Vartiotorniseura sai tunnustusta ja palkinnon - vai saiko sittenkään...

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Vartiotorniseura sai tunnustusta ja palkinnon - vai saiko sittenkään...

Viesti Kirjoittaja Tony »

Polyester kirjoitti:Tuo on kyllä vähän Tellynkin vika, kun annetaan valmis lehdistöpohja johon voi firman nimen laittaa. Kuin hullulle antaisi ladatun aseen.
Niin no. Mitä voi odottaa firmalta, jonka tarkoituksena on tehdä bisnestä Awardseilla. Ensin otetaan maksu siitä että pääsee ehdolle, ja jos sattuu voittamaan, voiton lunastamisesta joutuu myös maksamaan. Tätä taustaa vasten ei kai ole kovin ihmeellistä, että voittajat lasketaan tuhansissa. Typeräähän se olisi myöntää palkinnot vain muutamalle, kun mitä useammalle myöntää, sitä enemmän kassakone laulaa. 8)
According to their website, they received 14,000 entries last year from small agencies that were hoping to promote their businesses, each paying a minimum entry fee of $85.00. Do the math. That means that this questionable award generated at least $1,190,000.00 for its promoters! Want to, once again, add insult to injury? If you “win” one of these dubious awards, you will be automatically charged an additional $170.00 for your award statuette (probably plastic) and your certificate.
http://blog.pelland.com/2011/06/11/an-a ... -or-is-it/
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Vartiotorniseura sai tunnustusta ja palkinnon - vai saiko sittenkään...

Viesti Kirjoittaja Tony »

Lloyd Evans sai myös omansa. :P

Kuva

Kuva
JWSurvey kirjoitti:Earlier this month I had an opportunity to finally meet Covert Fade and John Redwood in person during a trip to London.

Shortly after shaking hands for the first time, John surprised me with my very own Telly Award in recognition of my recent film about child abuse.

As many of you will know, John put together a brilliant investigative article about Watchtower’s Telly Awards, explaining how they are essentially publicity tools that anyone can pay for – with multiple “winners” of each annual award.

To purchase my award, John only had to call the Telly Awards, ask for a particular code for Watchtower’s account, and use this code to customise a new award to his specifications. As a result, I now have a resplendent trophy adorning my desk, and a constant reminder of the lengths Watchtower will go to in congratulating itself.
http://jwsurvey.org/cedars-blog/update- ... ture-plans
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Shamaani

Re: Vartiotorniseura sai tunnustusta ja palkinnon - vai saiko sittenkään...

Viesti Kirjoittaja Shamaani »

Veli-Hopea kirjoitti:Vaikee ymmärtää minkätakia seuralle ylipään on tärkeä jokin maallinen tunnustus tai palkinto. Kokonaisuus huomioon ottaen sillä pitäisi olla seuralle hevonperseen merkitys millä ei pitäisi todellakaan kerskua millään lailla.
Muistan nähneeni joskus jonkun kuvan tai videon missä Bethelissä oli heavy metal albumeitakin vitriinissä kun bändit olivat käyttäneet seuran kuvitusta niissä levyjen kansilehtisissä. :lol:

Toisessa oli se Ilmestyskirjassa ollut kuva siitä monipäisestä leopardista ja sitten toisessa albumissa oli kuva jostain vanhasta seuran kirjasta missä jonkun heimon jäsenet repivät ihmisen sydäntä ulos rinnasta. Jos en ihan väärin muista niin materiaalit vaikuttivat kohtuu aidoilta tuotoksilta. Jos jollakin sattuu olemaan jossain nuo matskut niin postatkaa ihmeessä!
Vieras

Re: Vartiotorniseura sai tunnustusta ja palkinnon - vai saiko sittenkään...

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Seuran oman raamatuntulkintapraktiikan mukaan on nähtävä, että saakutin vallassa olevien tahojen myönnettävät palkinnot ovat tavoiteltavia lahkolaisille. ei kun yrittämään.
Vieraas
Viestit: 3220
Liittynyt: 20.06.2011 21:56

Re: Vartiotorniseura sai tunnustusta ja palkinnon - vai saiko sittenkään...

Viesti Kirjoittaja Vieraas »

Shamaani kirjoitti:Muistan nähneeni joskus jonkun kuvan tai videon missä Bethelissä oli heavy metal albumeitakin vitriinissä kun bändit olivat käyttäneet seuran kuvitusta niissä levyjen kansilehtisissä. :lol:
Kiinnostavaa. Linkkaisitko vaikka tähän kuvan heavy metal albumeista Bethelin vitriinissä?
Video ei ollut ohjeistusvideo.
Avatar
Nukahtanut
Viestit: 1459
Liittynyt: 12.12.2015 16:03

Re: Vartiotorniseura sai tunnustusta ja palkinnon - vai saiko sittenkään...

Viesti Kirjoittaja Nukahtanut »

Vieraas kirjoitti:
Shamaani kirjoitti:Muistan nähneeni joskus jonkun kuvan tai videon missä Bethelissä oli heavy metal albumeitakin vitriinissä kun bändit olivat käyttäneet seuran kuvitusta niissä levyjen kansilehtisissä. :lol:
Kiinnostavaa. Linkkaisitko vaikka tähän kuvan heavy metal albumeista Bethelin vitriinissä?
Olis kyllä kiva tietää, mitä noi levyt oli ja vaikka ihan kuunnellakin. :)
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."- The Good, The Bad and The Ugly
Shamaani

Re: Vartiotorniseura sai tunnustusta ja palkinnon - vai saiko sittenkään...

Viesti Kirjoittaja Shamaani »

Yritin etsiä niitä mutta en löydä mistään. Olenko minä ainut kuka ne on nähnyt?

Siinä oli sekä ne kaksi albumia että kirjat joista ne bändit oli kuvat ottanu. Jos oisin tienny että se on noin "timanttilöytö" niin oisin ottanu talteen! :lol: Nyt harmittaa kyllä.
Festus
Viestit: 393
Liittynyt: 13.02.2013 23:22

Re: Vartiotorniseura sai tunnustusta ja palkinnon - vai saiko sittenkään...

Viesti Kirjoittaja Festus »

Tämä ei ole ulkomainen hevi bändi, vaan ihan kotimainen. Inkvistio lainasi kuvan suoraan "punaisesta pommista" (mielestäni siis siitä kirjasta, ei Vartiotornin kannesta, kuten tuossa eräässä linkissä mainitaan). No ilo jäi lyhtyaikaiseksi sillä Puutarhatie ei oikein tykännyt.

kuva:

http://www.huuto.net/kohteet/inkvisitio ... /406834931

tietoa bandista:

http://www.sjoki.uta.fi/~latvis/yhtyeet/inkvisitio/
"Mehän ei mitään tietoja olla sillä tavalla kerätty"
Vieraas
Viestit: 3220
Liittynyt: 20.06.2011 21:56

Re: Vartiotorniseura sai tunnustusta ja palkinnon - vai saiko sittenkään...

Viesti Kirjoittaja Vieraas »

En usko, että Vartio torniseura olisi oikeasti laittanut Bethelin haara toimiston vitriiniin hevi metal musiikki bandin ääni levyjä.
Video ei ollut ohjeistusvideo.
Polyester
Viestit: 2972
Liittynyt: 11.05.2007 22:11

Re: Vartiotorniseura sai tunnustusta ja palkinnon - vai saiko sittenkään...

Viesti Kirjoittaja Polyester »

Vähän eri asiasta, mutta tunnustusta ja palkintoa... ja jotain tässäkin kuvassa vikana.

Kuva

https://www.washingtonpost.com/news/pos ... -of-valor/
Shamaani

Re: Vartiotorniseura sai tunnustusta ja palkinnon - vai saiko sittenkään...

Viesti Kirjoittaja Shamaani »

Siis onko nuo JW.org pinnit jotain seuran omia mitä nykyään jaetaan kokouksissa ja konventeissa? Olen nähnyt niistä ja paljoista muista kuvia kuten magneeteista ja avaimenperistä.

Tähän mennessä olen pistänyt sen virkaintoisten todistajien omakustanteen piikkiin jota tehtaillaan kaveripiireissä, mutta amerikan Veljesseuran vastineella puhuvat jotain "pinnien laittamisesta kun perhe painostaa", että onko se oikeasti virallista (seuran ohjeistus) että niitä tehdään ja käytetään vai joku luopioiden sisäpiirivitsi josta minä olen jäänyt paitsi?
Avatar
Nukahtanut
Viestit: 1459
Liittynyt: 12.12.2015 16:03

Re: Vartiotorniseura sai tunnustusta ja palkinnon - vai saiko sittenkään...

Viesti Kirjoittaja Nukahtanut »

Kieltämättä aika silmiinpistävä toi jw.org-logo. Ihan yhtä näkyvä, kuin kirkonmiehillä risti...
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."- The Good, The Bad and The Ugly
Shamaani

Re: Vartiotorniseura sai tunnustusta ja palkinnon - vai saiko sittenkään...

Viesti Kirjoittaja Shamaani »

Shamaani kirjoitti:Siis onko nuo JW.org pinnit jotain seuran omia mitä nykyään jaetaan kokouksissa ja konventeissa? Olen nähnyt niistä ja paljoista muista kuvia kuten magneeteista ja avaimenperistä.

Tähän mennessä olen pistänyt sen virkaintoisten todistajien omakustanteen piikkiin jota tehtaillaan kaveripiireissä, mutta amerikan Veljesseuran vastineella puhuvat jotain "pinnien laittamisesta kun perhe painostaa", että onko se oikeasti virallista (seuran ohjeistus) että niitä tehdään ja käytetään vai joku luopioiden sisäpiirivitsi josta minä olen jäänyt paitsi?
Vastaanpa omaan kysymykseeni kun sain vastauksen. Kyselin sitä tuolla muilla foorumeilla ja vaikuttaa siltä että Ameriikoissa noita erilaisia pinnejä, avaimenperiä, iPad-suojia, yms. käytetään kokouksissa (ei kielletty erikseen?) mutta Vartiotorniseura ei itse niitä valmista. Niitä tehtaillaan jonkun toisen firman kautta josta niitä voi itse sitten tilata. Tässä kait (Etsy.com/JW_org) yksi vaihtoehto nopealla Googlauksella, varmasti löytyy lisää. Saa nähdä tuleeko tulevaisuudessa erillinen kielto...
Nukahtanut kirjoitti:Ihan yhtä näkyvä, kuin kirkonmiehillä risti...
Juurikin näin. "Me tässä järjestössä omaamme vain puhdasta palvontaa ja emme todellakaan palvo ristiä, mutta otahan tästä hieno JW.org pinssi!"
Avatar
Nukahtanut
Viestit: 1459
Liittynyt: 12.12.2015 16:03

Re: Vartiotorniseura sai tunnustusta ja palkinnon - vai saiko sittenkään...

Viesti Kirjoittaja Nukahtanut »

Shamaani kirjoitti:Juurikin näin. "Me tässä järjestössä omaamme vain puhdasta palvontaa ja emme todellakaan palvo ristiä, mutta otahan tästä hieno JW.org pinssi!"
Kaikkein naurettavinta koko touhussa on se, että aikoinaan ne tornilogot poistettiin salien seinistä ja muualta juuri sen takia, ettei niitä sekotettaisi "kristikunnan ikoneihin" ja muihin vastaaviin :D Ja nyt sitten on kuitenkin tuo jw.org vielä näkyvämmin joka paikassa, kuin se tornilogo oli aikoinaan...
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."- The Good, The Bad and The Ugly
Shamaani

Re: Vartiotorniseura sai tunnustusta ja palkinnon - vai saiko sittenkään...

Viesti Kirjoittaja Shamaani »

Nukahtanut kirjoitti:
Shamaani kirjoitti:Juurikin näin. "Me tässä järjestössä omaamme vain puhdasta palvontaa ja emme todellakaan palvo ristiä, mutta otahan tästä hieno JW.org pinssi!"
Kaikkein naurettavinta koko touhussa on se, että aikoinaan ne tornilogot poistettiin salien seinistä ja muualta juuri sen takia, ettei niitä sekotettaisi "kristikunnan ikoneihin" ja muihin vastaaviin :D Ja nyt sitten on kuitenkin tuo jw.org vielä näkyvämmin joka paikassa, kuin se tornilogo oli aikoinaan...
Hei, no worries. Tornilogon sijaan JW.org! Blast it all over the Kingdom Hall walls! Plus, lisää pinssejä! Lisää muuta turhaa bling blingiä!!

Kuva

Mutta joo, vakavasti... jos oikeasti ei tuota Ameriikan tilpehöörimateriavillitystä tuon sinisen neliön kanssa saada aisoihin, toisin sanoen leviää maailmanlaajuiseksi ilmiöksi ja erillistä kuulutusta lavalta, että kiellämme kaiken epävirallisen JW.org tavaran käytön palvontaan liittyessä (muistan kun siitä tornilogosta tuli joskus joku kielto että sitä ei saa käyttää, tjsp.) niin tuo kuva pitää ja tulee pitämään kutinsa. Pitäähän se nyt jo muutenkin, edes ilman näitä turhakkeita, kun mainostetaan joka salin seinässä ja ties missä JW.orgia

Lainaus ulkomuistista, sanatarkka videolla linkin takana: "Tässä on nimeonomaan kyse Jumalan palvomisesta eikä johonkin järjestöön kuulumisesta." -Veikko Leinonen, Luopuneet dokumentti
Vastaa Viestiin