Todistajien seksielämästä

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

J Hepatiitti
Viestit: 506
Liittynyt: 12.01.2018 02:03

Re: Todistajien seksielämästä

Viesti Kirjoittaja J Hepatiitti »

Herätettinpähän vanha keskustelu. Nyt on niin, että Niinin tekstiä lukiessa meinaa päänsärky iskeä. Sen verran poukkoilevaa ja sekavaa dadaa, että puhalla seuraavalla kerralla jooko alkometriin ennen kuin alat satuilemaan. 4/10
"I used to be a good person. I think there's something seriously wrong with me." -Veikko Leinonen
S.T.A.L.K.E.R.
Viestit: 7
Liittynyt: 30.10.2018 14:38

Re: Todistajien seksielämästä

Viesti Kirjoittaja S.T.A.L.K.E.R. »

Turha on elää, turha on kuolla, turha on vanhojen naisten vittuja nuolla, koska todellinen mies on sotilas, juoppo ja pukki. Jokainen mies itkee, nuolee vitun ja vetää käteen, mutta harva sen tunnustaa. Mutta minä tunnustan ne kaikki.
Diiva
Viestit: 52
Liittynyt: 12.09.2017 02:16

Re: Todistajien seksielämästä

Viesti Kirjoittaja Diiva »

Selkeästikään nimimerkki niin ei ole perillä todistajien seksiopetuksista :D
Kaarmis
Viestit: 3909
Liittynyt: 29.04.2007 22:13

Re: Todistajien seksielämästä

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Kaikkia oppeja ei kerrota ees joka kolmas vuosi, ne pitää vaan tietää. Ja tarkemmat tulkinnat on vaan salaisessa (!) vanhintenkirjassa, ja varsinkin tuoreemmat sen marginaaleissa käsinkirjoitettuna!

Itse kun jouduin erotetuksi 1998, tuorein tulkinta erotettuihin suhtautumisessa oli vartiotornissa 1981. Jos olisin "maailmasta" mukaantullut, ei olis ollu niistä hajuakaan, koska kasteella olin 1983. Noh, nykyään tuosta asiasta on ohjeita toitoteltu useammin, muttei läheskään kaikesta muusta, varsinkaan julkisesti.

Oikeasti, kenkää voi tulla takapuoleen vaikket olisi ikinä kuullut tai lukenut moiseen perustelua. Parhaimmissa tapauksissa erottamisen syytä ei kerrota edes erotettavalle, päätöksen yhteydessä...(hauskuus on vieläpä niin pitkälle viety, ettet pysty niitä edes jälkikäteen keneltäkään kyselemään, sähän oot syntinen eikä sun kanssa saa olla tekemisissä.) Yhtenä esimerkkinä "liiallinen uteliaisuus oppien perusteista". Kengän kuvaa voi saada jopa kyselemällä jotakin vääriltä ihmisiltä.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Vastaa Viestiin