Kirjoittaja Vieras » 29.05.2015 12:42
Veli-Hopea kirjoitti:Vieras kirjoitti:"Defendant and Appellant: Watchtower Bible and Tract Society of New York, Inc."
Hah, lahko valitti.
Kai se yritetään tehdä kerralla selväksi hommat nytten varoituksen kera, ettei tällasista kannata watstöweriä oikeuteen vetää. Tää on sotaa ja "nyt lähetään rajan yli perään"
Riskinsä kaikessa.
Mitä enemmän lahkon edustajat nolaavat itsensä maallisen oikeuden edessä, sitä parempi.
[quote="Veli-Hopea"][quote="Vieras"]"Defendant and Appellant: Watchtower Bible and Tract Society of New York, Inc."
Hah, lahko valitti.[/quote]
Kai se yritetään tehdä kerralla selväksi hommat nytten varoituksen kera, ettei tällasista kannata watstöweriä oikeuteen vetää. Tää on sotaa ja "nyt lähetään rajan yli perään"
Riskinsä kaikessa.[/quote]
Mitä enemmän lahkon edustajat nolaavat itsensä maallisen oikeuden edessä, sitä parempi.