syytä soitella ja kysyä kiinnostaako nöyristely. Ehkä se koskee vain mahdollisia nöyristelijöitä. Toisaalta mistä he tietävät halajanko sääliteltäväksi vaiko enkö.. :shock:
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Tolpalla taitaa olla kivaa

Viesti Kirjoittaja Tony »

Nightderanger kirjoitti:En ole ikinä törmännyt tolppiin kuin keskustassa? Mitäs laiskuutta tämä oikein nyt on :P
Ei kai sitä toisaalta ole kielletykään käyttää paikkoja, joissa käännytettävät tulevat sinun luoksesi. Onhan se varmasti helpompaa kenttää leikkiä lehtitelinettä kuin kiertää ihmisten ovilla häiritsemässä heidän elämää. Yhtä kaikki; hukkaan heitettyä aikaa sama kuinka sen kenttänsä toteuttaa.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Nightderanger
Viestit: 209
Liittynyt: 02.05.2007 15:41
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tolpalla taitaa olla kivaa

Viesti Kirjoittaja Nightderanger »

Tony Syrjänen kirjoitti:Yhtä kaikki; hukkaan heitettyä aikaa sama kuinka sen kenttänsä toteuttaa.
Ainakin voimme toivoa niin.
Usko ihmisestä aina pahinta mahdollista niin olet useimmiten oikeassa.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Kas kun kyseinen kauppakeskus ei ole kieltänyt

Olen luullut että yleensä kaikki kauppakeskukset olisivat kieltäneet uskonnolliset kaupustelut

Luullut siksi että ei muista kauppakeskuksissa niitä eläviä jakeluautomaatteja nähneensä
Witless
Viestit: 1477
Liittynyt: 04.05.2007 00:06
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Witless »

Lehtiveli kirjoitti:Toisaalta ketju "Bongasin JT:n" voisi olla ihan hauska huumoripläjäys. Näkisipäs kuinka usein törmää liikuskellessa.... :roll:
Niin, tai kuinka harvoin. Kannatetaan.
If you think you understand quantum theory, you don't understand quantum theory.
- Richard Feynman
Taskulamppu
Viestit: 32
Liittynyt: 08.02.2008 20:52

Viesti Kirjoittaja Taskulamppu »

Minun mielestäni tuo tolppailu on järjellisempää toimintaa kuin ovilla juokseminen.

Eipä häiritse kenenkään kotirauhaa ja on miellyttävämpää tolppailijalle itselleenkin, jos vain pokkaa riittää. Halukkaat voivat hakea läpyskän ja haluttomat voivat kiertää kaukaa.
Vastaa Viestiin