Todistajia ovella?

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Todistajia ovella?

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Onko teidän luonanne käynyt JT:t kentällä? Tunnistivatko sinut, mikä oli reaktio?

Meidän taloyhtiössä kiersi jokin aika sitten yks erikois-tr ja tr siskot, mutta näköjään osasivat jättää meidän oven väliin.
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
3nity

Re: Todistajia ovella?

Viesti Kirjoittaja 3nity »

Jakke kirjoitti:Meidän taloyhtiössä kiersi jokin aika sitten yks erikois-tr ja tr siskot, mutta näköjään osasivat jättää meidän oven väliin.
Osaavat jättää tämänkin oven kyllä väliin :D
Markku Meilo
Viestit: 13450
Liittynyt: 24.04.2007 10:28

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Ovelleni on vuosien varrella tullut useita todistajia, vasta viimeisellä kerralla päätin jututtaa tytteliä. Se oli kivuliasta, oli purtava jatkuvasti kieleen, jotta en nauraisi kun tyttö valehteli kirkkain silmin. Pyysi lähtiessään vielä UK-lupaa kun muutama asia jäi nk. auki. Ei ole näkynyt, aiokaa on kulunut reilu vuosi, ellei yli kaksi vuotta. Minulla on tunne, että tyttö ei palaa tälle ovelle.
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Viesti Kirjoittaja Tony »

Eipä ole näkynyt, eikä luultavasti näykään.
Jakke kirjoitti:Meidän taloyhtiössä kiersi jokin aika sitten yks erikois-tr ja tr siskot, mutta näköjään osasivat jättää meidän oven väliin.
Taitavat jättää monet muutkin ovet väliin tätä nykyä. Olisi mielenkiintoista tietää montaako ovea todistajat kentällä keskimäärin tunnissa todella 'kolkuttelevat'. En lähtisi yli viittä veikkaamaan - jos sitäkään.

Muistan elävästi kun lähdimme porukalla maalle kentälle, niin ei siinä montaa taloa käyty loppuviimein kokeilemassa. Rivitalon pätkästäkin saattoi vain yksi ovi tulla kokeilluksi, ja sitten seuraavaan kohteeseen.

Ymmärtäähän tuon toisaalta - pakkopullaa mikä pakkopullaa.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Nightderanger
Viestit: 209
Liittynyt: 02.05.2007 15:41
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Nightderanger »

Markku Meilo kirjoitti:Ovelleni on vuosien varrella tullut useita todistajia, vasta viimeisellä kerralla päätin jututtaa tytteliä. Se oli kivuliasta, oli purtava jatkuvasti kieleen, jotta en nauraisi kun tyttö valehteli kirkkain silmin. Pyysi lähtiessään vielä UK-lupaa kun muutama asia jäi nk. auki. Ei ole näkynyt, aiokaa on kulunut reilu vuosi, ellei yli kaksi vuotta. Minulla on tunne, että tyttö ei palaa tälle ovelle.
Omakohtaisella kokemuksella voin sanoa että vanhimmankin saa pysymään kaukana ja uusintakäynnit unohtumaan ilman 10 vuoden tutustumista WC-seuran historiaan. Eikä edes tarvinnut turvautua vuoteen 1914 :P

Muistaakohan ne minun sukunimeni? Olen nimittäin muuttanut sitten sen kerran :lol: Ainakin veli saa olla rauhassa kun asuu vanhassa kämpässäni...
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Ovella kävi 2 "sisarta" juuri kun oli net -palstalla keskustelu ovikäytöksestä. He käyttäytyivät lahkolaisiksi poikkeavasti elikkä tarosivat disinformaatiota käytöksestä ovella kirjoitettavaksi ketjuun.

Ovikäytöskeskustelu oli alkanut taikka siinä oli olennainen osa siitä ovenavaajan ja huushollinsa tietojen merkkaamisesta muistiinpanoihin, joista on ollut tietosuojavaltuutenkin kannanotosta puhe, onko rekisteri, saako tehdä muistiinpanoja... Ja siinä oli pari sivurönsyä mukana.

Sisarista toinen (tai ensimmäinen) sanoi olevansa lahkopomon tytär (pomotitteliä en enää muistaa, srk:n "joku")
Markku Meilo
Viestit: 13450
Liittynyt: 24.04.2007 10:28

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Nightderanger kirjoitti:Eikä edes tarvinnut turvautua vuoteen 1914
En muistaakseni maininnut vuotta 1914, vuodet 1918/1919 kyllä, joiden profeetallisuuden tyttö kiisti tarkennuskysymyksenkin jälkeen.

Olen tehnyt 1975-yhteenvedon, jossa lainattiin laajalti ja pelkästään seuran materiaalia aiheesta. Eräs vanhin kun sai tekstin käteensä totesi 'tämähän on luopiomateriaalia', johon tekstin esittäjä oli todennut sen olevan Vt-seuran materiaalia ja voihan sitäkin kutsua - niin halutessaan - luopiomateriaaliksi. Tämän jälkeen vanhimman aiemmat säännölliset käynnit tämän henkilön (ei jt) luona ovat harvenneet ja ellen ole väärässä lakkasivat ainakin kuukausiksi.

Kun olin hengellisyyteni huipulla, olin niin itseäni täynnä, että ajattelin päihittäväni kenet tahansa "Totuudellani", vastaanväittäjät olivat pelkästään tietämättömiä. Varmaan samalla asenteella liikkuvat monet nykyisetkin todistajat, kyseenalaistamatta esittämiään perusteluja.
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
Lehtiveli
Eläkeläinen
Viestit: 1741
Liittynyt: 13.04.2007 10:07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

Markku Meilo kirjoitti: Olen tehnyt 1975-yhteenvedon,
Saisiko tämän yhteenvedon sähköpostitse?
Nightderanger
Viestit: 209
Liittynyt: 02.05.2007 15:41
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Nightderanger »

Lehtiveli kirjoitti:
Markku Meilo kirjoitti: Olen tehnyt 1975-yhteenvedon,
Saisiko tämän yhteenvedon sähköpostitse?
Tai jos sen laittaisi Veljesseuran artikkelit-osioon?
Markku Meilo
Viestit: 13450
Liittynyt: 24.04.2007 10:28

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Joo kaivan sen illalla esille - jos saunan laatoitukselta vielä olen sen verran hengissä - ja katson mitä on syytä muuttaa, kun se on 'täsmäohjus'-mallinen. Laitan sen Lehtiveljelle s-postissa, koska uskon sen hyödyttävän eniten tuolla tuvan puolella, vai kunpi näistä onkaan kammari?
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
Vastaa Viestiin