Yleinen palaute

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Tony »

Kuvan koon muokkaaminen (jos aiheellista) saattaa ehkä olla haasteellista mobiililla.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
stigma

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja stigma »

Verilettu kirjoitti:Ihan samahan tämä on käyttää, käyttikö työpöytäselainta vai mobiilisti. Samalla tavalla linkit kuviin yms. onnistuu.
Yksi osaa hoitaa ihmisiä, toinen myydä hiekkaa Saharaan ja kolmas hallitsee median. Ellei itse osaa, kannattaa kysyä.
Veli-Hopea
Viestit: 5324
Liittynyt: 28.12.2010 16:25

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Kokeilin liittää valmiita kuvia mobiililla netistä.
Iltasanomista joku Räikkösen kuva ja painoin kuvaan pohjassa kunnes puhelin avasi valikon. Valikosta valitsin "kopioi kuvan URL jotain" eli linkki.

Sen liitin tänne täyseditoriin näin :

http://is12.snstatic.fi/img/658/1424150120998.jpg

Sen jälkeen maalasin tänne kopioidun URL linkin yli siniseksi ja painoin täyseditorin ylälaidasta "img" painiketta (img hakasukseiset lisäytyy URLin päihin) ja kas näin
Näkyy kuva
Kuva

Suoraan puhelimesta ei taida onnistua (omat kuvatut kuvat)vaan puhelimesta kuva pitää siirtää nettiin ensin.
Ehkä Stigma tää auttaa?
Viimeksi muokannut Veli-Hopea, 18.02.2015 14:28. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Avatar
Johanneksen poika
Viestit: 3700
Liittynyt: 29.04.2007 13:49
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Saako mobiililla

Viesti Kirjoittaja Johanneksen poika »

Veli-Hopea kirjoitti:Kyllähän täällä kuvia liitellään mukaan viesteihin jos jonkinmoista mutta epäilen että suoraan mobiimista onnistuisi. Ehkäpä tuo pitäisi siirtää ensin koneelle/palvelimelle , jotta on jokin osoite josta kuva voidaan "noutaa". Mä en itse edes tiedä, jännä, en oo koskaan edes kuvia liitelly ja jos liittäisin , siitä tulis varmasti nopeasti sanomista ylläpidolta :D
Asia on juuri näin. Kuvan pitää olla jossain netissä noudettavissa, jotta sen voi laittaa Veljesseuran sivulle näkyviin.
Veli-Hopea
Viestit: 5324
Liittynyt: 28.12.2010 16:25

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Mikäli nyt oikein tulkitsen,kuvien liittäminen ei onnistu YV:ssä .img nappula puuttuu
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Tony »

Veli-Hopea kirjoitti:Mikäli nyt oikein tulkitsen,kuvien liittäminen ei onnistu YV:ssä .img nappula puuttuu
Khyyl se sieltä löytyy. :)
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Veli-Hopea
Viestit: 5324
Liittynyt: 28.12.2010 16:25

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Tony kirjoitti:
Veli-Hopea kirjoitti:Mikäli nyt oikein tulkitsen,kuvien liittäminen ei onnistu YV:ssä .img nappula puuttuu
Khyyl se sieltä löytyy. :)

jaa mulla lukee hymiöiden alla seuraavat ,eikä img nappulaa näy silmään
:| :mrgreen:
--------------------------------------------------------------------------------
BBCode on Käytössä
[img] on Poissa käytöstä
[flash] on Poissa käytöstä
[url] on Käytössä
Hymiöt ovat Käytössä


Sama se.Emminätarvi.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Avatar
Verilettu
Moderaattori
Viestit: 1865
Liittynyt: 06.07.2014 17:30
Viesti:

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Verilettu »

Tony kirjoitti:Kuvan koon muokkaaminen (jos aiheellista) saattaa ehkä olla haasteellista mobiililla.
Tarkoitin että sama editori on käytössä mobiilistikin kuin tavallisella selaimella. Ainakin jos siis mobiilisti käyttää ns. työpöytä-modea. Itse olen näin tehnyt useasti.

Ja ainahan se kuva pitää muokata/ladata jonnekin jos sitä haluaa näyttää. Urlia sitten vain itse viestiin.
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Tony »

Veli-Hopea kirjoitti:[img] on Poissa käytöstä
Tätäpä täytyy tsuumailla.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Tony »

Verilettu kirjoitti:
Tony kirjoitti:Kuvan koon muokkaaminen (jos aiheellista) saattaa ehkä olla haasteellista mobiililla.
Tarkoitin että sama editori on käytössä mobiilistikin kuin tavallisella selaimella. Ainakin jos siis mobiilisti käyttää ns. työpöytä-modea. Itse olen näin tehnyt useasti.

Ja ainahan se kuva pitää muokata/ladata jonnekin jos sitä haluaa näyttää. Urlia sitten vain itse viestiin.
Oukkidoukki. Jäänyt tuo mobiilimaailma tältä osin vieraaksi. :)
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
stigma

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja stigma »

Herraisä. Eikö tolle oo mitään selkokieltä ääliölle :(
stigma

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja stigma »

Veli-Hopea kirjoitti:Kokeilin liittää valmiita kuvia mobiililla netistä.
Iltasanomista joku Räikkösen kuva ja painoin kuvaan pohjassa kunnes puhelin avasi valikon. Valikosta valitsin "kopioi kuvan URL jotain" eli linkki.

Sen liitin tänne täyseditoriin näin :

http://is12.snstatic.fi/img/658/1424150120998.jpg

Sen jälkeen maalasin tänne kopioidun URL linkin yli siniseksi ja painoin täyseditorin ylälaidasta "img" painiketta (img hakasukseiset lisäytyy URLin päihin) ja kas näin
Näkyy kuva
Kuva

Suoraan puhelimesta ei taida onnistua (omat kuvatut kuvat)vaan puhelimesta kuva pitää siirtää nettiin ensin.
Ehkä Stigma tää auttaa?
Juu, ei siis onnaa.
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Tony »

Siis nimenomaan onnaa kun siirrät kuvan ensin nettiin eli kuvapalvelimelle.

Yksityisviestien osalta vielä semisti hakusessa jos Img-kuvake ei ole (kaikilla) käytössä.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
stigma

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja stigma »

En kyllä mee laittaan siviilikuvia nettiin. Never.
Veli-Hopea
Viestit: 5324
Liittynyt: 28.12.2010 16:25

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

stigma kirjoitti:En kyllä mee laittaan siviilikuvia nettiin. Never.

Sitten ei jää jäljelle muuta mahdollisuutta kun laittaa tänne veljesseuraan sellaisia kuvia jotka jo muutenkin netissä ovat.

Sellasta.

Ehkä täällä tulkittiin jotakin väärin kun kysyit jos mobiililla saa liitettyä kuvan. Nyt ei kyllä kykene enempää auttamaan
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Vastaa Viestiin