Esitelmä aika lyhenee

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Aamu
Viestit: 215
Liittynyt: 23.05.2007 20:32
Paikkakunta: Ankh-Morpork

Viesti Kirjoittaja Aamu »

RaM kirjoitti:Seuran pitkän tähtäimen tavoitteena on nettipalvonta. ---
Pari kertaa vuodessa on sitten isompi nettikonventti, joka eroaa varsinaisista seurakuntapalveluista vain hintansa puolesta.
World Of Watchtower? Voit pelata Todistajaa tai Tienraivaajaa, vanhimmisto valvoo hahmosi tasokehitystä. Hahmon ulkoasua voi säädellä haluamakseen kattavan jakkupuku-, käsilaukku-, puku- ja solmiovalikoiman avulla. Lisää accessoreja löytyy modeista, joiden liikkeelle laskemista valvotaan tiukasti. Hahmon taitoja voi kehittää eri alueilla (mm. fanaattisuus, puhelahjat, käännytys-, lainaus-, ominsanoinpuhumis- ja asiayhteydestäirrotustaito). Laajasta asevalikoimasta voi keskittyä lähitaisteluun (mm. Sanan säilä, eri varustetasoiset salkut ja käsilaukut) tai pitkän kantomatkan aseisiin (mm. Hengen miekka, erilaiset konventti-, kokous- ja muistonviettokutsut). Virtuaalimaailmasta löytyy tavallisten tehtävien lisäksi myös erilaisia harjoitusvastuksia, kuten demoneita, luopioita ja muita Saatanan maailman otuksia. Seura on lanseerannut Watchtower-peruspelille myös hassunhauskan lisäosan, The Burning Crusade'in, mutta lisäosan pelaamiseen tarvitaan peruspelistä vähintään alimman tason Aivopultti. :twisted:

Ehkäpä fyysisestä kanssakäymisestä ei haluta kuitenkaan täysin luopua, joten tulevina vuosina jäähallissa nähtäneen TotuusAssembly.
"On olemassa eräs kirous. Siinä toivotetaan:
Toivottavasti saat elää kiintoisia aikoja."
(Terry Pratchett)
Viljo
Viestit: 1100
Liittynyt: 28.04.2007 13:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Viljo »

Aamu kirjoitti:World Of Watchtower?
:D

Toi olis kova juttu! Vahinko vaan ettei idea taida kiinnostaa isoja pelitaloja. Pelissä pitäisi voida pelata myös Apostaattina, jotka voivat kehittää mm. Aivopultin irrotustaitoja.
Aamu
Viestit: 215
Liittynyt: 23.05.2007 20:32
Paikkakunta: Ankh-Morpork

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Viljo kirjoitti:
Aamu kirjoitti:World Of Watchtower?
:D

Toi olis kova juttu! Vahinko vaan ettei idea taida kiinnostaa isoja pelitaloja. Pelissä pitäisi voida pelata myös Apostaattina, jotka voivat kehittää mm. Aivopultin irrotustaitoja.
Noo, tämä alunperin tarkoitettu sovellutukseksi RaMin visioimasta nettipalvonnasta, jonka aikana Watchtower Bible etcetc Society tietysti olisi iso pelitalo; Watchtower Softwork kenties? (Watchtower Entertainment olis jo liikaa! :D) Tässä tapauksessa luopiot potkittaisiin WoWin palvelimelta hittoon (luopioksihan sinut tunnistetaan jo pelkästä aivopultinirrotusmodista), jossa tapauksessa Apostaattia pääsisi pelaamaan vain peruspelin (sitähän ei sinulta pois oteta vaikka WoWiin ei enää olisi asiaa) omassa luppislisäosassa Frozen Thronessa. (Arvaattekin kai kenen valtaistuin siinä lähtee jäätymään?) :twisted: :twisted:
"On olemassa eräs kirous. Siinä toivotetaan:
Toivottavasti saat elää kiintoisia aikoja."
(Terry Pratchett)
Aamu
Viestit: 215
Liittynyt: 23.05.2007 20:32
Paikkakunta: Ankh-Morpork

Viesti Kirjoittaja Aamu »

RaM kirjoitti:Jos minä kuulisin että alaikäinen lapseni olisi kaverin kotiin kylään mentyään joutunut lahkolaisuutta opiskelemaan, niin johan siitä metakka nousisi. Puhumattakaan siitä, että tuon kaverin vanhemmat olisivat asiaan jotenkin osallisia, siinä olisi vaarassa tuon kaverin iskän haisteluelimen jalo muoto... lätty voisi pian olla kuvaavin ilmaus.
No vielä pahempaa; minä menin yleensä kaverini luo tutkimaan! Niinkuin sanoin, niin olin ylpeä tästä "tutkistelusta", koskapa aktiivisuuttani kehuttiin seurakunnassa. Kaverin vanhemmat eivät tästä välittäneet, kenties siksi ettei kaverini osoittanut mitään kiinnostusta lahkoon, salli vain minun lukea ääneen kirjojani hänelle. He myös kenties näkivät ettei kaksi 10-vuotiasta nyt voi kovin tosissaan olla. Ehkä he olisivat puuttuneet jos jokin vanhempi JT olisi liittynyt mukaan. Minä itse olisin puuttunut ja jos omaa lastani joskus kosiskellaan johonkin lahkoon niin varmasti puutun.
"On olemassa eräs kirous. Siinä toivotetaan:
Toivottavasti saat elää kiintoisia aikoja."
(Terry Pratchett)
RaM

Viesti Kirjoittaja RaM »

Tuohon uuteen nettipalvonnan aikakauteen sovellettaisiin monia vanhoja periaatteita. Teokraattinen sodankäynti saisi synonyymikseen netti sodankäynnin.

Wtc:llä olisi atk-gurujen osasto, joka toimisi suoraan Uskollisen ja Ymmärtäväisen orjan alaisuudessa. Sen tehtäviin kuuluisi mm. etsiä netistä luopioiden IP-tietoja ja sen jälkeen käynistää erilaisia hyökkäyksiä heidän koneilleen. Tulisi tuutintäydeltä jos jonkinlaista matoa jotka pyrkisivät estämään koneen käytön ja nettiin pääsyn.
Meiloa ja Johanneksen poikaa varten kehittäisivät todelliset superpöpöt jotka hyppäisivät koneesta ulos ja purisivat vielä varpaasta lopuksi.

Että sellaista saattaa olla tulossa.... :twisted:
Viimeksi muokannut RaM, 14.07.2007 23:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aamu
Viestit: 215
Liittynyt: 23.05.2007 20:32
Paikkakunta: Ankh-Morpork

Viesti Kirjoittaja Aamu »

RaM kirjoitti:Sen tehtäviin kuuluisi mm. etsiä netistä luopioiden IP-tietoja ja sen jälkeen käynistää erilaisia hyökkäyksiä heidän koneilleen. Tulisi tuutintäydeltä jos jonkinlaista matoa jotka pyrkisivät estämään koneen käytön ja nettiin pääsyn.
Miksipäs ei matoja voisi käyttää kenttäilymuotona? Eikun pahamaineinen Watchtower-troijalainen liikenteeseen ja ladattuasi netistä harmittoman näköisen pikku ohjelman, huomaatkin takaoven avautuneen ja päästäneen itsensä VT-seuran koneellesi. Pahimmassa tapauksessa tuhoaa BIOSin ja siitä ei pääse eroon ilman koko emolevyn vaihtoa. :? Harmittomampaakin löytyy; esim. We Love You -virus saattaa näytöllesi rakkauspommitusta... Lataa ilmainen palomuuri jo tänään vaikkapa Veljesseura.orgista! :wink:
"On olemassa eräs kirous. Siinä toivotetaan:
Toivottavasti saat elää kiintoisia aikoja."
(Terry Pratchett)
PoterO

Viesti Kirjoittaja PoterO »

Aamu kirjoitti:Itse muistan miten ylpeä olin siitä kun 10 vuoden kypsässä iässä johdin raamatuntutkistelua samanikäiselle kaverilleni Suurin ihminen -kirjasta. Ei raukka osannut kieltäytyäkään kun kavereita kerran oltiin. Luettiin siis ääneen niitä kappaleita ja minä tärkeänä sitten kysyin ne kysymykset. Totta hitossa toinen osasi aina niihin suoraan vastata. Mitään keskustelua ei koskaan herännyt mistään aiheesta, oli vaan kiire saada se hoidettua että päästäis leikkimään. :D
Meikäläisellekkin tuli joku teokraattinen juniori - muutaman vuotta nuorempi - pitämään joskus tutkistelua. Mikäpäs siinä toisaalta lauantai aamuna oli tunnin verran lueskellessa ja vastailemassa silmät sirrillään valmiina annettuihin vastauksiin. Kyllä se aina prätkähiiriä levollisempaa aamupuhdetta oli.

En muuten tullut koskaan pitäneeksi yhtään harjoituspuhetta. Ehkä se johtui siitä ettei kukaan tullut koskaan pyytäneeksi teokraattiseen palveluskouluun, vai miksikä sitä nyt sitten kutsuttiinkaan. Ehkäpä en vain ollut tarpeeksi teokraattinen tai sitten minulla ei ollut rahtuakaan kunnianhimoa tai mahdollisesti olin laiska... Miksi toisaalta vaivautua tekemään mitään mikä ei anna jotain vaivan vastineeksi?
Vastaa Viestiin