Joo mä oon Rauski vaa

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Dorga

Joo mä oon Rauski vaa

Viesti Kirjoittaja Dorga »

Mä oon kauan funtsinnu, olisko mun "tarinallani" mitään kiinostusta arvoisien palstalaisten puolelta?

Jatkanko.....

Yst.terv. /Rauski vaa
Viimeksi muokannut Dorga, 10.10.2008 23:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Re: Joo mä oon Rauski vaa

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Jatka toki... Kyllä nää erilaiset elämäntarinat on ainaki mun mielestä ihan kiinnostavaa luettavaa.
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
zille
Viestit: 42
Liittynyt: 19.03.2008 23:16
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Joo mä oon Rauski vaa

Viesti Kirjoittaja zille »

Kuulosti varsin mielenkiintoselta, ja puhetyylikin herättää omanlaista mielenkiintoa :) Kuha se ei ihan pääse karkaamaan käsistä, ettei siitä enää ymmärrä mitään (sanavalinnat siis), mutta ei, tähän asti se ei ole ollut vielä liian slangia.

Ja jos ei ihan sitä 732 sivua kuitenkaan, niin jonkinlainen tiivistelmä ainakin olis kiva kuulla. :)
Vaikka keskenkertaasta yrittää niin priimaa tuloo.
Bergerac
Viestit: 2306
Liittynyt: 28.04.2007 08:15
Paikkakunta: Jersey

Re: Joo mä oon Rauski vaa

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

zille kirjoitti:Ja jos ei ihan sitä 732 sivua kuitenkaan, niin jonkinlainen tiivistelmä ainakin olis kiva kuulla. :)
Sitten Rauskille:
Vaikka tiivistelmä, jos siltä tuntuu, ihan kuinka vaan :wink:

Toisaalta, pistä se valmis 732 sivuinen tiedosto johonkin esim. jakopalveluun mikä se sitten oliskaan tai vastaavaan, ja laita linkki/ohjeet tms vaikka tähän ketjuun. Ei tarvitse suotta kysellä jatkanko. Pistät vaan jakoon. Eikös niin.

Tai kysy ylläpidolta josko olisi mahdollisuuksia (tarkistamisen jälkeen) tekstitiedoston tms sijoittamiseen/asettamiseen/linkittämiseen tuonne http://www.veljesseura.org pääsivustolle.
(tai kysy etukäteen yp:ltä voiko laittaa pitkän pitkän pitkän jutun tähän ketjuun...kysymällä etukäteen säästyy megapitkien juttujen poistamiselta/muuttamiselta, näitäkin on nähty täällä)

Helppoa, eikö totta.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Analysoija
Viestit: 1234
Liittynyt: 21.07.2007 19:51

Re: Joo mä oon Rauski vaa

Viesti Kirjoittaja Analysoija »

Raul Puchalski kirjoitti:Mä oon kauan funtsinnu, olisko mun "tarinallani" mitään kiinostusta arvoisien palstalaisten puolelta?

Jatkanko.....

Yst.terv. /Rauski vaa
Sun tarinalla on valtavasti arvoa toisin kuin meidän "tavisperuspoisjääneiden" tarinoilla.

Kuulin sulta silloin sen "seitsemän veljeksen lukutuokiovaiheen" ja se oli jo itsessään mieleenjäävä juttu :D
"Jehovan järjestö on täydellinen, se virvoittaa sitä palvovien sielun" - Muuan vanhin esitelmässään
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Joo mä oon Rauski vaa

Viesti Kirjoittaja Tony »

Ei muuta kuin tarinaa julki. Elämäntarinat ja -kohtalot jehovantodistajuutta(kin) ajatellen ovat aina kirjoittamisen ja lukemisen arvoisia. :)
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Vastaa Viestiin