Yleinen palaute

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Tony »

mirjam123 kirjoitti:Kirjoittajien esittely-osiossa agapi-dö:lle jättämäni tervehdys ja musiikkilinkki. Johon JA: "Eiks Sulla todellakaan ole enää mitään omaa sanottavaa."
En ole itsekään täällä arvostelemassa JA:n harvapuheisuutta edes nyt. Toivon ja odotan asiallisuutta myös muiden kommentoinnissa jos sitä itseltänikin vaaditaan.
JA ei kuulu foorumihenkilökuntaan.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Avatar
Alueveli
Eläkeläinen
Viestit: 1299
Liittynyt: 13.04.2007 01:51
Paikkakunta: Kuopio

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Alueveli »

Foorumisoftaa on nyt päivitetty jonka takia foorumi oli pariin otteeseen lyhyitä aikoja kiinni.

Pari uutta ominaisuutta:

Youtube-tagit. Copypastea viestin kirjoitukseen youtuben osoiteriviltä url muotoa "https://www.youtube.com/watch?v=9bZkp7q19f0", rajaa url ja paina muotoiluriviltä nappia "youtube".

Koodi: Valitse kaikki

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=9bZkp7q19f0[/youtube]



Etusivulle on lisätty lyhyt tervetuloviesti, joka katoaa sisälle kirjauduttaessa.
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
Avatar
Verilettu
Moderaattori
Viestit: 1865
Liittynyt: 06.07.2014 17:30
Viesti:

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Verilettu »

Alueveli kirjoitti:Foorumisoftaa on nyt päivitetty jonka takia foorumi oli pariin otteeseen lyhyitä aikoja kiinni.
Muuten ihan jees, mutta jostain syystä viestiä kirjoittaessa tasaisin väliajoin fokus lähtee viestin kirjoituslaatikosta pois. Eli kirjoittaminen jää kesken, kunnes taas klikkaa tekstikenttään. Näin ainakin Opera -selaimella.

Ajetaanko jotain scriptiä tms. taustalla säännöllisin väliajoin?
Avatar
Alueveli
Eläkeläinen
Viestit: 1299
Liittynyt: 13.04.2007 01:51
Paikkakunta: Kuopio

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Alueveli »

Verilettu kirjoitti: Muuten ihan jees, mutta jostain syystä viestiä kirjoittaessa tasaisin väliajoin fokus lähtee viestin kirjoituslaatikosta pois. Eli kirjoittaminen jää kesken, kunnes taas klikkaa tekstikenttään. Näin ainakin Opera -selaimella.

Ajetaanko jotain scriptiä tms. taustalla säännöllisin väliajoin?
En saanut tähän hätään simuloitua virhetilannetta vaikka hakkasin pari ruudullista tekstiä vastauskenttään (opera 32.0). Vaimokin kävi varmistamassa onko minulla aivohalvaus.

Miten usein tuota sulla tapahtuu? Kirjoitatko pikavastausta vai viestiä laajennetulla editorilla? Jos jaksat, niin kokeile toistuuko tuo eri selaimella.

Entäs onko muilla vastaavia häröjä?
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
Avatar
Verilettu
Moderaattori
Viestit: 1865
Liittynyt: 06.07.2014 17:30
Viesti:

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Verilettu »

Enkä minäkään enää. Ihme juttu. No, tämän Windows 10:n kanssa on ollut kyllä kaikenlaista hämärää välillä.
Ariadna
Viestit: 2177
Liittynyt: 28.04.2007 10:16

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Ariadna »

Mulla taas hyppii kirjoittaessa, niin että joskus huomaan kirjoittavani keskelle aikaisempia lauseita. Tätä on jo kestänyt ainakin vuoden, hikihatussa noita virheitä sitten saan oikoa. Luullut, et mun hiiri tekee mitä lystää?
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Tony »

Hyppiminen ominaista pelkästään tällä palstalla?
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Ariadna
Viestit: 2177
Liittynyt: 28.04.2007 10:16

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Ariadna »

Jeps!
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Tony »

Jos joku ihmettelee miksei pääse muokkaamaan omaa viestiään, tiedoksi että vikaa selvitetään.

Edit: toimii.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Ariadna
Viestit: 2177
Liittynyt: 28.04.2007 10:16

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Ariadna »

Tuli vaan mieleen tuosta pavloff:in loukkaantumisesta, että pitäisikö täällä olla oma osio naisille sellanen vähän kevyenpää osio.
Foorumille on tullut monta naispuolista jotka etsivät todistajuuden tilalle jotain muuta/ tunnepitoisempaa.
Esim. monet suosittelevat Havahtuminen kirjasta tms. ymmärrän tuon etsimisvaiheen ja se tulee usein tyrmättyä, olen siihen itsekin sortunut ja varmaan loukannutkin kun yritän selittää asiat "järkipohjaisesti/tai tieteellisimmin, vaikka luen kaiken mistä puhutaan kuten tuon Havahtumisenkin.
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Tony »

Periaatteessa kannatettava idea. Käytännössä ehkä tekemätön paikka ja turhan kiharainen keissi. Siis jos halutaan pitää kiinni foorumin ideasta, jossa uskonnollinen julistaminen on pannassa. :)
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
pavloff
Viestit: 334
Liittynyt: 05.02.2016 18:38
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja pavloff »

Missä menee uskonnollisen julistamisen ja oman uskon kautta perustelemisen ero - ihan konkreettisin esimerkein valaistuna? Mietin että jos jälkimmäinen tulkitaan ensimmäiseksi niin sittenhän uskominen on kiellettyä, eikö? Pliis avatkaa tää selkeästi!
"Elämä on koulu, josta valmistuu onnellisena VAIN jos sen opiskelee yhdessä toisten kanssa"
pavloff
Viestit: 334
Liittynyt: 05.02.2016 18:38
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja pavloff »

Saako omaa profiilia poistettua? Jos niin miten?

(En siis ole tekemässä sellaista, vaan kysyn kun egopäissäni asiaa tutkin enkä löytänyt keinoa ja se jäi ihmetyttämään että eikö täältä voi erota?)
"Elämä on koulu, josta valmistuu onnellisena VAIN jos sen opiskelee yhdessä toisten kanssa"
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Tony »

pavloff kirjoitti:Missä menee uskonnollisen julistamisen ja oman uskon kautta perustelemisen ero - ihan konkreettisin esimerkein valaistuna? Mietin että jos jälkimmäinen tulkitaan ensimmäiseksi niin sittenhän uskominen on kiellettyä, eikö? Pliis avatkaa tää selkeästi!
Esimerkiksi uusin aloituksesi Yleistä uskonnosta -osioon on hyvä esimerkki, miten asioita voi tarkastella myös oman uskon kautta, menemättä kuitenkaan julistamisen puolelle. Omaa uskoa perustellessa on kuitenkin hyvä huomioida, että koska kyse on uskosta, se ei ole sellaisenaan perustelu, ja jos sitä lähtee toistamaan joka välissä, siitä tulee julistamista.

Analyyttinen Raamatun tekstien tarkastelu ei myöskään ole uskonnollista julistamista.

Karkeinta julistamista on Jeesus pelastaa -mallinen yksisuuntainen saarnaaminen.

Käyttäjätunnuksen poistamista voi pyytää ylläpidolta.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Tony »

Occamin partaveitsi kirjoitti:...
Kyselit miksi et voi lukea pidätettyä yksityisviestiä. Tämä johtuu siitä, että saapuneet viestit -kansiosi on täynnä. Pidätetyt viestit pääsee lukemaan kun poistaa saapuneet -kansiosta viestejä, jonka jälkeen viestilaatikossa on ilmoitus "vapauta pidätetyt viestit" (tai jotain sinnepäin). Klikkaat sitä ja pääset taas lukemaan saapuneita viestejä.

Käyttäjät pystyvät luomaan itselleen muutaman varakansion, johon yksityisviestejä voi myös siirtää kun pääkansio tulee täyteen. Niitä ei siis ole pakko poistaa kokonaan jos ei halua.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Vastaa Viestiin