Autoitko ketään "totuuteen"?

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Japi-40
Viestit: 154
Liittynyt: 01.05.2007 00:01
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Japi-40 »

Yritin kovasti kun olin tienraivaaja mutten saanut ketään "totuuteen" Tutkin erään lapsuudenkaverini kanssa kirjaa Sinä voit elää ikuisesti paratiissa maan päällä..Tutkimme kirjaa n.puoliväliin.Sitten se vaan lässähti koko juttu.Mutta hyvä niin,kun näin jälkeen päin ajattelee.




IRTI VARTIOTORNISEURASTA !
Viimeksi muokannut Japi-40, 08.05.2007 11:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Astrologi
Viestit: 166
Liittynyt: 30.04.2007 15:37

Viesti Kirjoittaja Astrologi »

kirjallisuusveli kirjoitti: En hoida mitään pöytää nykyään.

Varmaankin nimimerkit Lavanpalvelija, Lehtiveli, Alueveli ja kirjallisuusveli olisivat kysyttyä tavaraa. Pitäisköhän pistää oma myyntiin?
Olisinhan minäkin voinut valita nimimerkikseni Rivitodistaja, tai Osa-aikainen tienraivaaja tai vaikka Satunnainen todistaja, mutta jostain syystä päädyin tuohon itämaan viisaaseen tietäjään. Ehkä se kuvaa sopivasti sitä, että kävin ja käännyin todistajissa. Uteliaisuuttani tulin katsomaan meininkiä, mutta palasin sitten takaisin sinne mistä lähdin. Luonnollisesti olen viisas... :roll:
kirjallisuusveli
Viestit: 903
Liittynyt: 29.04.2007 16:43

Viesti Kirjoittaja kirjallisuusveli »


Luonnollisesti olen viisas... :roll:
Sitähän me kaikki muutkin luonnostaan olemme.
"There's a point in your life when you'll realize who matters, who never did, and who always will."
kirjallisuusveli
Viestit: 903
Liittynyt: 29.04.2007 16:43

Viesti Kirjoittaja kirjallisuusveli »

Astrologi kirjoitti:
Olisinhan minäkin voinut valita nimimerkikseni Rivitodistaja, tai Osa-aikainen tienraivaaja tai vaikka Satunnainen todistaja, mutta jostain syystä päädyin tuohon itämaan viisaaseen tietäjään.
Tuo itämainen viisastelija on mainio. Minä silti edelleen harkitsen nykyisen nimimerkkini myymistä ja resupentin nimimerkin anastamista.

Se nimimerkeistä. Ei nimimerkki miestä (tasa-arvon aikakaudella myös naista) pahenna.
"There's a point in your life when you'll realize who matters, who never did, and who always will."
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Pidin tutkistelua parille ulkomaalaiselle, kun ne suorastaan lykättiin minulle. En tiedä tuliko heistä sittemmin jeppuloita. Vähänkö tuntui naurettavalle lukea ääneen kirjan kappaleita varsinkin tämän toisen tyypin kanssa; Hän kuitenkin opiskeli yliopistossa, oli todella älykäs ja tottunut varmasti vähän "aikuismaisempaan" opiskeluun.

Merkillistä miten fiksutkin ihmiset kiinnostuu tuollaisesta ja joskus jopa liittyvät lahkoon.
Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Edellinen siis minulta, en muistanu kirjautua, sorry. :roll:
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
Vastaa Viestiin