Kun Jehovan todistajat tulevat ovelle - Kolme kysymystä Jehovan todistajille

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Johanneksen poika
Viestit: 3700
Liittynyt: 29.04.2007 13:49
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Kun Jehovan todistajat tulevat ovelle - Kolme kysymystä Jehovan todistajille

Viesti Kirjoittaja Johanneksen poika »

Kuva
Kuva: JW.ORG

Jehovan todistajat käyvät silloin tällöin vielä ovelta ovelle -työssä, vaikka kärrytyö onkin suuremmilla paikkakunnilla osittain syrjäyttänyt ihmisten kodeissa todistamisen.

Haluaisitko sinä kysyä jotain Jehovan todistajilta, kun he ovellesi tulevat? Koska tilanne tulee niin äkkiä, kysymyksen tekeminen voi olla ylivoimaista.

Ellei sinulla ole valmiina jotain ajatusta.

Lue lisää täältä.
kotijehova

Re: Kun Jehovan todistajat tulevat ovelle - Kolme kysymystä Jehovan todistajille

Viesti Kirjoittaja kotijehova »

Liian vaikeita kysymyksiä
Helpompi on muistaa kysyä mikä on tämän päivän verioppi tai kysyä että kuuluuko todistaja itse 144000 valittuun ja lopuksi kertoa että itse kuuluu
Viimeksi kysyn tunteeko Veikkoa itse sanoin että tunnen ja Veikko lupasi että kun todistajalle sanoo että meille ei saa tulla niin se merkitään paikalliseen rekisteriin ja enään ei häiritä joten pyysin päästä ko rekisteriin Ei urputtanut mitään vaan poistui ja toivotti hyvää päivän jatkoa
Naapuri puhuu vain ruotsia, kuulemma toimii
Avatar
Jaakko Ahvenainen
Viestit: 8100
Liittynyt: 28.04.2007 15:41
Paikkakunta: Lieksa

Re: Kun Jehovan todistajat tulevat ovelle - Kolme kysymystä Jehovan todistajille

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Suon kysymyksen ilon Jehovan todistajille olohuoneeni sohvalla. Vastaan niihin mielelläni.
Vastaa Viestiin