Yleinen palaute

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

malmbja1982
Viestit: 7
Liittynyt: 14.02.2015 17:53

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja malmbja1982 »

Kyllä tuon vuoksi uskalsin kysyä kun luin tuon?
malmbja1982 kirjoitti:Miten selität tämän harhaanjohdatko minua nyt suora lainaus foorumin säännöistä:

"Tämän keskustelufoorumin päätarkoitus on palvella vertaistukipalstana eronneille tai eroa harkitseville Jehovan todistajille tai jehovantodistajuudesta kiinnostuneille. Seurakunnasta eroaminen on eräs elämän suurimmista askeleista, ja jokainen sitä harkitseva voi hyötyä palstalla käytävistä keskusteluista. Foorumilla myös jaetaan näkemyksiä Vartiotorni-seurasta, sen opeista ja ylipäätään elämästä Jehovan todistajana. " kysyn tyhmänä......


Tony kirjoitti:Tässä saattaa olla kyse useammasta kuin yhdestä väärinkäsityksestä.

Tämä foorumi on entisten Jehovan todistajien ylläpitämä ja keskustelun lisäksi lähinnä entisten todistajien vertaistukeen tarkoitettu.

Jehovan todistajat eivät saa edes vierailla tällaisilla foorumeilla.
malmbja1982
Viestit: 7
Liittynyt: 14.02.2015 17:53

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja malmbja1982 »

Tulkitsenko siis vaikenemisen, että ette jaa mitään tietoja Jehovantodistajien toiminnasta kysyin mielestäni vain hyvin yksinkertaista asiaa, että miten voin antaa vapaamuotoisen lahjoituksen heille (10 euroa/kk) jatkuva velotuksella. Olen huvittunut kun luin tuosta kohdasta, että voi kysyä toimintaan liittyvistä asioista ja muista. En ole mikään median puolen ihminen, joka yrittää urkkia vaan kun jehovan todistajat ovat hyvin salanneet toimintansa ettei heidän sivuiltaan löydä kunnon yhteystietoja. Onko oikeasti näin vaikeaa saada tietoa mistään. Kyse on harmittomasta lahjoituksesta siitä mihin minä haluaisin lahjoittaa kuten esim joku vaikka punaiseen ristiin. Itsellä kun ei työn puolesta ole aikaa edes käydä niissä konventeissa paikan päällä kun teen vuorotyötä ja hyvin vaihtelevissa olosuhteissa.
malmbja1982
Viestit: 7
Liittynyt: 14.02.2015 17:53

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja malmbja1982 »

Ja mielestäni vielä asiallisesti kysyin? Jos teillä on antipatioita heitä kohtaan niin onhan muilla oikeus kysyä heistä vai eikö? En haasta kenenkään kanssa riitaa, mutta jos asian kysyminen menee näin vaikeaksi alkaa se ottamaan päähän kun asialinjalla ollaan. Edelleen olen vapaa mistään valtakunnan seurakunnista ja luen lukemattomia muitakin raamattuja ei se tarkoita, että minuun voi kääriä pikkusormen ja vaikuttaa, sillä vaikutan itse itseeni ja päätän ketä seuraan. Koraani ei ole vieras kirja minulle, jos tälle linjalle lähdetään. :)
malmbja1982 kirjoitti:Tulkitsenko siis vaikenemisen, että ette jaa mitään tietoja Jehovantodistajien toiminnasta kysyin mielestäni vain hyvin yksinkertaista asiaa, että miten voin antaa vapaamuotoisen lahjoituksen heille (10 euroa/kk) jatkuva velotuksella. Olen huvittunut kun luin tuosta kohdasta, että voi kysyä toimintaan liittyvistä asioista ja muista. En ole mikään median puolen ihminen, joka yrittää urkkia vaan kun jehovan todistajat ovat hyvin salanneet toimintansa ettei heidän sivuiltaan löydä kunnon yhteystietoja. Onko oikeasti näin vaikeaa saada tietoa mistään. Kyse on harmittomasta lahjoituksesta siitä mihin minä haluaisin lahjoittaa kuten esim joku vaikka punaiseen ristiin. Itsellä kun ei työn puolesta ole aikaa edes käydä niissä konventeissa paikan päällä kun teen vuorotyötä ja hyvin vaihtelevissa olosuhteissa.
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Tony »

Rauhoitutaan.

Jos haluat lahjoittaa rahaa Jehovan todistajille, tilitietoihin liittyvä kysymys kannattaa esittää Jehovan todistajille. Oman kaupunkisi yhteystiedot Jehovan todistajiin löydät esimerkiksi puhelinluettelosta.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Veli-Hopea
Viestit: 5324
Liittynyt: 28.12.2010 16:25

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Helpoin tapa on köpöttää salille tai konventtiin ja etsiä lahjalaatikko. Sinne vaan tiputtaa niin paljon kun sielu sietää. Nykyään voi lahjoittaa maksu ja luottokorteillakin, konventeissa lienee maksupääte tällaisia varten
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Avatar
Verilettu
Moderaattori
Viestit: 1865
Liittynyt: 06.07.2014 17:30
Viesti:

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Verilettu »

En kyllä edelleenkään ymmärrä miksi joku ulkopuolinen varsinkaan haluaisi ehdoin tahdoin lahjoittaa amerikkalaiselle rahankeräyslahkolle senttiäkään. Se vanha sanonta, että kun kolikko kirstuun kilahtaa, niin sielu taivaaseen vilahtaa, ei pidä paikkaansa ainakaan todistajien kohdalla (pst. vinkkinä: ei toimi missään).
Veli-Hopea
Viestit: 5324
Liittynyt: 28.12.2010 16:25

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Verilettu kirjoitti:En kyllä edelleenkään ymmärrä miksi joku ulkopuolinen varsinkaan haluaisi ehdoin tahdoin lahjoittaa amerikkalaiselle rahankeräyslahkolle senttiäkään. Se vanha sanonta, että kun kolikko kirstuun kilahtaa, niin sielu taivaaseen vilahtaa, ei pidä paikkaansa ainakaan todistajien kohdalla (pst. vinkkinä: ei toimi missään).

Noo jokainen laittakoot mihin tahtoo. Itse en anna lahkolle latiakaan, siellä on jo fyffeä yllin kyllin. Lahjoitan muualle, oikeaan tarpeeseen, mielellään sellaisiin joissa on kyseessä lapset.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Avatar
Verilettu
Moderaattori
Viestit: 1865
Liittynyt: 06.07.2014 17:30
Viesti:

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Verilettu »

Edes mukana ollessani en antanut mitään lahkolle. Jotain tuli tehtyä sentään oikein :)

Antakaa vaikka kodittomille kissoille mieluummin.
stigma

Saako mobiililla

Viesti Kirjoittaja stigma »

liitettyä jotenkin yv:in kuvan?
stigma

Re: Saako mobiililla

Viesti Kirjoittaja stigma »

Eikö täällä oikeasti ole muka yhtään nörttiä paikalla :(
Veli-Hopea
Viestit: 5324
Liittynyt: 28.12.2010 16:25

Re: Saako mobiililla

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Kyllähän täällä kuvia liitellään mukaan viesteihin jos jonkinmoista mutta epäilen että suoraan mobiimista onnistuisi. Ehkäpä tuo pitäisi siirtää ensin koneelle/palvelimelle , jotta on jokin osoite josta kuva voidaan "noutaa". Mä en itse edes tiedä, jännä, en oo koskaan edes kuvia liitelly ja jos liittäisin , siitä tulis varmasti nopeasti sanomista ylläpidolta :D
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
stigma

Re: Saako mobiililla

Viesti Kirjoittaja stigma »

No höh.
stigma

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja stigma »

Jotenkin on vaikea uskoa olevani ainoa mobiilin perässä oleva. Eiks nyt kukaan oikeesti viitti neuvoa :/
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Tony »

Jos laitteellasi voi tallettaa kuvan ja ladata sen kuvapalveluun, kuvan liittäminen viestiin pitäisi kyllä onnistua.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Avatar
Verilettu
Moderaattori
Viestit: 1865
Liittynyt: 06.07.2014 17:30
Viesti:

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Verilettu »

Ihan samahan tämä on käyttää, käyttikö työpöytäselainta vai mobiilisti. Samalla tavalla linkit kuviin yms. onnistuu.
Vastaa Viestiin