Saksalainen avustava palvelija erosi ja ilmoitti siitä itse lavalta

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Observer
Viestit: 161
Liittynyt: 15.05.2014 18:45

Saksalainen avustava palvelija erosi ja ilmoitti siitä itse lavalta

Viesti Kirjoittaja Observer »

Jonkunlainen käännös englanniksi löytyy videon alta. "Yleisönpalvelijat" ovat pikaisesti paikalla kuten saattaa arvata.

Avatar
Verilettu
Moderaattori
Viestit: 1865
Liittynyt: 06.07.2014 17:30
Viesti:

Re: Saksalainen avustava palvelija erosi ja ilmoitti siitä itse lavalta

Viesti Kirjoittaja Verilettu »

Oikeanlaista toimintaa. :clap: Harmi ettei saksa suju (ja automaattinen käännös, joka joskus toimii ok, niin antaa kyllä niin sekavaa tekstiä), saisi paremmin "selvää" mitä missäkin sanotaan. On tosiaan jonkinlainen käännös kuvauksessa.

Huvittavaa oli, ettei mikrofonin pois siirtäminen vaikuttanut ääneen juuri mitenkään, joten soon to be ex-veljet/sisaret kyllä lienee kuulleet asian peremmälläkin. :D
Mautonta huumoria
Pistetään tähän vähän huumoria. Jokainen todistajana ollut ymmärtää mikä tässä ei kuulu olla. :clap: :clap: :clap:
xxx-ei-enää-ole-jehovan-todistaja.mp3
Syväkurkku
Viestit: 517
Liittynyt: 06.04.2018 16:42

Re: Saksalainen avustava palvelija erosi ja ilmoitti siitä itse lavalta

Viesti Kirjoittaja Syväkurkku »

Oleellisten osien käännös englanniksi löytyy alla olevalta videolta.

50 vuotta "totuudessa" riitti. Päällimmäisinä syinä eroon olivat muuttunut uskonto ja lasten hyväksikäyttötapaukset.

Lottopallo
Viestit: 257
Liittynyt: 14.12.2014 20:00

Re: Saksalainen avustava palvelija erosi ja ilmoitti siitä itse lavalta

Viesti Kirjoittaja Lottopallo »

Noin pitkän totuudessaoloajan lopetuksen olisi voinut julistaa vaikka konventin lavalta. Kestiköhän omalla kohdallani totuutta kymmenisen vuotta. Sitä joskus huonompana päivänä intoutuu laskeskelemaan, kuinka paljon elämästä meni hukkaan kokouksiin, kenttiin, valmistautumisiin ynnä muihin seurakunnan kissanristiäisiin.
Vastaa Viestiin