Naurettavimmat väitteet

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

3nity

Re: Naurettavimmat väitteet

Viesti Kirjoittaja 3nity »

Pehmoluopio kirjoitti:
  • mieltä osoittavissa "luopioissa" ei ole oikeita luopioita lainkaan, vaan pelkästään UUT:n väkeä ja UUT:tä rahoittaa ev.lut kirkko!
Tämä on oikeasti mitä mielenkiintoisin väite! Kyllähän oikeita luopioitakin moni voi tunnistaa joukosta, mutta todella kytkös yhteistyöhön Suuren Babylonin kanssa mainitaan aina.

Ei ole vaikeaa selvitää, että ainakin muuan LKVeikko näin selitellessään valehtelee aivan tahallaan.
Markku Meilo kirjoitti:Jotta ei menisi pelkäksi komenteluksi, niin minua 'otti pannuun' aikoinaan vallalla ollut jt-vetoinen väite siitä, että entiset jt:t eivät 'tiedä mitään' jehovantodistajuudesta. Olen useammankin kerran kysellyt tuloksetta miten tämä unohtaminen on mahdollista.
Tämä on itselleni uusi väite, minun mukanaollessa kuulin useasti että "Luopiotkin tietävät mikä on totuus".

Omalla tavallaan kyllä täysin kontekstista irroitettuna tuo lause on aivan totta. Luopiotkin tietävät, mikä on totuus - ja ennenkaikkea sen, että totuus ei ole Vartiotorni-seurassa.

lainaukset korjattu oikeaksi -Jaakob
Astrologi
Viestit: 166
Liittynyt: 30.04.2007 15:37

Viesti Kirjoittaja Astrologi »

Sellaisenkin väitteen olen kuullut, että näillä keskustelupalstoilla keskustelua pyörittää vain yksi tai kaksi luopiota. Eri nimimerkkejä käyttämällä saadaan aikaan vaikutelma, että täällä olisi useampikin keskustelija. :wink: Muistaakseni tämä yksilöitiin Torninvartijaan.
Lehtiveli
Eläkeläinen
Viestit: 1741
Liittynyt: 13.04.2007 10:07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

Astrologi kirjoitti:Sellaisenkin väitteen olen kuullut, että näillä keskustelupalstoilla keskustelua pyörittää vain yksi tai kaksi luopiota. Eri nimimerkkejä käyttämällä saadaan aikaan vaikutelma, että täällä olisi useampikin keskustelija. :wink: Muistaakseni tämä yksilöitiin Torninvartijaan.
Tämän olen itsekin kuullut :lol:

Vaatisi kyllä melko määrätietoista skitsofreenikkoa jotta jaksaa keksiä kymmeniä erilaisia tarinoita ja kirjoittaa yhtä monella eri tyylillä, ja lisäksi vielä pitää kirjaa mitä milläkin nimellä on sanonut.

Ei taida olla kovin realistista.
Avatar
Alueveli
Eläkeläinen
Viestit: 1299
Liittynyt: 13.04.2007 01:51
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Alueveli »

"Kaikki luopiot haluavat kostoa."

Tämän kuulin (välikäden kautta) eräältä parikymppiseltä seurakuntalaiselta seuraavana päivänä erottamiseni jälkeen. Oli vielä kuulemma niin lapsellinen ja kostonhimoinen temppukin se erottamisen kuvaaminen ja kesken pois lähteminen :)
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
Vastaa Viestiin