Kesän konventit lähestyvät

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

gloo
Viestit: 64
Liittynyt: 17.04.2007 23:13

Viesti Kirjoittaja gloo »

StereoX kirjoitti:
gloo kirjoitti:Toki ny konventtii mennää! Sielhän on aina niin ihanaa seurustella ystävien kaa ja kuunnella rakentavaa ja rohkaisevaa ohjelmaa. Menen siis <3
Muistan järkytyin kun menin moikkaamaan seurakunnan miesnuorukaisia ja kuulin kuinka he arvostelivat ohitse kulkevia siskoja ja näiden muotoja..
Itekki teen tätä hyvässä seurassa =D
*heikkoastia*

Viesti Kirjoittaja *heikkoastia* »

Hahaa.. :lol:
Mitäs luulette "sisarten" harrastavan??? Nehän tiiraa silmät kiilluen konventissa takamuksia..
Vaikka kukaan ei myönnä (tosiepäkristillistä yms. muuta paskaa :wink: )..
Kyllä vain..

En haluaisi mennä (en mene!)..
Mutta veikkaan että minut taas "pakotetaan"... :roll:
Perheeni (äitini) puolesta..*huoh*
Onneksi sisko ja sen mies ovat "vähäisen" jättäytymässä pois..
StereoX
Viestit: 143
Liittynyt: 28.04.2007 08:16
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja StereoX »

Miulla oli hyvin puhdas mieli.. ja kuvittelin että kaikkien todistajien mieli oli vähintääkin yhtä puhdas. Niinhän kokouksissa hehkutettiin ja minä (hölmö) uskoin.

En tunnusta persauksien tiirailua.. Tosin ihastustani saatoin vähän seurailla :oops:
"hedelmistään puu tunnetaan"
*heikkoastia*

Viesti Kirjoittaja *heikkoastia* »

Voin sanoa että niin minäkin alussa luulin niin..
Kaikki on ihanaa ja hyvää..
Mutta tultuani tiettyyn ikään (öh.. teini-ikään?), huomasin miten kieroutunutta kaikki olikaan..
Jatkuvaa juoruilua sekä toisten vähättelemistä..
Eikä muuten ollut ainoa seurakunta!
Samat kuviot toisessa seurakunnassakin.. :evil:

No enpä jaksanut katella semmoista pitkään..
Taisin valittaa vanhemmille, ja kas vain minä olin paha!
Lehtiveli
Eläkeläinen
Viestit: 1741
Liittynyt: 13.04.2007 10:07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

*heikkoastia* kirjoitti: No enpä jaksanut katella semmoista pitkään..
Taisin valittaa vanhemmille, ja kas vain minä olin paha!
Seurakunnassa se, joka sanoo ongelmat ääneen on paha, ei se joka aiheuttaa ne.

Juoruilu on kyllä tuttua jokaisessa seurakunnassa... :roll:
Avatar
Johanneksen poika
Viestit: 3701
Liittynyt: 29.04.2007 13:49
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Kesän konventit lähestyvät

Viesti Kirjoittaja Johanneksen poika »

Lehtiveli kirjoitti:Kesän konventit lähestyvät jälleen huimaa vauhtia. Aiotko mennä konventtiin/konventteihin paikalle?
Ensiksi onnittelut Veljesseura-sivuston uudistamisesta. Näyttää hyvältä ja asialliselta.

Teen tässä aivan lyhyen kalluppi-kyselyn. Mitä ihmiset arvelette, jos menen Helsingin jäähallissa pidettävään konventtiin, miten minut "otetaan vastaan"?

a) Toivotetaan hymyssä suin tervetulleeksi
b) Sisäänpääsy sallitaan, mutta saan osakseni kyräileviä katseita
c) Sisäänpääsy sallitaan, mutta minua seuraa joukko "gorilloja" koko ajan
d) Minulle sanotaan ovella, että ole hyvä ja poistu
e) Järjestysmiehet raahaavat minut väkivaltaisesti kadulle

http://koti.mbnet.fi/jpoika/konventit/
http://koti.mbnet.fi/jpoika/myllynkivet/
http://koti.mbnet.fi/jpoika/7aikaa/
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Kesän konventit lähestyvät

Viesti Kirjoittaja Tony »

Veikkaisin vaihtoehtoa b. Ei missään nimessä vaihtoehto a kuitenkaan. Jonkinlaisia vivahteita saattaisi myös vaihtoehto c:stä ilmetä.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Lehtiveli
Eläkeläinen
Viestit: 1741
Liittynyt: 13.04.2007 10:07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

Veikkaisin vaihtoehtoa C, ellet sitten ole jonkun nykyisen todistajan välittömässä seurassa. Silloin vaihtoehto B.

Luulen, että jos yrität kuvata tai nauhoittaa, niin vaihtoehto E

:lol:
*heikkoastia*

Viesti Kirjoittaja *heikkoastia* »

Luulen että b) tai c)..
Riippuu miten hyvin sinut tunnetaan.. :twisted:
Ja lisäksi millaiset ovat aikomuksesi?? :wink:

-Jos minä perustaisin uskonnon, niin se olisi lähellä jehovantodistajia..sokeasti eteenpäin vain.. ;) :lol:
Ja lisäksi kaikki "häiriötekijät" eliminoidaan..-
Bergerac
Viestit: 2306
Liittynyt: 28.04.2007 08:15
Paikkakunta: Jersey

Re: Kesän konventit lähestyvät

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

Johanneksen poika kirjoitti: Teen tässä aivan lyhyen kalluppi-kyselyn.
Veikkaisin jotain B:n ja C:n vaihtelevaa välimuotoa.
(Paitsi jos itse Asko tms. istuu gorillojen johtokunnassa :lol: )

Vaihtelukerrointa voit saada aikaan kun varustaudut näkyvästi kameralla, videokameralla sekä mp3:lla. Kun nämä kuvaamiskiellot sun muut tuntevat koskevan luopioita, mutta eivät koske todistajia.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
*heikkoastia*

Viesti Kirjoittaja *heikkoastia* »

Tai mene toiseen konventtiiin.. Ouluun tai jonnekkin?? :D
Lehtiveli
Eläkeläinen
Viestit: 1741
Liittynyt: 13.04.2007 10:07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

*heikkoastia* kirjoitti:Tai mene toiseen konventtiiin.. Ouluun tai jonnekkin?? :D
Eihän se olisi yhtään hauskaa... Pääsisi vain liian helpolla :twisted:
*heikkoastia*

Viesti Kirjoittaja *heikkoastia* »

:lol: No onhan se varmaan hauskaa olla "julkiksena" :lol:
Kuva
Barabbas

Re: Kesän konventit lähestyvät

Viesti Kirjoittaja Barabbas »

Lehtiveli kirjoitti:Kesän konventit lähestyvät jälleen huimaa vauhtia. Aiotko mennä konventtiin/konventteihin paikalle? Jos aiot, niin mihin konventtiin?

En tiedä ovatko muut huomanneet, mutta mielestäni viimevuosina konventtiohjelma on muuttunut vähemmän hengelliseksi ja keskittynyt enemmän "yhteishengen" nostatukseen
On yhteishengen todellista nostatusta, kun salilla kun kävin viimeksi muistonvietossa, niin tulee vaan ihmeellistä tuijotusta, osa ei edes ole tunnistavinaan ja ainoastaan pari kaveria ja komitean tyypit tulee kättelemään.. En vissiin oo ainoa jolta nämä seuran opit on jääny vähän väliin.

Konventtiin EHKÄ menen helsinkiin jussina. Ihan aattelin olla sisällä mikäli aamulla kykenen ja iltapäivällä jos jaksaa. Ohjelmalehdestä on hyvä kattoa ne mielenkiintoset jutut (jos niitä on ylipäänsä) ja sit skarpata sillee et on paikalla sillon.
Marilyn
Viestit: 292
Liittynyt: 01.05.2007 15:14

Viesti Kirjoittaja Marilyn »

Lehtiveli kirjoitti: StereoX:lle: Toisaalta, ymmärtäähän sen koska konventit ovat ainoa "deittipaikka" Jehovan todistajille. Siellä veljet pääsevät ihastelemaan unelmiensa sisaria :lol:
Toinen hyvä paikka oli ne jäähallin siivoustalkoot ennen konvia! Siellä pääsi harrrrrjaaamaaan ja kiiillllottamaan antaumuksella omat vaatteet (eli seuran ohjeiden rajoissa johdattelevat) päällä ja myös heittämään läppää (mikä ei ollut sallittua itse konventissa jos tietyt vellokset tahi sisarukset näkivät/kuulivat) vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa.

Ja kolmas paikka oli konvan jälkeiset kokoontumiset Lintsillä missä ei koskaan tapahtunut mitään pahaa... :roll: :shock: :lol: 8)

Konvien ulkopuolella salinrakennustalkoot, mutta niihin ei päässyt kovin usein osallistumaan... :?

Olisi toisaalta ihan mukava virkistää muistoja menemällä käymään, mutta luulen ma ettei se kannata.
Vastaa Viestiin