Yleinen palaute

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Kaarmis
Viestit: 3909
Liittynyt: 29.04.2007 22:13

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Muistelen jostain takavuosilta väitteitä, kuinka tämäkin palsta on vain parin katkeran luopion keskustelemista itsensä kanssa, monella eri nimimerkillä. Katselin nyt että yksittäisiä viestejä on noin 130 900 ja nimimerkkejä ollut yli 850 kpl.

Vaikka se pienimuotoista jakautunutta persoonaa edellyttääkin, niin onhan nämä luvut nyt aikamoinen parin luopion "parin luopion" katkeruuden ultimaattumi? Hyvä me! (Eli minä ja kuka se muu, vielä ahkerampi luppis taas oikein olikaan...?)
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Markku Meilo
Viestit: 13450
Liittynyt: 24.04.2007 10:28

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Kaarmis kirjoitti:Muistelen jostain takavuosilta väitteitä, kuinka tämäkin palsta on vain parin katkeran luopion keskustelemista itsensä kanssa, monella eri nimimerkillä.
Ja sekin oli ulkomailta järjestäytyneesti johdettua.
Weathertop
Moderaattori
Viestit: 1532
Liittynyt: 17.06.2017 19:35

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Weathertop »

Olisiko se nyt niin yllättävää, jos kävisi ilmi, että me kaikki olemme Veikon sivupersoonia? Paskempiakin lopputwistejä olen leffoissa nähnyt.
"The universe is not fine-tuned for life; life is fine-tuned to the universe." - Victor J. Stenger
Markku Meilo
Viestit: 13450
Liittynyt: 24.04.2007 10:28

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Weathertop kirjoitti:Olisiko se nyt niin yllättävää, jos kävisi ilmi, että me kaikki olemme Veikon sivupersoonia?
Olisi kai syytä hieman hioa taitoa valehdella tietoisesti vakavalla naamalla?
Mervi
Viestit: 59
Liittynyt: 01.03.2018 16:12

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Mervi »

Kiitos kaikille vastauksista. Oli todella avuksi. :thumbup:
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Tony »

Jotta foorumin käyttäjille ei tulisi yllätyksenä, että keskustelujen tiimellyksessä erilaiset maailmankatsomukselliset näkemykset saattavat tulla kyseenalaistetuiksi tai niihin voidaan pyytää perusteluita, asia lisätty huomiona myös sääntöihin, pykälän 2 § Mielipiteen vapaus alle.

Keskusteluissa esitettävistä maailmankatsomuksellisista näkemyksistä on sallittua esittää vastanäkemyksiä. Poikkeuksena Vertaistuki -osio, jossa maailmankatsomuksellisia näkemyksiä ei ole tarkoitus käsitellä.

Muoks: lisäys muokattu omaksi kappaleekseen.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Avatar
Sukututkija
Viestit: 478
Liittynyt: 30.08.2007 08:59
Paikkakunta: Turku

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Sukututkija »

Tony kirjoitti:Rankkaakin kritiikkiä voi esittää, mutta sille tulee olla yleisesti hyväksyttävä perustelu
Mitähän tässä on tarkoitus sanoa? Voin väittää, että jumala on olemassa tai sitä ei ole olemassa, mutta minun pitää esittää väitteelleni yleisesti hyväksytty perustelu. Melekosta.
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Tony »

Kyseinen lause on ollut säännöissä päivästä yksi ja on yleisluontoinen huomio, joka ei liity esittämääsi skenaarioon. Seuraavat kaksi lausetta tulivat uusina. Jotta näitä ei automaattisesti sekoiteta toisiinsa, muokkaan kappaleet erillisiksi.

Kiitos huomiosta. :)
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Polyester
Viestit: 2972
Liittynyt: 11.05.2007 22:11

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Polyester »

Sukututkija kirjoitti:minun pitää esittää väitteelleni yleisesti hyväksytty perustelu. Melekosta.
"Yleisesti" hyväksytty perustelu tuskin tarkoittaa sitä, että kaikkien tulee olla asiasta samaa mieltä, mutta tiettyjä standardeja lienee lupa edellyttää. Esimerkiksi "Jumala on olemassa, koska minä niin sanon" tai "Jumala ei ole olemassa, piste" tuskin ovat millään mittareilla hyväksyttyjä perusteluja.
Avatar
Sukututkija
Viestit: 478
Liittynyt: 30.08.2007 08:59
Paikkakunta: Turku

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Sukututkija »

Polyester kirjoitti:"Yleisesti" hyväksytty perustelu tuskin tarkoittaa sitä, että kaikkien tulee olla asiasta samaa mieltä, mutta tiettyjä standardeja lienee lupa edellyttää. Esimerkiksi "Jumala on olemassa, koska minä niin sanon" tai "Jumala ei ole olemassa, piste" tuskin ovat millään mittareilla hyväksyttyjä perusteluja.
Ymmärrän. Pisti vain silleen silmään, että oli vähän pakko kommetoida :D
AnaniasHurmos
Viestit: 22
Liittynyt: 15.03.2014 16:59

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja AnaniasHurmos »

Olen käynyt verrattain vähän täällä. Mutta mielestäni tämä on foorumina onnistunut. Toki tätä voitaisiin markkinoida paremmin. Esim. Admatan ehdotus on asiaa.
Kaikki todella arvokas tässä elämässä on ilmaista.
Avatar
Alueveli
Eläkeläinen
Viestit: 1299
Liittynyt: 13.04.2007 01:51
Paikkakunta: Kuopio

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Alueveli »

Foorumi oli pari päivää alhaalla, siitä pahoittelut. Palvelimen speksit vaihtuivat ja vaati parin ruuvin kääntämistä, että lähti jälleen tulille. En työkiireiltä kerinnyt aikaisemmin korjaamaan.

Ensi viikolla foorumilla on päivän mittainen huoltokatko 28.11-30.11 välillä. Ajankohta tarkentuu kunhan ollaan lähempänä.
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
Avatar
Alueveli
Eläkeläinen
Viestit: 1299
Liittynyt: 13.04.2007 01:51
Paikkakunta: Kuopio

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Alueveli »

Ajankohdaksi näköjään tarkentui 28.11.

Jos silmiin osuu bugeja, niin voi raportoida tähän ketjuun. Avatarin vaihto-ongelma on tiedossa.
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
Avatar
Alueveli
Eläkeläinen
Viestit: 1299
Liittynyt: 13.04.2007 01:51
Paikkakunta: Kuopio

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Alueveli »

Alueveli kirjoitti: 28.11.2018 13:32 Avatarin vaihto-ongelma on tiedossa.
Toimii. Miinuspuolena kaikkien olemassaolevat avatarit nollautuivat.
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Tony »

Ketjuun tuli vieraskirjoittelijalta viesti, jota ei julkaista.

Mikäli seurakunnassa ja kierroksilla esiintyy rikollista toimintaa, ne pitää viedä viranomaisille välittömästi eikä ihmetellä julkisella foorumilla mitä asialle tulisi tehdä.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Vastaa Viestiin