-vielä Demoneista

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Sugsig

-vielä Demoneista

Viesti Kirjoittaja Sugsig »

Eilen katsoimme jälkikasvun kanssa kauhuksi vissiin luokitellun elokuvan, jossa nuoriso pelaa Ouija -laudalla. Tarkoituksena olla yhteydessä juuri kuolleeseen kaveriin...vaan kanava aukeaakin pirullisempaan henkeen ja asiat menevät hieman pieleen.
No Ouija elokuvana näin aikuiselle hieman kliseistä kamaa teiniopiskelijoineen,
Mutta mulla on poika joka on hieman perillä mun Jt -taustasta ja mun saamasta kasvatuksesta Demonipeloitteluineen.
Tässä kohtaa alkoi kollektiivinen huumori kehittää omaa peliä,
Me kehitimme Mölkystä Smurffi -version 😂
Tässä Smurffikalikalla koitetaan kaataa keilariviä joka on tietysti 'suunnaton pöljien joukko' eli Jt seurakunta.
Smurffi saa kaadoista aina arvopisteitä, keilat on pisteytetty
-toimeton julistaja 0
-kastamaton 5
-rivijulistaja 10
-sisar tienraivaaja 20
-tienraivaaja 30
-avustava palvelija 3
-vanhin 40
Luopion kaadosta tulee miinuksia mutta vapaaheitto.

Lopuksi smurffi ja mölkyt poltetaan grillissä ja syödään wilhelmit hyvin hiiltyneinä!
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: -vielä Demoneista

Viesti Kirjoittaja Tony »

Nyt on kova mölkky. :)

Mutta miksi avustavasta palvelijasta vain 3 pistettä? Veikkaan toki kirjoitusvirhettä. :P
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Sugsig

Re: -vielä Demoneista

Viesti Kirjoittaja Sugsig »

Avustavan asema ei vielä vakaa, häilyvä pyrkyri.
Siinä vielä yleensä Jt nuorimies maistelee alkomaholiakin ja taistelee syntisiä himojaan ennenkuin ylenee hierarkiassa tai keikahtaa.
Näin olen seurannut tapahtuvan
Vastaa Viestiin