Serena Williams naisen asemasta ja urheilusta

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

YksinäinenSusi
Viestit: 3808
Liittynyt: 19.06.2010 08:27

Re: Serena Williams naisen asemasta ja urheilusta

Viesti Kirjoittaja YksinäinenSusi »

Polyester kirjoitti: Kierrosvalvojalta tai haaratoimistosta saa lomakkeen S-69, jolla voi anoa hallintoelimeltä erivapautta tehdä jotain periaatteessa kiellettyä tai paheksuttavaa. Lomakkeesta voi ruksia haluamansa kohdat.
Aina vain hullumpaa paljastuu. Joskus muinoin historiassa harrastettiin anekauppaa. Kun aneen osti kirkolta etukäteen ennen synnintekoa, niin synti oli jo valmiiksi annettu anteeksi ja sen saattoi sitten rauhassa tehdä.
Kätevää jos halusi vaikka tappaa jonkun niin osti aneen kirkolta ja tappoi ja asia oli aneella kuitattu.
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
Weathertop
Moderaattori
Viestit: 1532
Liittynyt: 17.06.2017 19:35

Re: Serena Williams naisen asemasta ja urheilusta

Viesti Kirjoittaja Weathertop »

Hitto kun ei jehova-aikoina tai myöhemminkään tullut kerättyä noita Prince-juttuja talteen. Mutta eipä siihen nähnyt syytäkään.

Kuten sanottu, turha näistä on kiistellä. Jokainen uskokoon tai olkoon uskomatta, mitä parhaaksi katsoo. Ehkä tosiasioistakin huolimatta.
"The universe is not fine-tuned for life; life is fine-tuned to the universe." - Victor J. Stenger
Vieraas
Viestit: 3220
Liittynyt: 20.06.2011 21:56

Re: Serena Williams naisen asemasta ja urheilusta

Viesti Kirjoittaja Vieraas »

Weathertop kirjoitti:Kuten sanottu, turha näistä on kiistellä. Jokainen uskokoon tai olkoon uskomatta, mitä parhaaksi katsoo. Ehkä tosiasioistakin huolimatta.
Niinpä. Nykyäänhän kovin moni uskoo “vaihtoehtoisiin faktoihin”. Minun mielestäni 4 + 2 = 9. Se on minun faktani ja minulla on oikeus levittää sitä netissä.
Video ei ollut ohjeistusvideo.
Avatar
Nukahtanut
Viestit: 1459
Liittynyt: 12.12.2015 16:03

Re: Serena Williams naisen asemasta ja urheilusta

Viesti Kirjoittaja Nukahtanut »

En minäkään usko, että rahalla eri oikeuksia kauheasti saisivat, mutta eiväthän Prince ja kumppanit aivan rivijulleja ollu kuitenkaan.
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."- The Good, The Bad and The Ugly
Weathertop
Moderaattori
Viestit: 1532
Liittynyt: 17.06.2017 19:35

Re: Serena Williams naisen asemasta ja urheilusta

Viesti Kirjoittaja Weathertop »

Vieraas kirjoitti:
Weathertop kirjoitti:Kuten sanottu, turha näistä on kiistellä. Jokainen uskokoon tai olkoon uskomatta, mitä parhaaksi katsoo. Ehkä tosiasioistakin huolimatta.
Niinpä. Nykyäänhän kovin moni uskoo “vaihtoehtoisiin faktoihin”. Minun mielestäni 4 + 2 = 9. Se on minun faktani ja minulla on oikeus levittää sitä netissä.
No, kyllä minulla ainakin on mielestäni oikeus mainita keskusteluissa asioita, joita olen omin silmin nähnyt ja lukenut, vaikka en tuolloin olisikaan tullut ottaneeksi lehtileikkeitä, linkkejä tai kuvankaappauksia talteen. Joillekuille julkkisten JT-jäsenyyden tarkka luonne on ilmeisesti jostain syystä erittäin voimakkaita tunteita herättävä kysymys, kun taas itse en pysty näkemään, miksei siitä voisi spekuloida ihan rauhanomaisesti ja kiihkottomasti.
"The universe is not fine-tuned for life; life is fine-tuned to the universe." - Victor J. Stenger
Shamaani

Re: Serena Williams naisen asemasta ja urheilusta

Viesti Kirjoittaja Shamaani »

Polyester kirjoitti:Kierrosvalvojalta tai haaratoimistosta saa lomakkeen S-69, jolla voi anoa hallintoelimeltä erivapautta tehdä jotain periaatteessa kiellettyä tai paheksuttavaa. Lomakkeesta voi ruksia haluamansa kohdat, kuten esimerkiksi "valehtelu", "luopiosivujen tirkistely" tai "masturbointieleet kitaralla".
Onko tästä lomakkeesta lisätietoa jossain?
Polyester
Viestit: 2972
Liittynyt: 11.05.2007 22:11

Re: Serena Williams naisen asemasta ja urheilusta

Viesti Kirjoittaja Polyester »

Shamaani kirjoitti:
Polyester kirjoitti:Kierrosvalvojalta tai haaratoimistosta saa lomakkeen S-69, jolla voi anoa hallintoelimeltä erivapautta tehdä jotain periaatteessa kiellettyä tai paheksuttavaa. Lomakkeesta voi ruksia haluamansa kohdat, kuten esimerkiksi "valehtelu", "luopiosivujen tirkistely" tai "masturbointieleet kitaralla".
Onko tästä lomakkeesta lisätietoa jossain?
Tämä oli kyllä tarkoitettu vitsiksi. Minä ja minun veistelyni. :) :oops:

Mutta periaatteessa tuollainen lomake melkein voisi olla, ottaen huomioon Vartiotorniseuran lomake-innostuksen sekä halun hienosäätää rivijäsenten elämän yksityiskohtia.

Voidaan myös ihmetellä, millä oikeudella Veikon tiedotustiimi jatkuvasti kertoo muunneltua totuutta mediassa. Ehkä Jehova vihaa valehtelua, mutta rakastaa teokraattista sodankäyntiä.
Shamaani

Re: Serena Williams naisen asemasta ja urheilusta

Viesti Kirjoittaja Shamaani »

Polyester kirjoitti:
Shamaani kirjoitti:
Polyester kirjoitti:Kierrosvalvojalta tai haaratoimistosta saa lomakkeen S-69, jolla voi anoa hallintoelimeltä erivapautta tehdä jotain periaatteessa kiellettyä tai paheksuttavaa. Lomakkeesta voi ruksia haluamansa kohdat, kuten esimerkiksi "valehtelu", "luopiosivujen tirkistely" tai "masturbointieleet kitaralla".
Onko tästä lomakkeesta lisätietoa jossain?
Tämä oli kyllä tarkoitettu vitsiksi. Minä ja minun veistelyni. :) :oops:
Jaa, no vähän mietinkin että kuulosti aika villiltä. Tosin samalla ei kuitenkaan liian kaukaa haetulta. :lol:
Vieraas
Viestit: 3220
Liittynyt: 20.06.2011 21:56

Re: Serena Williams naisen asemasta ja urheilusta

Viesti Kirjoittaja Vieraas »

Weathertop kirjoitti:No, kyllä minulla ainakin on mielestäni oikeus mainita keskusteluissa asioita, joita olen omin silmin nähnyt ja lukenut, vaikka en tuolloin olisikaan tullut ottaneeksi lehtileikkeitä, linkkejä tai kuvankaappauksia talteen.
Google auttaa.
Weathertop kirjoitti:Joillekuille julkkisten JT-jäsenyyden tarkka luonne on ilmeisesti jostain syystä erittäin voimakkaita tunteita herättävä kysymys, kun taas itse en pysty näkemään, miksei siitä voisi spekuloida ihan rauhanomaisesti ja kiihkottomasti.
En ole huomannut keskustelussa vihaista tai kiihkeää luonnetta. Eikä tässä muuta tärkeää ole kuin periaate. Että saako Jehovan todistaja elää kuin sika vatukossa kun maksaa salaisesti järjestölle rahaa. Mikään tue tätä shekkiteoriaa, mutta ei se vaan suostu kuolemaan, on se sen verran herkullinen fantasia.

Näitä myyttejä on enemmänkin, yhtenä niistä hallintoelimen salaiset rikkaudet ja luksuselämä. Jostain syystä tämä legenda näyttäisi elävän exien keskustelussa erityisesti Suomessa, mistä voisi päätellä sen pysyvän hengissä silkalla perisuomalaisen kateuden voimalla.
Video ei ollut ohjeistusvideo.
Weathertop
Moderaattori
Viestit: 1532
Liittynyt: 17.06.2017 19:35

Re: Serena Williams naisen asemasta ja urheilusta

Viesti Kirjoittaja Weathertop »

Vieraas kirjoitti: Google auttaa.
Niin. Mikä mielenkiintoisinta, se auttaa sinua ihan yhtä helposti kuin minuakin.
"The universe is not fine-tuned for life; life is fine-tuned to the universe." - Victor J. Stenger
Vieraas
Viestit: 3220
Liittynyt: 20.06.2011 21:56

Re: Serena Williams naisen asemasta ja urheilusta

Viesti Kirjoittaja Vieraas »

Weathertop kirjoitti:
Vieraas kirjoitti: Google auttaa.
Niin. Mikä mielenkiintoisinta, se auttaa sinua ihan yhtä helposti kuin minuakin.
Juuri näin se tekee.
Video ei ollut ohjeistusvideo.
Avatar
Nukahtanut
Viestit: 1459
Liittynyt: 12.12.2015 16:03

Re: Serena Williams naisen asemasta ja urheilusta

Viesti Kirjoittaja Nukahtanut »

Vieraas kirjoitti: Näitä myyttejä on enemmänkin, yhtenä niistä hallintoelimen salaiset rikkaudet ja luksuselämä. Jostain syystä tämä legenda näyttäisi elävän exien keskustelussa erityisesti Suomessa, mistä voisi päätellä sen pysyvän hengissä silkalla perisuomalaisen kateuden voimalla.
No en tiiä mikä tulkitaan luksuselämäksi, mutta kyllähän heillä ainakin rolexeja on todistetusti ollut ranteessa. Eikä lentomatkatkaan ihan turistiluokassa ole.

Tosin en usko mihinkään miljonäärielämään kuitenkaan.
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."- The Good, The Bad and The Ugly
Vieraas
Viestit: 3220
Liittynyt: 20.06.2011 21:56

Re: Serena Williams naisen asemasta ja urheilusta

Viesti Kirjoittaja Vieraas »

Nukahtanut kirjoitti:No en tiiä mikä tulkitaan luksuselämäksi, mutta kyllähän heillä ainakin rolexeja on todistetusti ollut ranteessa. Eikä lentomatkatkaan ihan turistiluokassa ole.
Se yksi Rolex oli kieltämättä erikoinen tapaus ja sitä paheksuttua “varallisuuden komeilevaa näyttämistä”. Todennäköisimmin lahja, koska palkkana tai työsuhde-etuna se ei ole voinut tulla. Koska IRS.

Työmatkalla taas on monia hyviä syitä matkustaa Atlantin yli bisnesluokassa, ei polvet suussa turistiluokassa. Ykkösluokka olisi asia erikseen.
Video ei ollut ohjeistusvideo.
Avatar
Nukahtanut
Viestit: 1459
Liittynyt: 12.12.2015 16:03

Re: Serena Williams naisen asemasta ja urheilusta

Viesti Kirjoittaja Nukahtanut »

Vieraas kirjoitti: Se yksi Rolex oli kieltämättä erikoinen tapaus ja sitä paheksuttua “varallisuuden komeilevaa näyttämistä”. Todennäköisimmin lahja, koska palkkana tai työsuhde-etuna se ei ole voinut tulla. Koska IRS.

Työmatkalla taas on monia hyviä syitä matkustaa Atlantin yli bisnesluokassa, ei polvet suussa turistiluokassa. Ykkösluokka olisi asia erikseen.
Totta totta, kaikkinensa mielenkiintoista pohdintaa. Ja totuus on varmaankin jossain välimaastossa. Eivät ole rikkaita, mutta ei tarvitse huolta kantaa mistään ja elämä on leppoisaa ja ruoka maittavaa.
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."- The Good, The Bad and The Ugly
Vieras

Re: Serena Williams naisen asemasta ja urheilusta

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Serena Williams sai tyttövauvan.
Muistuu mieleen vartiotorniseuran ohjeistus kodin vessanpytyn kiillotuksesta, se kuuluu rouvan tehtäviin, mutta herra saa auttaa. Ja vieraille on sanottava kodin siisteyden johtuvan erittäin onnellisesta elämästä vartiotorniuskonnon huomassa ja hoivissa.
Tähän siis tytär valmistettava ?
Vastaa Viestiin