Harhakuvitelmat todistajista

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Markku Meilo
Viestit: 13450
Liittynyt: 24.04.2007 10:28

Re: Harhakuvitelmat todistajista

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Kaarmis kirjoitti:Käsittääkseni mormonit , siis jotkut heistä, teki noita merkintöjä...
Mormoneista mulla ei ole mitään tuollaista tiedossa, mutta olen lukenut, että aikoinaan kiertävät kaupustelijat tekivät portinpieliin merkintöjä.
Kaarmis
Viestit: 3909
Liittynyt: 29.04.2007 22:13

Re: Harhakuvitelmat todistajista

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Viskien ym. laatumerkinnät on syntyneet ajan saatossa ihan samalla tavalla. Ja jo Egyptissä jutskuja opastettiin sotkemaan ovenpieliä, jopa verellä!
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Avatar
Nukahtanut
Viestit: 1459
Liittynyt: 12.12.2015 16:03

Re: Harhakuvitelmat todistajista

Viesti Kirjoittaja Nukahtanut »

Markku Meilo kirjoitti:
Kaarmis kirjoitti:Käsittääkseni mormonit , siis jotkut heistä, teki noita merkintöjä...
Mormoneista mulla ei ole mitään tuollaista tiedossa, mutta olen lukenut, että aikoinaan kiertävät kaupustelijat tekivät portinpieliin merkintöjä.
Niin ja eikös säännöllisesti tule uutisia, kuinka asuntomurtojen tehtailijat merkkaa myös etukäteen mahdolliset kohteet ovenpieliin? Alkaa siinä kohta olemaan ovilistat, kuin lähikaupan ilmotustaulu merkintöjen suhteen, jos nuo pitää paikkansa :D
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."- The Good, The Bad and The Ugly
Markku Meilo
Viestit: 13450
Liittynyt: 24.04.2007 10:28

Re: Harhakuvitelmat todistajista

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Nukahtanut kirjoitti:Alkaa siinä kohta olemaan ovilistat, kuin lähikaupan ilmotustaulu merkintöjen suhteen, jos nuo pitää paikkansa :D
Eikä keinot siihen lopu, aikoinaan kerrottiin murtomiesten tiputelleen silakoita postiluukusta, tarkastaen myöhemmin hajusta onko porukka mökillä kaiken aikaa.
Vastaa Viestiin