M. Stephen Lett

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Skitso

M. Stephen Lett

Viesti Kirjoittaja Skitso »

Herra Lett on näkyvillä somessa, mukavat FB:sivut.
Hän mm. jakaa linkin uutisesta, jossa käsitellään Serenan suhtautumista lapsensa synttäreihin.

Erittäin viihtyisää seurattavaa, suosittelen varaamaan raksuja ja virkistysjuomia seuraksi.
Hyviä kommentointeja tullut maailmallisilta ihmisiltä.

M. Stephen Lett
Skitso

Re: M. Stephen Lett

Viesti Kirjoittaja Skitso »

https://www.jehovahs-witness.com/topic/ ... ife?page=5

"
My take on the Lett Family:

His father was a CO for the congregation I attended as a teenager. He actually was a pleasant older man and a great speaker. He started in the circuit work late, after becoming empty nesters. I bet they were happy to get away form baby Stephen.

Approximately 20 years later, Stephen became a CO for my circuit. I was looking forward to his first visit to our Hall. I will never forget his first talk. The huge wide open mouth, the ridiculous over gesturing, and the crazed facial contortions. At first I thought he was doing it on purpose to make a point, and was going to tell why later. He continued on like that because that was his style. He creeped me out.

I remember how cold his wife was to everyone too. Let's just say that there probably was an icemaker between her thighs.

JK
Nukahtanut

Viesti Kirjoittaja Nukahtanut »

Jopas on maailmankirjat sekaisin, jos hallintoelimen jäsen liittyy Facebookiin :o Luulis ettei tommoiseen maailmallisten hallinnoimaan paikkaan kunnon jt edes halua liittyä (muistan muutaman mallikkaan jt, jotka eivät Facebookissa olleet juuri tuon syyn takia.)
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."- The Good, The Bad and The Ugly
Psalmista606

Viesti Kirjoittaja Psalmista606 »

Ei taida olla aidon ja oikean Lettin hallinnoima tai mitenkään JW-örkin siunaama sivu tuo. Monille julkisuuden henkilöille on jotkut tehneet "väärennettyjä tilejä" jostain syystä. Tämä näyttää sellaiselta.
"On enemmän aineistoa Valtakunnan olemassaolon puolesta kuin siitä, että on olemassa painovoimaa, sähköä ja tuulta."
-Stephen Lett
Weathertop
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Weathertop »

Lett voisi hyvin näytellä Klonkkua tekeillä olevassa Amazonin Tolkien-sarjassa.
"The universe is not fine-tuned for life; life is fine-tuned to the universe." - Victor J. Stenger
J Hepatiitti

Viesti Kirjoittaja J Hepatiitti »

Mouth of Sauron?
"I used to be a good person. I think there's something seriously wrong with me." -Veikko Leinonen
aatos

Viesti Kirjoittaja aatos »

Jotain neurologista ongelmaa tuolla kaverilla on, luulen.
Vastaa Viestiin