Yleinen palaute

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

SonOfJesus
Viestit: 744
Liittynyt: 15.05.2007 12:39

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja SonOfJesus »

Mistähän johtuu, että viime aikoina on pätkinyt palvelu paljon. Usein jopa tulee ilmoitus:"Veljesseura.org ei toimi. ERR_EMPTY_RESPONSE"

Vaikuttaisi time-outilta. Onkohan näin muillakin vai vain minulla. Android ja Chrome.

Onkohan Seura aloittanut teokraattisen sodankäynnin netissä? Maailmassahan se onkin ollut käytössä pidempään.
SonOfJesus
Laki ja Seura toimivat kasvattajina: kaikki mikä ei tapa, kasvattaa.
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Tony »

SonOfJesus kirjoitti:Mistähän johtuu, että viime aikoina on pätkinyt palvelu paljon. Usein jopa tulee ilmoitus:"Veljesseura.org ei toimi. ERR_EMPTY_RESPONSE"

Vaikuttaisi time-outilta. Onkohan näin muillakin vai vain minulla. Android ja Chrome.
Miten tämän kanssa, vieläkö esiintyy? Itsellä ei ole esiintynyt normaalia enempää, eli ihan satunnaisesti.
Onkohan Seura aloittanut teokraattisen sodankäynnin netissä? Maailmassahan se onkin ollut käytössä pidempään.
Ei varmaan ainakaan hakkerisotaa. :mrgreen:
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Tony »

Foorumille on rekisteröitynyt viime aikoina muutamia spämmäreitä, jonka johdosta uusien käyttäjien ensimmäiset viestit tarkistetaan jatkossa ennen julkaisua.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Veli-Hopea
Viestit: 5324
Liittynyt: 28.12.2010 16:25

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Turhanpäivänen kysymys mutta onko mahdollista saada hymiöitä lisää? Peukkuja ylös ,alas yms.

Valikoima on aika suppea mutta toisaalta ymmärrän niiden arvon ja tärkeyden keskusteluissa joten tuskimpa kannattaa priorisoida kovin korkealle.

Kuitenkin , liekö mahdollista?
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Tony »

Selvityspyyntö välitetty tekniselle osastolle. Kuva
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Tony »

Tekninen osasto oli nopea. Nyt on hymiötä jos jonkinlaista. :wave:
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Veli-Hopea
Viestit: 5324
Liittynyt: 28.12.2010 16:25

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

:thumbup:
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Veli-Hopea
Viestit: 5324
Liittynyt: 28.12.2010 16:25

Re: Ihmiskunnan hyvinvointi ja uhkakuvat

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Aika paljon isompi toi Erkin vasen nyrkki verrattuna
Kummalla lie tumputtaa
Viimeksi muokannut Tony, 25.11.2016 18:39. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy: Aloitukseen "Ihmiskunnan hyvinvointi ja uhkakuvat" kehkeytynyt sivuketju siirretty palauteketjuun aiheesta seuraavaa mahdollista jatkokeskustelua varten
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Vieraas
Viestit: 3220
Liittynyt: 20.06.2011 21:56

Re: Ihmiskunnan hyvinvointi ja uhkakuvat

Viesti Kirjoittaja Vieraas »

Veli-Hopea kirjoitti:
Aika paljon isompi toi Erkin vasen nyrkki verrattuna
Kummalla lie tumputtaa
Että kummallako kädellä 13 vuotta sitten kuollut ihminen tällä hetkellä masturboi? Asiahan ei minulle kuulu, mutta nyt taidetaan olla aika kaukana ketjun otsikosta.
Video ei ollut ohjeistusvideo.
Veli-Hopea
Viestit: 5324
Liittynyt: 28.12.2010 16:25

Re: Ihmiskunnan hyvinvointi ja uhkakuvat

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Vieraas kirjoitti:
Veli-Hopea kirjoitti:
Aika paljon isompi toi Erkin vasen nyrkki verrattuna
Kummalla lie tumputtaa
Että kummallako kädellä 13 vuotta sitten kuollut ihminen tällä hetkellä masturboi? Asiahan ei minulle kuulu, mutta nyt taidetaan olla aika kaukana ketjun otsikosta.
Itse tykkäisin sallia satunnaiset tyhmäilyt ja ketjun ohi menevät jutut. Ei taida olla ensimmäinen kerta kun kitiset jostakin, kokeilehan tumputtaa itsekkin jos hellittäisi.

Onko jokin syy siihen että palstalla pitäisi olla kaikki räsymaton rimpsut tikkusuorassa?
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Vieraas
Viestit: 3220
Liittynyt: 20.06.2011 21:56

Re: Ihmiskunnan hyvinvointi ja uhkakuvat

Viesti Kirjoittaja Vieraas »

Veli-Hopea kirjoitti:Itse tykkäisin sallia satunnaiset tyhmäilyt ja ketjun ohi menevät jutut. Ei taida olla ensimmäinen kerta kun kitiset jostakin, kokeilehan tumputtaa itsekkin jos hellittäisi.
Eikä pelkästään “kitistä”, saatan myös nillittää ja moralisoida. Kiitos vinkistä, olen kyllä testannut tuota tumputusmetodiasi, mutta käsitys hyvästä ja vähemmän hyvästä asiasisällöstä ei vaan tahdo muuttua.
Veli-Hopea kirjoitti:Onko jokin syy siihen että palstalla pitäisi olla kaikki räsymaton rimpsut tikkusuorassa?
Sääntöjen puitteissa saa varmaankin tuottaa liki millaista sisältöä vaan, mutta kun näitä ex-jiiteiden älyn tuotoksia ja sitä myötä itse “luopiota” ovat arvioimassa myös esim. eroamista harkitsevat. Heille se on aika vakava paikka. Mitä enemmän täällä on kehnoa ryönää informaation sijasta, sitä tyytyväisempi Puutarhatie meidän panokseemme on. Kostonhaluisia irstailijoitahan me kaikesta päätellen olemme, aivan kuin on lavalta kerrottu.
Video ei ollut ohjeistusvideo.
Veli-Hopea
Viestit: 5324
Liittynyt: 28.12.2010 16:25

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

sitä tyytyväisempi Puutarhatie meidän panokseemme on. Kostonhaluisia irstailijoitahan me kaikesta päätellen olemme, aivan kuin on lavalta kerrottu
Se tuskin muuttuu sama miten toimitaan.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Markku Meilo
Viestit: 13450
Liittynyt: 24.04.2007 10:28

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Veli-Hopea kirjoitti:Se tuskin muuttuu sama miten toimitaan.
Kultin virallinen kanta on ja pysyy, mutta yksittäisen todistajan rakoilu alkaa tasan samalla hetkellä kuin epäilykin. Toki rajan vedämme, kädellä tai ilman, kukin omalla tavallamme.
Ariadna
Viestit: 2177
Liittynyt: 28.04.2007 10:16

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Ariadna »

vieraas kirjoitti:Sääntöjen puitteissa saa varmaankin tuottaa liki millaista sisältöä vaan, mutta kun näitä ex-jiiteiden älyn tuotoksia ja sitä myötä itse “luopiota” ovat arvioimassa myös esim. eroamista harkitsevat. Heille se on aika vakava paikka. Mitä enemmän täällä on kehnoa ryönää informaation sijasta, sitä tyytyväisempi Puutarhatie meidän panokseemme on. Kostonhaluisia irstailijoitahan me kaikesta päätellen olemme, aivan kuin on lavalta kerrottu.
Veli-Hopea kirjoitti: Se tuskin muuttuu sama miten toimitaan.
Vieraas ihan asiaa kirjoittaa, Veli-Hopea, minustakin tuo asenne paljastaa kunnioituksen puutetta lukijoita ja myös tänne kirjoittavia kohtaan,
ei toivoa kannata menettää sen vuoksi mitä meistä ajatellaan jossain Puutarhantiellä, siksi asiallisuus auttaa niitä eroa harkitsevia ja palstalle eksyneitä enemmän kuin katkeruus ja pilkka.
Veli-Hopea
Viestit: 5324
Liittynyt: 28.12.2010 16:25

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

siksi asiallisuus auttaa niitä eroa harkitsevia ja palstalle eksyneitä enemmän kuin katkeruus ja pilkka.
Toki. Siltikään en näyttele jotain muuta kuin mitä olen.
Näyttelin ja mielistelin jo yli 20 vuotta, nyttemmin sanon asiat rehellisemmin siltä miltä milläkin hetkellä tuntuu.

Mitään yliasiallista jokaisen lukijan miellyttäjää minusta tuskin tulee, sehän tarkoittaisi että näyttelen jotakin muuta mitä olen, edelleen.

Minulla on oikeus olla oma itseni ja jos ei , voitte erottaa minut seurakunnastanne.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Vastaa Viestiin