Yleinen palaute

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Alueveli
Eläkeläinen
Viestit: 1299
Liittynyt: 13.04.2007 01:51
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Alueveli »

Anonymous kirjoitti:Minun mielestä ei olisi pahitteeksi vaikka kuria hieman kovennettaisiin palstalla. Tämä tuo välillä liiaksi mieleen vesipostin nykyisin. Turhalta tuntuvaa kinastelua ja keskustelua asian vierestä katsotaan liikaakin. Alussa oli asiallisempaa.
Alussa käyttäjäkunta oli myös pienempi, kun palstalle hakeutuivat h2o:n linjaan kyllästyneet. Nyt kasassa on taas pääpiirteissään sama porukka ja luonnollisesti samat mielipiteet kuin ennenkin. Moderointi on vähän tasapainoilua eri mielipiteiden välillä, koska osa haluaisi tiukemman moderoinnin ja osa taas haluaisi sitä löyhentää.

Terävät mielipiteet joka tapauksessa saavat aikaan paljon keskustelua.

Aika ajoin on hyvä tarkastella, tulisiko ketjujen sisältöön puuttua vikkelämmin ja jos, niin miten. Ehkä modealueella voisi lähiaikoina keskustella aiheesta viime päivinä saadusta palautteesta. Suuria muutoksia ei kuitenkaan ole nähdäkseni tarpeellista tehdä.
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
hijt
Viestit: 237
Liittynyt: 09.11.2007 17:16
Paikkakunta: München

Viesti Kirjoittaja hijt »

Tää on nyt ihan pikkujuttu, mutta kysäisen kuitenkin, että olisiko mahdollista laittaa javascript focus()-funktiota tohon sisäänkirjautumissivulle eka kenttään. Kun aina joutuu klikkaamaan käyttäjätunnuskenttää ensin, se on vähän rasittavaa...
"Raised upon repulsive lies from the time we were born
Driven into heads, holy laws..."
[Paradise Lost ~ Our Saviors]
Avatar
Johanneksen poika
Viestit: 3701
Liittynyt: 29.04.2007 13:49
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Pieni ehdotus

Viesti Kirjoittaja Johanneksen poika »

Olisiko mahdollista tehdä Veljesseura-sivuston pääsivulle haku-toiminta? Siis kun tämä sivusto on nyt niin reippaasti kehittynyt ja avartunut, niin joskus on hankala löytää jotain kirjoitusta tai artikkelia, johon muistaa täällä törmänneensä.

En tiedä, onko tuo hakujuttu helposti toteutettavissa teknisesti, mutta minusta se olisi tarpeellinen. Mitä muut ajattelette?
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Pieni ehdotus

Viesti Kirjoittaja Tony »

Johanneksen poika kirjoitti:Olisiko mahdollista tehdä Veljesseura-sivuston pääsivulle haku-toiminta? Siis kun tämä sivusto on nyt niin reippaasti kehittynyt ja avartunut, niin joskus on hankala löytää jotain kirjoitusta tai artikkelia, johon muistaa täällä törmänneensä.

En tiedä, onko tuo hakujuttu helposti toteutettavissa teknisesti, mutta minusta se olisi tarpeellinen. Mitä muut ajattelette?
Eiks tuossa ohjeen ja käyttäjälistan välissä jonkinlainen sellainen olekin. Ainakin minä olen sitä käyttänyt ja ihan toimivaksi havainnut.. :P
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Jaakob
Viestit: 707
Liittynyt: 28.04.2007 14:43

Re: Pieni ehdotus

Viesti Kirjoittaja Jaakob »

Tony Syrjänen kirjoitti:Eiks tuossa ohjeen ja käyttäjälistan välissä jonkinlainen sellainen olekin. Ainakin minä olen sitä käyttänyt ja ihan toimivaksi havainnut.. :P
Se ei koske pääsivua, vain foorumia ;)
Religion was created when the first conman met the first fool
-Mark Twain
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Pieni ehdotus

Viesti Kirjoittaja Tony »

Jaakob kirjoitti:Se ei koske pääsivua, vain foorumia ;)
Oho, juu, no kyllä mä sen tiesin, kunhan katoin ootteko te muut mukana. :wink:
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Avatar
Alueveli
Eläkeläinen
Viestit: 1299
Liittynyt: 13.04.2007 01:51
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Alueveli »

Lisäsin etusivulle hakukentän, joka käyttää googlea. Pientä fiksaamista muutaman yksityiskohdan kanssa vielä on, mutta jospa tuolla alkuun pääsisi :)
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
Avatar
Johanneksen poika
Viestit: 3701
Liittynyt: 29.04.2007 13:49
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Johanneksen poika »

Alueveli kirjoitti:Lisäsin etusivulle hakukentän, joka käyttää googlea.
Kiitokset! Nopeaa toimintaa sivuston kehittämisessä.
Vieras

Re: Pieni ehdotus

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Johanneksen poika kirjoitti:Olisiko mahdollista tehdä Veljesseura-sivuston pääsivulle haku-toiminta? Siis kun tämä sivusto on nyt niin reippaasti kehittynyt ja avartunut, niin joskus on hankala löytää jotain kirjoitusta tai artikkelia, johon muistaa täällä törmänneensä.

En tiedä, onko tuo hakujuttu helposti toteutettavissa teknisesti, mutta minusta se olisi tarpeellinen. Mitä muut ajattelette?
Kuinka nopeasti kirjoitat Googlen hakukenttään "site:veljesseura.org" + hakemasi asia ?

Jos ylläpitäjillä olisi halua hifistellä, niin voisi kyhätä Firefox-selaimelle Google-hakua käyttävän OpenSearch-pluginin (Tekstikenttä, joka näkyy selaimen oikeassa yläkulmassa osoiterivin jälkeen). Ehkä viiden minuutin homma.
Avatar
Alueveli
Eläkeläinen
Viestit: 1299
Liittynyt: 13.04.2007 01:51
Paikkakunta: Kuopio

Re: Pieni ehdotus

Viesti Kirjoittaja Alueveli »

Anonymous kirjoitti: Jos ylläpitäjillä olisi halua hifistellä, niin voisi kyhätä Firefox-selaimelle Google-hakua käyttävän OpenSearch-pluginin (Tekstikenttä, joka näkyy selaimen oikeassa yläkulmassa osoiterivin jälkeen). Ehkä viiden minuutin homma.
Firefox hifistelylle en ole kokenut tarvetta, koska en sitä käytä :roll:
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
Viljo
Viestit: 1100
Liittynyt: 28.04.2007 13:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pieni ehdotus

Viesti Kirjoittaja Viljo »

Alueveli kirjoitti:Firefox hifistelylle en ole kokenut tarvetta, koska en sitä käytä :roll:
Ihanan itsekeskeistä. Elämä on. :D
"Pienet totuudet syövät isoa valhetta palan kerrallaan" - tuntematon
almi
Viestit: 943
Liittynyt: 06.05.2007 15:33

Viesti Kirjoittaja almi »

Opera on parhain selain! *KHRM*
Kaikki on vastausta, tietäisipä vain kysymyksen.
- Paul-Eerik Rummo
Vieras

Re: Pieni ehdotus

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Alueveli kirjoitti:
Anonymous kirjoitti: Jos ylläpitäjillä olisi halua hifistellä, niin voisi kyhätä Firefox-selaimelle Google-hakua käyttävän OpenSearch-pluginin (Tekstikenttä, joka näkyy selaimen oikeassa yläkulmassa osoiterivin jälkeen). Ehkä viiden minuutin homma.
Firefox hifistelylle en ole kokenut tarvetta, koska en sitä käytä :roll:
Käsittääkseni ylläpitäjät (yleensä) tekevät ominaisuuksia palvelujen käyttäjille, eikä itselleen? :shock:

Firefox on nopeasti noussut Suomessakin toiseksi yleisimmäksi selaimeksi. Käyttäjiä sillä on lähes yhtä paljon kuin IE 7:lla. Eikä varmaan kestä kauaa, kun IE:n käyttäjät ovat vähemmistönä..
Avatar
Alueveli
Eläkeläinen
Viestit: 1299
Liittynyt: 13.04.2007 01:51
Paikkakunta: Kuopio

Re: Pieni ehdotus

Viesti Kirjoittaja Alueveli »

Anonymous kirjoitti: Käsittääkseni ylläpitäjät (yleensä) tekevät ominaisuuksia palvelujen käyttäjille, eikä itselleen? :shock:

Firefox on nopeasti noussut Suomessakin toiseksi yleisimmäksi selaimeksi. Käyttäjiä sillä on lähes yhtä paljon kuin IE 7:lla. Eikä varmaan kestä kauaa, kun IE:n käyttäjät ovat vähemmistönä..
Veljesseuran kävijöistä 46% käyttää IE:tä, 42 % Firefoxia, 8 % Operaa ja Safari sinnittelee 2 % kannatuksella. Itse olen oopperamiehiä.

Etkös tuota itsekin ollut sitä mieltä, että se pelkkä googlen hakukin toimisi oikein näppärästi? ;)

Pluginin saa säätää vapaasti, itselläni ei siihen aika eikä mielenkiinto riitä.
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
tikaram
Viestit: 148
Liittynyt: 28.04.2007 14:40

Re: Pieni ehdotus

Viesti Kirjoittaja tikaram »

Anonymous kirjoitti:
Alueveli kirjoitti:
Anonymous kirjoitti: Jos ylläpitäjillä olisi halua hifistellä, niin voisi kyhätä Firefox-selaimelle Google-hakua käyttävän OpenSearch-pluginin (Tekstikenttä, joka näkyy selaimen oikeassa yläkulmassa osoiterivin jälkeen). Ehkä viiden minuutin homma.
Firefox hifistelylle en ole kokenut tarvetta, koska en sitä käytä :roll:
Käsittääkseni ylläpitäjät (yleensä) tekevät ominaisuuksia palvelujen käyttäjille, eikä itselleen? :shock:
Tuli taas mieleen yksi syy, miksi itse lopetin vapaaehtoistyön...
Vastaa Viestiin