Yleinen palaute

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Muistelen että uutissivujen vanhassa osoitteessa oli paljon muutakin kuten kokemuksia ym tietoa. Ehkä joitain niistä voisi siirtää näille sivuille? Markku Meilon parhaimmat oppikirjoitukset esim suomi24 palstalta ansaitsisivat paikkansa täällä tai sitten hän voisi kirjoittaa uusia. Monet hänen kirjoitukset ovat yksinkertaisesti liian hyviä jäädäkseen vain viesteiksi muiden sekaan.
Lehtiveli
Eläkeläinen
Viestit: 1741
Liittynyt: 13.04.2007 10:07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

Kokemuksia voidaan siirtää, kunhan joudetaan :)

Markku Meilo tulee varmasti kirjoittamaan tänne uusia entistä ehompia kirjoituksia suosikkiaiheistaan (607, 1914, sodoma ja gomorra ja niin edelleen) ja ne jäävät arkistoihin.
Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Marilyn kirjoitti:
Jakke kirjoitti:Foorumi on ihan jees, mutta jostain selittämättömästä syystä Firefox ei näytä kaikkien avataria. Esim. mun oma ei näy tän koneen Firefoxilla (1.5), mutta Exploderilla näkyy. Omituista.
Mä käytän Tulikettua ja mulla näkyy... Myös sun. 8)
Ahh... no hyvä, tämä minua juuri huolestutti 8)
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
almi
Viestit: 943
Liittynyt: 06.05.2007 15:33

Viesti Kirjoittaja almi »

Vaikka en olekaan moderaattori, luulen tämän phpBB-softan olevan helpompi moderoida kuin h2o-formaatin, joka ei moderoidessa tai kirjoittaessakaan välttämättä toimi kunnolla esimerkiksi Firefoxilla. Itselläni on kokemusta molemmista modesoftista, ja olen ylipäänsä tyytyväinen tähän systeemiin sekä tietenkin moderaattorien tyyliin. :)
Kaikki on vastausta, tietäisipä vain kysymyksen.
- Paul-Eerik Rummo
Lehtiveli
Eläkeläinen
Viestit: 1741
Liittynyt: 13.04.2007 10:07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

almi kirjoitti:Vaikka en olekaan moderaattori, luulen tämän phpBB-softan olevan helpompi moderoida kuin h2o-formaatin, joka ei moderoidessa tai kirjoittaessakaan välttämättä toimi kunnolla esimerkiksi Firefoxilla. Itselläni on kokemusta molemmista modesoftista, ja olen ylipäänsä tyytyväinen tähän systeemiin sekä tietenkin moderaattorien tyyliin. :)
Kiitokset mukavasta palautteesta! 8)

phpBB on syystäkin maailman suosituin foorumisofta. Pienenä miinuksena on spämmiongelma, mutta onneksi se on tältä palstalta saatu ainakin toistaiseksi kitkettyä.
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Tonni täynnä!

Viesti Kirjoittaja Tony »

Rekisteröityneitä käyttäjiä jo pienehkön seurakunnan verran, ja viestejä tonni täynnä. Ei paha ollenkaan! :)

Sanan- ja mielipiteenvapauttakin on toteutettu muutamissa viikoissa enemmän kuin Suomen seurakunnissa sataan vuoteen...
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Ajatus kommentoitavaksi/mietittäväksi/harkittavaksi:

Olisiko ideaa tehdä tänne vielä yksi osasto "yleistä keskustelua" varten? Olisiko se omiaan yhdistämään tätä porukkaa muidenkin aihepiirien tiimoilta ja auttaisiko kenties meitä tutustumaan paremmin toisiimme, vai halutaanko veljesseura.org pitää tiukasti JT-lahkon kriittiseen tarkasteluun keskittyvänä sivustona?
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
Marilyn
Viestit: 292
Liittynyt: 01.05.2007 15:14

Viesti Kirjoittaja Marilyn »

Jakke kirjoitti: ...auttaisiko kenties meitä tutustumaan paremmin toisiimme,...
Joo ja sit vielä luopiotreffipalsta myös! Meitä sinkkujakin tulee ajatella! 8)
Quidquid latine dictum sit, altum viditur.
Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Marilyn kirjoitti:
Jakke kirjoitti: ...auttaisiko kenties meitä tutustumaan paremmin toisiimme,...
Joo ja sit vielä luopiotreffipalsta myös! Meitä sinkkujakin tulee ajatella! 8)
Just... :D Eikös toi yksityisviestitoiminto riitä siihen tarkoitukseen :wink:
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
Lehtiveli
Eläkeläinen
Viestit: 1741
Liittynyt: 13.04.2007 10:07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

Miitit taitaa toimia treffipalstana ;)
Jaakob
Viestit: 707
Liittynyt: 28.04.2007 14:43

Viesti Kirjoittaja Jaakob »

Entäs jos ei pääse miitteihin? :roll:
Religion was created when the first conman met the first fool
-Mark Twain
Bergerac
Viestit: 2306
Liittynyt: 28.04.2007 08:15
Paikkakunta: Jersey

ie7 / firef , viestin boldaukset,img:t ...

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

Viestin kirjoituksen tai muokkauksen yhteydessä: Jos siirrät kursorin vilkkumaan keskelle viestiä johonkin kohtaan(sanojen sekaan) ja painat sitten esim. boldaus/img painikketta...siirtyy boldaus/img-code"kursori" automaattisesti viestin aivan loppuun, viimeiseen tekstuurimerkin perään.

Otaksun että ominaisuus mutta kuitenkin kysyn (kun en tiedä) toimiiko firef:llä tms. selaimilla samalla tavalla (itellä Ie7) ?
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Lehtiveli
Eläkeläinen
Viestit: 1741
Liittynyt: 13.04.2007 10:07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

Ominaisuuden on tarkoitus toimia viestiä kirjoittaessa, ei niitä muokatessa. Näin ainakin itse olen asian ymmärtänyt. Eli kirjoittaessa, napista saa tarvittavat tagit jos niitä ulkoa ei muista.

Edistyneemmät käyttäjät muistavat tagit ulkoa, ja voivat käyttää niitä ilman namiskoja.
Marilyn
Viestit: 292
Liittynyt: 01.05.2007 15:14

Viesti Kirjoittaja Marilyn »

Jaakob kirjoitti:Entäs jos ei pääse miitteihin? :roll:
Niinpä. Esim minä en tänään päässyt... :?
Quidquid latine dictum sit, altum viditur.
Raymond

Veljesseura

Viesti Kirjoittaja Raymond »

Tuo "Veljesseura" -nimi on hieman ikävä. Ulkopuolinen saattaa ajatella, että mikä vitun veljesseura te oikein ootte. Jehovantodistaja pitänee nimitystä hölmönä plakiointina, kutsutaanhan Jehovan todistajien kansainvälistä yhteisöä juuri veljesseuraksi. Entisenä jt:nä en halua kuulla enkä nähdä koko sanaa, se yrjöttää.
Vastaa Viestiin