Mitäpä vieraille vastaisimme!

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

"^Tämä pitää kyllä paikkansa sikäli että nämä Vieraat jotka ovat edelleen todistajia rikkovat jo VTS:n sääntöjä. Kannustakaamme siis heitä rikkomaan niitä hieman lisää "
Haluaisin huomauttaa tähän, että esimerkiksi minä en ole Jehovan todistaja enää ja silti olen heidän "puolellaan" siitä yksinkertaisesta syystä, että luultavasti olen tähän uskontoon jossakin vaiheessa palaamassa. Että meitä tälläisiakin löytyy, uskokaa tai älkää. :) Tuosta vieraiden viestien poistamisesta tämän verran: tehkää se niin todistatte, että tekään ette hyväksy toisenlaisia näkökulmia kuin näillä sivuilla "oikeaksi" katsotaan :D Ja tämän ketjun aloittajalle voin sanoa: en minäkään ehdota esimerkiksi sinun viestiesi poistamista, vaikka olenkin kanssasi eri mieltä.

-Quote korjattu -Lehtiveli
Lehtiveli
Eläkeläinen
Viestit: 1741
Liittynyt: 13.04.2007 10:07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

Anonymous kirjoitti:
"^Tämä pitää kyllä paikkansa sikäli että nämä Vieraat jotka ovat edelleen todistajia rikkovat jo VTS:n sääntöjä. Kannustakaamme siis heitä rikkomaan niitä hieman lisää "
Haluaisin huomauttaa tähän, että esimerkiksi minä en ole Jehovan todistaja enää ja silti olen heidän "puolellaan" siitä yksinkertaisesta syystä, että luultavasti olen tähän uskontoon jossakin vaiheessa palaamassa. Että meitä tälläisiakin löytyy, uskokaa tai älkää. :) Tuosta vieraiden viestien poistamisesta tämän verran: tehkää se niin todistatte, että tekään ette hyväksy toisenlaisia näkökulmia kuin näillä sivuilla "oikeaksi" katsotaan :D Ja tämän ketjun aloittajalle voin sanoa: en minäkään ehdota esimerkiksi sinun viestiesi poistamista, vaikka olenkin kanssasi eri mieltä.

-Quote korjattu -Lehtiveli
Eipä olla ainakaan toistaiseksi muutoksia tekemässä.

Eriäviä mielipiteitä sallitaan, mutta jostain kummallisesta syystä eri mieltä olevat tyytyvät huutelemaan anonyyminä puskista, vaikka rekisteröitymällä asialle saisi huomattavasti parempaa painoarvoa. Eikä se velvoita mihinkään, tai huononna tietoturvaa millään tavalla.

Olisikin hauska kuulla ajatuksiasi miksi olet palaamassa lahkoon, jos kerta olet tutustunut heidän oppikusetuksiinsa ja muihin sekoiluihin? Millä tavalla selität ne itsellesi? :)

Ei kai siinä mitään jos haluaa palata, en vaan itse pysty ymmärtämään miksi joku palaisi takaisin.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

En rekisteröidy tälle sivulle, koska en katso kuuluvani "samaan joukkoon" tavallaan. Ja toiseksi en myöskään halua, että kellään on mitään mahdollisuutta alkaa lähettelemään minulle esim. henkilökohtaisia viestejä. Ja kolmanneksi: ei vain huvita, koska minulla on salasanoja ja käyttäjätunnuksia muutenkin kokonainen sivun lista mm. erilaisille nettikauppojen sivuille. En halua lisää salasanoja ja tunnuksia siihen listaan ja samoja en käytä ikinä missään tietoturvasyistä.
Aluksi tarkoitukseni ei myöskään ollut kirjoittaa kuin korkeintaan pari kommenttia. Pitemmäksi meni, mutta no, ei kai se mitään.
Syitä siihen, miksi olen palaamassa olen selittänyt jossain kohtaa tuolla aloittamassani keskustelussa. Ja en myöskään usko läheskään kaikkea, mitä näillä sivuilla sanotaan, koska todisteita ei ole tarpeeksi. On vain mielipiteitä ja "uutisia", jotka eivät ole uutisia. Näin siis minun mielestäni. Olkaa vapaasti eri mieltä.
Jaakob
Viestit: 707
Liittynyt: 28.04.2007 14:43

Viesti Kirjoittaja Jaakob »

Anonymous kirjoitti:Ja en myöskään usko läheskään kaikkea, mitä näillä sivuilla sanotaan, koska todisteita ei ole tarpeeksi. On vain mielipiteitä ja "uutisia", jotka eivät ole uutisia.
Ehkä sinun kannattaisi lueskella kirjoituksia täältä mikäli todisteiden puute vaivaa. Viitteet voikin sitten tarkistella suoraan Seuran omasta kirjallisuudesta.

Itselläni vaikutti melko voimakkaasti esim. Luomisen Tulos -kirjan räikeä tarkoitushakuinen väärin lainaaminen... Tästäkin löytyy kyllä tietoa, joskaan täällä ei taida vielä olla asiasta keskustelua.
Religion was created when the first conman met the first fool
-Mark Twain
Lehtiveli
Eläkeläinen
Viestit: 1741
Liittynyt: 13.04.2007 10:07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

Todisteita on aivan tarpeeksi, toinen seikka on se, haluaako vängätä niiden luotettavuudesta :) Jos silminnäkijäkertomukset, historiantutkimukset, tieteelliset tiedot mm. ihmiskunnan historiasta ja muut eivät kelpaa, niin mitkä kelpaavat? :) Erittäin biasoitunutta aiheen tutkimista, jos ei oteta huomioon mitään muuta kuin Brooklynin Jumalan sana.

Jopa me täällä luemme VT seuran "perusteluja", olisi hauskaa, jos JT:t lukisivat mitä muilla on sanottavana.
Bergerac
Viestit: 2306
Liittynyt: 28.04.2007 08:15
Paikkakunta: Jersey

Re: TURVAKYSYMYKSET

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

Lehtiveli kirjoitti:
eräs ex-H2O-kirjoittaja kirjoitti:Toivoisin vielä selvitettävän tietoturvakysymyksiä kirjoitettaessa Veljesseuraan.
Mitä haluaisit asiasta tietää?

Tässäpä lyhyt tietopaketti:

- Käyttäjätunnuksen voit keksiä itse, halutessasi voit pitää sellaista josta sinua ei voi tunnistaa.
- Salasanat on kryptattu kantaan siten, ettei edes ylläpito näe niitä.
- Sähköpostiosoite on pakollinen tunnuksen aktivoimista varten. Sen voi kuitenkin piilottaa muilta lukijoilta. Halutessasi voit käyttää jotain anonyymia ilmaista sähköpostia (hotmail, luukku.com tms).
- Muut tiedot rekisteröitymisessä ei ole pakollisia, vaan vapaaehtoisia.

Jos on epäselvyyksiä, kysy lisää.
Voisi olla jokseenkin reilua ja myös tarkoituksenmukaista ylläpitäjien toimesta selventää johonkin kohtaan yksiselitteisesti tietoturvaan, tunnistetietoihin sekä yksilön tietosuojaan ja niin edelleen liittyvät asiat www.veljesseura.org -multiportaalissa.

Jaottelu ylläpito, moderaattorit,rekisteröityneet,vieraat.
Kuka näkee, tietää ja hallinnoi mitäkin. Tai jotain sellaista.
(kuten tunnarit, ip, säkärit, reittiä/dns:iä,npalvelimia tms mistä tullaan, jopa maantieteelliseen alueeseen tai kaupunkiin liittyviä nimityksiä liikennöinnin osalta, yritykseen liittyviä nimikkeitä liikennöinnissä tai ip:n perusteella todennettuna ...)

Poistaisi epätietoisuuden ja turhat kyselyt.

Ja onhan niitä kaikkia kivoja modeja sun muita phpbb -ympäristöön saatavilla :P
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Lehtiveli
Eläkeläinen
Viestit: 1741
Liittynyt: 13.04.2007 10:07
Viesti:

Re: TURVAKYSYMYKSET

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

Bergerac kirjoitti:.
Kuka näkee, tietää ja hallinnoi mitäkin.
Tästä ei pitkää virttä aikaiseksi saa. Ainoastaan sivuston ylläpitäjä näkee kaikki tunnistetiedot. Modet näkevät ainoastaan IP:n (joka tarvitaan mm. bannien jakamiseen)

Ei sen kummempaa. Pitää varmaankin jossain vaiheessa puurtaa aiheesta pidempi tarina, mutta tällähetkellä ei liene tarvis.
Raymond

rekisteröinti eri juttu kuin nimetön

Viesti Kirjoittaja Raymond »

Rekisteröinti on turhaa touhua. Jos haluaa keskustella on tietenkin hyvä käyttää useinmiten samaa nimimerkkiä.
Jumaliahan on monta, joten on järkevää käyttää Jumalan persoonanimeä, jotta palvonta kohdistuisi oikealle jumalalle.... :?
ja voihan pitää elossa montaa nimimerkkiä ja persoonaa.
Lehtiveli
Eläkeläinen
Viestit: 1741
Liittynyt: 13.04.2007 10:07
Viesti:

Re: rekisteröinti eri juttu kuin nimetön

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

Raymond kirjoitti:Rekisteröinti on turhaa touhua. Jos haluaa keskustella on tietenkin hyvä käyttää useinmiten samaa nimimerkkiä.
Jumaliahan on monta, joten on järkevää käyttää Jumalan persoonanimeä, jotta palvonta kohdistuisi oikealle jumalalle.... :?
ja voihan pitää elossa montaa nimimerkkiä ja persoonaa.
Rekisteröinnistä on useita etuja:

- Ei tarvitse näpyttää vip-koodia
- Voi merkata ketjut luetuiksi ja tällä tavalla seurata palstaa paremmin
- Estää nimimerkin ryöväämisen
Avatar
Alueveli
Eläkeläinen
Viestit: 1299
Liittynyt: 13.04.2007 01:51
Paikkakunta: Kuopio

Re: TURVAKYSYMYKSET

Viesti Kirjoittaja Alueveli »

Lehtiveli kirjoitti:
Bergerac kirjoitti:.
Kuka näkee, tietää ja hallinnoi mitäkin.
Tästä ei pitkää virttä aikaiseksi saa. Ainoastaan sivuston ylläpitäjä näkee kaikki tunnistetiedot. Modet näkevät ainoastaan IP:n (joka tarvitaan mm. bannien jakamiseen)

Ei sen kummempaa. Pitää varmaankin jossain vaiheessa puurtaa aiheesta pidempi tarina, mutta tällähetkellä ei liene tarvis.
Eli tuo Ylläpito-tunnus näkee sähköpostiosoitteetkin. Tätä tunnusta ei kuitenkaan käytetä kuin foorumin säätämistä varten. Tunnukseen on käyttöoikeus minun lisäkseni Lehtiveljellä, eikä tietoja luonnollisestikaan luovuteta eteenpäin.
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
Vastaa Viestiin