Gods killer

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
RaM

Gods killer

Viesti Kirjoittaja RaM »

2.Mooseksen kirja:
6:3 Ja minä olen ilmestynyt netissä yhdelle sun toiselle 'jumalana', mutta nimelläni 'RaM' en minä ole tehnyt itseäni heille tunnetuksi.

Olen uhri. Uskonnon uhri. En omasta syystäni vaan synnyin Jehovantodistajuuteen. Se että olen uhri ja ollut 30 vuotta Jehovan todistaja, ei tarkoita samalla sitä että olisin jotenkin henkisesti vajavainen. Ehkä vain hieman hidas kun en aikaisemmin ottanut lopputiliä järjestön palvonnasta.

Tiedän Jehovantodistajuudesta paljon. Kuten muistakin uskonnoista. Sekä raamatusta.
Jos haluat testata Ainoaa Oikeaa Totuuttasi tai Jumalasi tietoa ja voimaa, niin tässä on oikea osoite. Lupaan tehdä niistä hakkelusta. :twisted:
Lehtiveli
Eläkeläinen
Viestit: 1741
Liittynyt: 13.04.2007 10:07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

Tervetuloa! Kuullostaa mielenkiintoiselta. ;)

Kauanko olet ollut järjestön ulkopuolella? Miten perheesi on asian ottanut? Olisi mukava lukea lisää kokemuksiasi.
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Viesti Kirjoittaja Tony »

Hmm... ihan niinkuin ilmassa leijuisi nimimerkki theoksen läsnäolo... Vaan mitäpä tuosta.. Teretulemast! :P
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Markku Meilo
Viestit: 13450
Liittynyt: 24.04.2007 10:28

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Yksi ehjä liitin ja kaksi pientä juotosta ja pari pientä pätkää kutisukkaa saa ihmeitä aikaan.

P.S. Täällä keskustelukerho jatkui vielä päivän mittaan ja pitkänmatkalaisin palautettiin metron tuntumaan vasta klo 15 jälkeen.
Vastaa Viestiin