Onko Jehovan todistajien keskuudessa parisuhdeväkivaltaa?

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Alin Dromi

Re: Onko Jehovan todistajien keskuudessa parisuhdeväkivaltaa?

Viesti Kirjoittaja Alin Dromi »

Se ilkeä juoruilu muista on nimenomaan sitä itsensä korottamista!
Tein sitä itsekin! Lapsesta lähtien.

Häpeän millaiseksi tulin ja takuulla haluan
nuo narsistiset käytösmallit jättää.
Ne on pakko ensin huomata, myöntää ja siitä lähteä kohti tasapainoa.
Että osaa myös pitää puolensa.
Kaarmis
Viestit: 3909
Liittynyt: 29.04.2007 22:13

Re: Onko Jehovan todistajien keskuudessa parisuhdeväkivaltaa?

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Öö. Hakkarainen tiesi vain yhden perheväkivaltatapauksen, ja Leinonen osasi rajoittaa pedofilian yhden käden sormiin. Hmm, voikos tästä päätellä että pedofilia on jepukoissa 4-5 kertaa yleisempää kuin perheväkivalta?
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Onko Jehovan todistajien keskuudessa parisuhdeväkivaltaa?

Viesti Kirjoittaja Tony »

Kaarmis kirjoitti:Öö. Hakkarainen tiesi vain yhden perheväkivaltatapauksen, ja Leinonen osasi rajoittaa pedofilian yhden käden sormiin. Hmm, voikos tästä päätellä että pedofilia on jepukoissa 4-5 kertaa yleisempää kuin perheväkivalta?
:D Tämäkin lienee yksi johtopäätös. Oma päätelmäni on, että rehellisyys ei kuulu Jehovan todistajien tiedotuspolitiikkaan.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Polyester
Viestit: 2972
Liittynyt: 11.05.2007 22:11

Re: Onko Jehovan todistajien keskuudessa parisuhdeväkivaltaa?

Viesti Kirjoittaja Polyester »

Kaarmis kirjoitti:Hmm, voikos tästä päätellä että pedofilia on jepukoissa 4-5 kertaa yleisempää kuin perheväkivalta?
Tai jopa satoja kertoja yleisempää, riippuen siitä, kuinka monta sormea Leinosen kädessä on.
Kaarmis
Viestit: 3909
Liittynyt: 29.04.2007 22:13

Re: Onko Jehovan todistajien keskuudessa parisuhdeväkivaltaa?

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Leinosen käsissä on kymmeniä itsemurhia, lukemattomia hyväksikäyttötapauksia sekä lukemattomia perheväkivaltacaseja, muista ongelmista puhumattakaan. Mutta kun ei ole firman puolesta lupaa kommentoida negatiivisesti. Tiedätteskös, en yhtään kadehdi tota duunia.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Weathertop
Moderaattori
Viestit: 1532
Liittynyt: 17.06.2017 19:35

Re: Onko Jehovan todistajien keskuudessa parisuhdeväkivaltaa?

Viesti Kirjoittaja Weathertop »

Polyester kirjoitti:Tai jopa satoja kertoja yleisempää, riippuen siitä, kuinka monta sormea Leinosen kädessä on.
"Tässä keskitytään nyt ihan liikaa tähän sormeen, jota minä tällä hetkellä kaikille näytän. On minulla olemassa muitakin sormia." - Veke
"The universe is not fine-tuned for life; life is fine-tuned to the universe." - Victor J. Stenger
Pehmoluopio
Viestit: 1565
Liittynyt: 28.04.2007 18:24
Paikkakunta: Hanko

Re: Onko Jehovan todistajien keskuudessa parisuhdeväkivaltaa?

Viesti Kirjoittaja Pehmoluopio »

ModestMuse kirjoitti: Jehovantodistajuus on kaikenkaikkiaan erittäin tukahduttava elämäntapa.
Jos pitäisi yhdellä sanalla kuvailla jehovantodistajuutta, tukahduttava olisi mun valinta.
Just. Mä taas katselin uusinta videota, jossa aseteltiin kiviä lasiastiaan, isot kivet eli tärkeät asiat, pikkukivet eli vähemmän tärkeät ja koko astia täyttyi. Kun maailmankuva on tuollainen, niin se astia halkeaa jossain vaiheessa. Jehovan todistajien elämä on niin äärimmäinen, ettei se voi olla kasassa tällaisessa kapitalistisessa ympäristössä, missä kilpailu on raakaa.
Miljoonat kohta kuolevat eivät eläneet koskaan
Vastaa Viestiin